quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
Hmm, tja. net even met mijn ouders gepraat....
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
(achteraf had ik het beter eerst achter de schermen moeten opperen..)
Zoals ik had beloofd!quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Gripper het volgende:
Op het werk wordt mijn postbank geblockt, dus ik maak vanavond even 25 ¤ over
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik achterna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
Nee, je bent liev, maar hebt een inschattingsfoutje gemaakt. Geeft niets; kan de beste gebeuren!quote:
Ze heeft zo'n Mary Poppins tas waar hele lantaarnpalen in passen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
Gelukkig heb je slimme ouders. Ik had mezelf namelijk wel achter de oren gekrabt als ze werkelijk zoiets stoms hadden gedaan.
Anyhow; Elisa, druifje..is er iets wat jij niet in huis hebt? Maakt niet uit wanneer, maakt niet uit voor wie, Elisa haalt altijd wel een koelkast-droger-wasrek-jaar lang supply hondenvoer-kleding-huisraad-bestek uit haar handtasje
Ja die bedoelde ik, ik kon er niet op komenquote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n Mary Poppins tas waar hele lantaarnpalen in passen.
Waar gaat dit over dan?quote:Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis zonde, want je idee was zo goed
Je pik erna lopen is nooit goedachterna zou een betere keuze zijn
Douwe Dabbert-knapzak!quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n Mary Poppins tas waar hele lantaarnpalen in passen.
Z;n ouders geven jaarlijks 5000e via het bedrijf, en hij wou ze zover krijgen om het ze via deze fokactie te laten doneren en toen zeiden paps en mams; don, je moet eens niet zo je pik achterna lopen.quote:
pwndquote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Z;n ouders geven jaarlijks 5000e via het bedrijf, en hij wou ze zover krijgen om het ze via deze fokactie te laten doneren en toen zeiden paps en mans; don, je moet eens niet zo je pick achterna lopen.
Ja dan is het een aftrekpost.quote:Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopen En dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
niet pwnd.. gewoon een cute idee alleen onhaalbaar in dit geval.quote:
echte mannen hebben een DD knapzak!quote:
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik achterna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |