quote:
die heeft het druk genoegquote:Op maandag 22 december 2008 14:21 schreef Meddo het volgende:
Tja, OP lijstje is nogal incompleet. Kan Danny niet zijn lijstje posten?
Ik verwacht ook nog wel een foto met een toverbalquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.x 10
Zie de OP. Graag voor dinsdag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maakt het uit wanneer ik een bedrag toezeg en dat het na de feestdagen komt of willen/moeten jullie het voor de kerst hebben ??
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
5000? Linkje?quote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef jna het volgende:
Hoe staat het met die 5000 euro die misschien nog zou komen via iemand z'n ouders?
Je User-ID moet er nog bij, Noortje.quote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil meedoen, ik vind het tof, maar MijnPostbank ligt eruit ofzo. Ik zal vanavond nog eens kijken.
Edit: nevermind, hij doet het weer, ¤ 7,50 staat ingepland voor morgen.
[ afbeelding ]
Oh kut, vergeten. Dankquote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je User-ID moet er nog bij, Noortje.
SHE gaat het naakt aanbieden LOLquote:Op maandag 22 december 2008 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe gaat dit aangeboden worden bij dat huis? voor zo'n groot bedrag is het natuurlijk wel zo tof als iemand het daar persoonlijk gaat melden en even op de radio komt
We twijfelen wachten in spanning.quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga het vragen aan mijn oudersEven mijn callcentre-skills weer up-to-date maken.
Over een uur horen jullie van me!!
Zou wel een stunt zijn. Of de shoot ingebonden als 'bijlage'.quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
SHE gaat het naakt aanbieden LOL
Zie OP.quote:Op maandag 22 december 2008 15:49 schreef DurumDoner het volgende:
5 euro van DurumDoner, waar kan ik storten?
Behalve het feit, dat de Shoot pas in Februari plaats vindt...quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn. Of de shoot ingebonden als 'bijlage'.
Dan bewaren tot de volgende Serious Request. Of veilen de volgende keer met opbrengst naar bla bla bla.quote:Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Behalve het feit, dat de Shoot pas in Februari plaats vindt...
Jij Satanskind!quote:
Het gaat naar de 'rechts staan, links lopen op de roltrap' campagnequote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef DurumDoner het volgende:
Welk goed doel gaat het geld eigenlijk naar toe?
kijken is ook een vak...quote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef DurumDoner het volgende:
Welk goed doel gaat het geld eigenlijk naar toe?
Prima!quote:Op maandag 22 december 2008 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat naar de 'rechts staan, links lopen op de roltrap' campagne
dan zijn ze je gewoon even vergeten, was bij mij ook het geval.quote:Op maandag 22 december 2008 17:05 schreef remboy het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de op terwijl ik al 2x een bewijs gepost hebt ervoor strange.
SHE goes nakedquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Krijgen we nu ook een tagje? SHE-sponsor of zo? Of 'Geilt op SHE'. Of 'SHE-fapper'
OP is sinds 12.44 niet meer bijgewerktquote:Op maandag 22 december 2008 17:05 schreef remboy het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de op terwijl ik al 2x een bewijs gepost hebt ervoor strange.
nee hoor, zou niet weten waaromquote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef DurumDoner het volgende:
Is het bewijs vereist om in de OP te staan dan?
En? En? En?quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga het vragen aan mijn oudersEven mijn callcentre-skills weer up-to-date maken.
En?quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef DonPerignon het volgende:
quote:
Ik heb nog een tegoedbon voor een kamer daarquote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
Er gaat genoeg crew mee naar de shoot dus ik denk dat het wel goed komt
De foto's worden in de laatste week van Feb gemaakt, en komen de eerste week van Maart online.
Lokatie zal naar alle waarschijnlijkheid hotel New York in Rotterdam worden.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog een tegoedbon voor een kamer daarGeen idee of ie nog geldig is, maar je mag het van mij proberen
Om het goed te maken stort je zelf 100 euro?quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
Hmm, tja. net even met mijn ouders gepraat....
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
(achteraf had ik het beter eerst achter de schermen moeten opperen..)
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef DonPerignon het volgende:
Hmm, tja. net even met mijn ouders gepraat....
Kwam erop neer dat ik een keer in mijn leven niet mijn pik erna moest lopenEn dat het niet via een forum kan gaan. Het wordt namens het bedrijf gegeven en dan heb je er profijt van ivm de belastingdienst of whatever..
Sorry
(achteraf had ik het beter eerst achter de schermen moeten opperen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |