quote:dr werd ergens gevraagd om een iban nummer voor het buitenland±
quote:
Rekeningnummer: 15 91 40 412
Bank: Rabobank
Het IBAN en de BIC
IBAN: NL58 RABO 0159 1404 12
BIC: RABONL2U
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de grappenmakers die niet betalen kunnen wmb een permban krijgen. We gaan gewoon uit van de toezeggingen die zijn gedaan. Hebben we in het verleden ook gedaan en dat kwam altijd goed eigenlijk.
Dit hele topic is natuurlijk allemaal bedacht door onze mod De_Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
Dan zou het nu weer zonder losse centjes moeten zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:08 schreef Walging het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een tof wijf, SHE
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dan zou het nu weer zonder losse centjes moeten zijn
Wat was je bod?quote:Op maandag 22 december 2008 11:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik sta niet in de OP...
Tevens tvp voor de tussenstanden
Er gaat genoeg crew mee naar de shoot dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op maandag 22 december 2008 11:33 schreef sleutelboss1 het volgende:
Ik doneer 5¤.
Lijkt me dat jullie een professionele fotograaf inhuren of zo? Lijkt me voor haar voor later of voor haar man/vriend ook wel zo leuk.
quote:UPDATE ma- 22-12-'08:
SHE moet wel echt de moeite waard zijn, want de teller op FOK! staat inmiddels op 7000,- and counting!
Free the twins!
Dan pas???!!! Dan kunnen de oudere FOKkers al dood en begraven zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Er gaat genoeg crew mee naar de shoot dus ik denk dat het wel goed komt
De foto's worden in de laatste week van Feb gemaakt, en komen de eerste week van Maart online.
Lokatie zal naar alle waarschijnlijkheid hotel New York in Rotterdam worden.
Wil je mooie pics of niet?quote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan pas???!!! Dan kunnen de oudere FOKkers al dood en begraven zijn!
Kom hierheen en ik garandeer je in 3 dagen mooie pics.quote:
Duuurrrttt langg...quote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
[..]
De foto's worden in de laatste week van Feb gemaakt, en komen de eerste week van Maart online.
Wie betaald dat hotel?quote:
Top!quote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
Uiteraard niet van het gedoneerde geld..quote:
Overgemaaktquote:159140412 JH Harwig te Zwolle
MoBlo UserID 162870
SHE 5 euro en nog 5 extra, omdat het kan! 22-12-2008
10,00 verwerkt
Hoe komen ze bij dat bedrag?quote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
quote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
[..]
denk dat ze het totaal bedrag bedoelenquote:Op maandag 22 december 2008 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe komen ze bij dat bedrag?.
Vooruitziende blik ofzo?.
Vast een van die redactieleden die in MED heeft gezien dat het bedrag van alle acties samen nu boven de 7000 euro zit en dacht heeequote:Op maandag 22 december 2008 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe komen ze bij dat bedrag?.
Vooruitziende blik ofzo?.
Grappig. Jouw bank geeft aan dat er -10 Euri van je rekening af gaat. Min maal min is plus, dus je saldo zou nu 10 Euri hoger moeten zijnquote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef Marrek het volgende:
Ook ik doe mee voor een tientje...![]()
[ afbeelding ]
en met een nummertje aanvragen heb je de kans dat je een jaar na dato nog steeds brieven krijgt van het rode kruis met dat ze zo blij zijn met je donatie.quote:Op maandag 22 december 2008 12:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
De foto's komen via de PM binnen ofzo? Achja boeie, 't is weer eens wat anders dan een nummertje aanvragen..
Ook een donatie gemaakt dus.
quote:Om technische redenen kunt u korte tijd niet inloggen in Mijn Postbank.nl. Probeer het over enkele minuten opnieuw.
Excuses voor het ongemak.
Ach ja, ABN lukt ook al niet meer bij de ABN...quote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig. Jouw bank geeft aan dat er -10 Euri van je rekening af gaat. Min maal min is plus, dus je saldo zou nu 10 Euri hoger moeten zijn
Helaas, mijn bijdrage zal dan niet op tijd meer binnen zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag
postbank is dan nog op tijd horquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Helaas, mijn bijdrage zal dan niet op tijd meer binnen zijn . . .![]()
Zit niet bij de Postbank en ben één van de weinigen die geen internetbankieren heeft (en overschrijvingen heb ik ook niet meer liggen, dus dat wordt pas na de kerstdagen) . . .quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef dekkered het volgende:
postbank is dan nog op tijd hor
Da's al best veel. En met wat nog onderweg is zitten we nu boven de 5000quote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Danny het volgende:
net de bank gedaan en binnen is nu:
¤ 4297,64
en het bewijs:quote:Op maandag 22 december 2008 11:38 schreef Freeflyer het volgende:
nog steeds geen bankpasje in de buurt maar gelukkig staat er nog wat op de postbank.
zojuist mijn beloofde 10 euro over gemaakt(is al verwerkt in de op)
en ik met mn 57.63?quote:Op maandag 22 december 2008 12:33 schreef Walging het volgende:
Mag ik ook nog erbij in de OP met ¤10,02?
uuh hoe doe je dat dan? welke bank zit je?quote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zit niet bij de Postbank en ben één van de weinigen die geen internetbankieren heeft (en overschrijvingen heb ik ook niet meer liggen, dus dat wordt pas na de kerstdagen) . . .
Donatieverhogingen zijn hip.quote:
Acceptgirootjes, PIN en automatische afschrijvingen. Gewoon bij de Rabobank . . .quote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh hoe doe je dat dan? welke bank zit je?
Nu wel weerquote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik kan de OP niet meer aanpassen (SHE heeft de laatste wijziging gedaan).
Ze ziet er leuk uit en zo, maar de knopjes begrijpt ze nog niet zo goed. Ik ga wel even kijken of ik hem kan deblokkeren.quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik kan de OP niet meer aanpassen (SHE heeft de laatste wijziging gedaan).
En net nog 1 euro, want ik had mijn usernr. vergeten te meldenquote:Op maandag 22 december 2008 12:42 schreef Laureline het volgende:
Net 25 euro overgemaakt!![]()
Succes, SHE!
Had je niet gewoon een Donatieknop kunnen maken waar iedereen alleen maar een bedrag hoeft in te vullen. En de User-ID automatisch eruit haalt als iemand op die knop drukt?quote:Op maandag 22 december 2008 12:55 schreef Danny het volgende:
tussenstand toegezegd bedrag SHE actie: ¤ 5333,66
Overigens staat de OP los van alles. Ik hou lokaal bij wie doneert, hoeveel gedoneerd wordt en of dat daadwerkelijk betaald wordt. Is een betaling niet binnengekomen krijg je daar uiteindelijk vanzelf een pm over van me. De OP bijhouden mogen anderen doen. Dit kost al zo'n beetje de hele dag om bij te houden en uit te zoeken
daar moeten ze toch een paar goede canvas tenten van kunnen kopenquote:Op maandag 22 december 2008 12:55 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de OP los van alles. Ik hou lokaal bij wie doneert, hoeveel gedoneerd wordt en of dat daadwerkelijk betaald wordt. Is een betaling niet binnengekomen krijg je daar uiteindelijk vanzelf een pm over van me. De OP bijhouden mogen anderen doen. Dit kost al zo'n beetje de hele dag om bij te houden en uit te zoeken
quote:Op maandag 22 december 2008 12:55 schreef Danny het volgende:
quote:
die heeft het druk genoegquote:Op maandag 22 december 2008 14:21 schreef Meddo het volgende:
Tja, OP lijstje is nogal incompleet. Kan Danny niet zijn lijstje posten?
Ik verwacht ook nog wel een foto met een toverbalquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
Zie de OP. Graag voor dinsdag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maakt het uit wanneer ik een bedrag toezeg en dat het na de feestdagen komt of willen/moeten jullie het voor de kerst hebben ??
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
5000? Linkje?quote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef jna het volgende:
Hoe staat het met die 5000 euro die misschien nog zou komen via iemand z'n ouders?
Je User-ID moet er nog bij, Noortje.quote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil meedoen, ik vind het tof, maar MijnPostbank ligt eruit ofzo. Ik zal vanavond nog eens kijken.
Edit: nevermind, hij doet het weer, ¤ 7,50 staat ingepland voor morgen.
[ afbeelding ]
Oh kut, vergeten. Dankquote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je User-ID moet er nog bij, Noortje.
SHE gaat het naakt aanbieden LOLquote:Op maandag 22 december 2008 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe gaat dit aangeboden worden bij dat huis? voor zo'n groot bedrag is het natuurlijk wel zo tof als iemand het daar persoonlijk gaat melden en even op de radio komt
We twijfelen wachten in spanning.quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga het vragen aan mijn oudersEven mijn callcentre-skills weer up-to-date maken.
Over een uur horen jullie van me!!
Zou wel een stunt zijn. Of de shoot ingebonden als 'bijlage'.quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
SHE gaat het naakt aanbieden LOL
Zie OP.quote:Op maandag 22 december 2008 15:49 schreef DurumDoner het volgende:
5 euro van DurumDoner, waar kan ik storten?
Behalve het feit, dat de Shoot pas in Februari plaats vindt...quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn. Of de shoot ingebonden als 'bijlage'.
Dan bewaren tot de volgende Serious Request. Of veilen de volgende keer met opbrengst naar bla bla bla.quote:Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Behalve het feit, dat de Shoot pas in Februari plaats vindt...
Jij Satanskind!quote:
Het gaat naar de 'rechts staan, links lopen op de roltrap' campagnequote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef DurumDoner het volgende:
Welk goed doel gaat het geld eigenlijk naar toe?
kijken is ook een vak...quote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef DurumDoner het volgende:
Welk goed doel gaat het geld eigenlijk naar toe?
Prima!quote:Op maandag 22 december 2008 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat naar de 'rechts staan, links lopen op de roltrap' campagne
dan zijn ze je gewoon even vergeten, was bij mij ook het geval.quote:Op maandag 22 december 2008 17:05 schreef remboy het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de op terwijl ik al 2x een bewijs gepost hebt ervoor strange.
SHE goes nakedquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Krijgen we nu ook een tagje? SHE-sponsor of zo? Of 'Geilt op SHE'. Of 'SHE-fapper'
OP is sinds 12.44 niet meer bijgewerktquote:Op maandag 22 december 2008 17:05 schreef remboy het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de op terwijl ik al 2x een bewijs gepost hebt ervoor strange.
nee hoor, zou niet weten waaromquote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef DurumDoner het volgende:
Is het bewijs vereist om in de OP te staan dan?
En? En? En?quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga het vragen aan mijn oudersEven mijn callcentre-skills weer up-to-date maken.
En?quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef DonPerignon het volgende:
quote:
Ik heb nog een tegoedbon voor een kamer daarquote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog een tegoedbon voor een kamer daarGeen idee of ie nog geldig is, maar je mag het van mij proberen
Om het goed te maken stort je zelf 100 euro?quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
Hmm, tja. net even met mijn ouders gepraat....
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
(achteraf had ik het beter eerst achter de schermen moeten opperen..)
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
Sorry
Zoals ik had beloofd!quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Gripper het volgende:
Op het werk wordt mijn postbank geblockt, dus ik maak vanavond even 25 ¤ over
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik achterna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
Nee, je bent liev, maar hebt een inschattingsfoutje gemaakt. Geeft niets; kan de beste gebeuren!quote:
Ze heeft zo'n Mary Poppins tas waar hele lantaarnpalen in passen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
Gelukkig heb je slimme ouders. Ik had mezelf namelijk wel achter de oren gekrabt als ze werkelijk zoiets stoms hadden gedaan.
Anyhow; Elisa, druifje..is er iets wat jij niet in huis hebt? Maakt niet uit wanneer, maakt niet uit voor wie, Elisa haalt altijd wel een koelkast-droger-wasrek-jaar lang supply hondenvoer-kleding-huisraad-bestek uit haar handtasje
Ja die bedoelde ik, ik kon er niet op komenquote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n Mary Poppins tas waar hele lantaarnpalen in passen.
Waar gaat dit over dan?quote:Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis zonde, want je idee was zo goed
Je pik erna lopen is nooit goedachterna zou een betere keuze zijn
Douwe Dabbert-knapzak!quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n Mary Poppins tas waar hele lantaarnpalen in passen.
Z;n ouders geven jaarlijks 5000e via het bedrijf, en hij wou ze zover krijgen om het ze via deze fokactie te laten doneren en toen zeiden paps en mams; don, je moet eens niet zo je pik achterna lopen.quote:
pwndquote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Z;n ouders geven jaarlijks 5000e via het bedrijf, en hij wou ze zover krijgen om het ze via deze fokactie te laten doneren en toen zeiden paps en mans; don, je moet eens niet zo je pick achterna lopen.
Ja dan is het een aftrekpost.quote:Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopen En dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
niet pwnd.. gewoon een cute idee alleen onhaalbaar in dit geval.quote:
echte mannen hebben een DD knapzak!quote:
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik achterna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
Mijn omgeving, de Rabo en ik hebben een flinke tasquote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
Anyhow; Elisa, druifje..is er iets wat jij niet in huis hebt? Maakt niet uit wanneer, maakt niet uit voor wie, Elisa haalt altijd wel een koelkast-droger-wasrek-jaar lang supply hondenvoer-kleding-huisraad-bestek uit haar handtasje
--weg--quote:
Ik dacht even dat de foto's al gemaakt waren. Maar als de foto in deze stijl zijn dan vind ik dat niet erg.quote:Op maandag 22 december 2008 19:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Charisma Carpenter NSFW
Is dit een beetje wat we kunnen verwachten?![]()
![]()
![]()
New York kan er namelijk mooi uitzien...
Donequote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef OetkerBreda het volgende:
Thnx maar ik wil eigenlijk dat mijn Rek. nummer eventjes weg gaat. Kan je je post nog verwijderen
Ik mis er ook nogquote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga het volgende deeltje niet openen dus.
Krijg de hele tijd pms van mensen die in de OP willen, dus nog maar een keer: ik kan de OP niet meer aanpassen (SHE heeft de laatste edit gedaan).
Nog maar een keerquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
heof je niet steeds nieuwe bericht voor aan temaken hor...quote:Op maandag 22 december 2008 19:54 schreef OetkerBreda het volgende:
<_< Wordt hier een beetje gek van XD
[img=http://img510.imageshack.us/img510/6203/donatieseriousreqdy7.jpg]
Gevondenquote:Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef ElisaB het volgende:
Moet hem wel ff zoeken (ik heb veel, maar gooi ook ontzettend makkelijk en veel weg)
*aait over bolletje en geeft reep chocolade*quote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga het volgende deeltje niet openen dus.
Krijg de hele tijd pms van mensen die in de OP willen, dus nog maar een keer: ik kan de OP niet meer aanpassen (SHE heeft de laatste edit gedaan).
quote:Op maandag 22 december 2008 19:54 schreef OetkerBreda het volgende:
<_< Wordt hier een beetje gek van XD
[img=http://img510.imageshack.us/img510/6203/donatieseriousreqdy7.jpg]
1 |
Deze reeks loopt al vanaf het begin in GC heur.quote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Espabilado het volgende:
Topic loopt niet echt meer nu het niet meer geplugged is op de index en naar GC verhuisd is...
Wow...dat gaat best lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
¤ 5779,43
Later een update met hoeveel er daadwerkelijk binnen is gekomen. Bovenstaande is alleen de SHE actie. Het totaal voor heel FOK! ligt nu op bijna 9000 euro.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
¤ 5779,43
Later een update met hoeveel er daadwerkelijk binnen is gekomen. Bovenstaande is alleen de SHE actie. Het totaal voor heel FOK! ligt nu op bijna 9000 euro.
Ik kan maar 1 ding zeggen :quote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
¤ 5779,43
Dat kun je iig in je zak stekenquote:
ja ja....... en dat allemaal voor jouw foto'squote:
105018 is de jouwequote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef Borizzz het volgende:
Is mijn bod ook genoteerd in de OP?
En hoe vind ik mijn user id?!
klikken op mijn actieve topics en daaruit het iserID nemenquote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef Borizzz het volgende:
Is mijn bod ook genoteerd in de OP?
En hoe vind ik mijn user id?!
Wat een raar eind bedrag,quote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
¤ 5779,43
money 4 teh ass!quote:
ik quote SHE nog maar een keer voor de mensen die in de OP willenquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Dan vul je je UserID niet in, lees de OP eens.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Borizzz het volgende:
Hoe bewijs je eigenlijk dat je betaald hebt? En als je je eigenlijke id anoniem wil houden?
Ik geef nl. niet erg graag prive gegevens door... daar wil ik wel wat voorzichtig mee zijn....
je eigen gegevens krijgen we gewoon door van de bank. staat bij de overschrijvingsgegevens. Als je niet wil dat we die kunnen koppelen aan een username dan moet je gewoon alleen geld overboeken met de melding dat het voor serious request is, zonder je nick of userid te melden. Verder moet je hier dan natuurlijk niet melden dat je geld gaat overboeken.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Borizzz het volgende:
Hoe bewijs je eigenlijk dat je betaald hebt? En als je je eigenlijke id anoniem wil houden?
Ik geef nl. niet erg graag prive gegevens door... daar wil ik wel wat voorzichtig mee zijn....
quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Borizzz het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef Misanthropist het volgende:
Ik maak vanavond even ¤10 over, gelijktijdig met mijn andere overboekingen
wordt aan gewerkt door PRquote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
en wanneer en hoe wordt het eindbedrag bij die actie aangeboden?
Krediet crisisquote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
je vraagt je idd wel af waar die centen vandaan komen?
Nog effe en het bedrag komt richting de playboyquote:
Kun je niet even regelen dat het volgende topic weer in dat lijstje op de forum index komt? Dan halen we de 10.000quote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Deze reeks loopt al vanaf het begin in GC heur..
moet je even terug lezen.. het is verteldquote:
Krijg nou wat.... 9000 - 5779 = 3221 euro voor de andere acties gezamelijk.... nog even en SHE is bijna het dubbelle waard! En dat is alleen voor een paar naaktfoto's; moet je nagaan wat een avondje stappen met SHE op zou kunnen leveren! Die meid is gewoon een wandellende goudmijn!quote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
¤ 5779,43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |