Er lopen hier nog wel meer spammerts rond hoorquote:
true maar wel een goede djquote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef evert het volgende:
[..]
rob is anders qua tv ook erg statisch en niet echt collegiaal (nog helemaal niet gezien of gehoord deze dagen)
quote:Op maandag 22 december 2008 02:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam tegen PK?
Ik zie je altijd -en ik neem aan dat je dan je hand in je vergeelde broek hebt hangen- negatief op hem reageren. Je wordt ook een beetje voorspelbaar.
Beelen is een egotripper, denkt alleen maar aan zichzelf. Ekdom kan goed samenwerken met andere DJ's of kan zichzelf op de achtergrond zetten als dat nodig is . . .quote:Op maandag 22 december 2008 02:06 schreef evert het volgende:
wat ik niet snap... giel wordt uitgekotst omdat hij steeds dezelfde jingles gebruikt...
ik heb nieuws voor je: van gerard word ik moe omdat hij al jarenlang dezelfde uitspraken gebruikt. ik kan 'die lucht' niet meer horen en die flauwe woordspelingen...
Slaapzequote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
true maar wel een goede djen hij is schijnbaar op vakantie
anyweg: nu ga ik echt pitten![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Er lopen hier nog wel meer spammerts rond hoor![]()
Nee. Want dit kwam gewoon langs op Ned3.quote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ander topic moet je zijn weet je nog?
Dat vind ik idd erg dat ze giel elke dag om 6 laten beginnen. Laat hem heel de week de graveyardshift draaienquote:Op maandag 22 december 2008 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Alleen wat ik niet snap is dat er zo onregelmatig gedraaid wordt daar in het huis. Waarom het vasthouden aan Giel om 6.00 uur in de ochtend ??
Vreemd inderdaad, ik mis hemquote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er mis met Coen?
Heeft hij een natte droom gehad?
tja, ik vind zijn humor inmiddels ook erg afgezaagd worden. vind zichzelf te populair, teveel showman.quote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Verschil is dat Gerard wel grappig is, respect heeft voor z`n gasten en (bij zo`n actie ontzettend belangrijk) oog heeft voor de mensen voor het glazen huis! Zoals Thomas en![]()
Siska
![]()
bij StuBru dat ook doen
Naughty boyquote:
Nachtdienstquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Piles het volgende:
@Webhawk: je had 20 posts
En nu is het tijd voor diner
De uitzenduren tussen 2 en 6 uur, omdat die slopend zijn voor de jocks blijkbaar. Woord is vorig jaar ontstaan in deze SR-vorm.quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk de graveyardshift ?
quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef evert het volgende:
[..]
tja, ik vind zijn humor inmiddels ook erg afgezaagd worden. vind zichzelf te populair, teveel showman.
owoke wist ik nietquote:
Okee doeejquote:Op maandag 22 december 2008 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn accu is bijna leeg. Geen zin om de lader er aan te hangen en het is een mooie tijd om mijn nest eens op te gaan zoeken....
Waarschijnlijk tot straks!
gisteravond wel op kx.... ik vind dat je als 3fm dj in de week-dagprogrammering gewoon deze dagen mee moet werken.quote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
true maar wel een goede djen hij is schijnbaar op vakantie
quote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Qunix het volgende:
Over StuBru gesproken... Zij gaan ook erg lekker
Nu op StuBru Groove Armada - Superstylin'
Ik heb niet voor niets een iMac en binnenkort een MacBookquote:
je hebt op iedereen wat tegen behalve op Giel?quote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef evert het volgende:
[..]
gisteravond wel op kx.... ik vind dat je als 3fm dj in de week-dagprogrammering gewoon deze dagen mee moet werken.
probleem met rob is dat hij teveel bezig is met kx en 3fm ziet als 'geld verdienen'
WANT DAAR BRAND HET LICHTquote:
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een iMac en binnenkort een MacBook.
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.quote:
Ach, zodra je een beetje een bekende kop hebt kun je in Nederland sowieso niets meer goed doen bij sommige mensen. Ik heb ook gehoord van "mensen die Gerard goed kennen" dat hij ontzéttend zichzelf gebleven is.quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef evert het volgende:
[..]
van mensen die gerard goed kennen heb ik ook begrepen dat hij een beetje te popu is geworden.
Grappen zijn ook tofquote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ontzettende opluchting om ook eens toffe muziek te horen die door de mensen wordt aangevraagd
Belgen hebben wat dat aan gaat over het algemeen echt een betere smaak qua muziek
dan moet je idd. niet bij Giel zijnquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef evert het volgende:
[..]
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.
Coen en Paul zijn idd de beste jocks van dit jaar, en Giel is nu eigenlijk de Sander van 2 jaar geleden.quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef evert het volgende:
[..]
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.
Nog licht, nog.quote:
Niet helemaal van SR afkomstigquote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De uitzenduren tussen 2 en 6 uur, omdat die slopend zijn voor de jocks blijkbaar. Woord is vorig jaar ontstaan in deze SR-vorm.
Dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nachtdienst
Amerikaanse uitdrukking voor de nachtdienst
quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grappen zijn ook tof
Iemand bij de mic... DJster vraag hallo wie ben jij. Gast zegt zijn naam en zegt "ik doe samson na", "mowahh gertje!"
Tof.
Ligt eraan in welke bitrate natuurlijk.quote:
Ow en een iPhone 2Gquote:
Belgen hebben alleen betere bands maar geen DJsquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grappen zijn ook tof
Iemand bij de mic... DJster vraag hallo wie ben jij. Gast zegt zijn naam en zegt "ik doe samson na", "mowahh gertje!"
Tof.
nee hoor, ik word ook niet vrolijk van die flauwe jingles, zijn ongelooflijk veel vloeken en met name dat 'klaarkom' geluid.quote:Op maandag 22 december 2008 02:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je hebt op iedereen wat tegen behalve op Giel?
quote:
Soulwaxquote:Op maandag 22 december 2008 02:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Belgen hebben alleen betere bands maar geen DJs
Michiel en gerard hoor ik nog lieverquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef evert het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie vorig jaar voor het eerst gebruikt werd bij SR.quote:Op maandag 22 december 2008 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet helemaal van SR afkomstig
[..]
Dat dus.
Valkenswaardquote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Waar woont je huis, dan steel ik je, swa
Michiel, Paul en Coen hoor ik het liefst volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Michiel en gerard hoor ik nog liever.
tja, iemand die regelmatig op feestjes komt waar hij ook komt....quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ach, zodra je een beetje een bekende kop hebt kun je in Nederland sowieso niets meer goed doen bij sommige mensen. Ik heb ook gehoord van "mensen die Gerard goed kennen" dat hij ontzéttend zichzelf gebleven is.
Alsof mensen die hem écht kennen zoiets loslaten.
Ah ja dat kan wel kloppen jaquote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie vorig jaar voor het eerst gebruikt werd bij SR.
Ik vind Coen het prima doen andersquote:Op maandag 22 december 2008 02:18 schreef Qunix het volgende:
Gerard is tof. Coen vind ik totaal niet leuk.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard, vlakbij eindhoven
.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef marcodej het volgende:
Istie dan!
Mooi moment om te tukken. Groeten.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:19 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Morgen ben ik in de buurt, dus zorg maar dat je huis op slot staat![]()
Ik moet werken van 15:00 tot 23:00.
Wil je de code van mijn alram ook nog weten ?
Michiel , paul en gerardquote:Op maandag 22 december 2008 02:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Michiel, Paul en Coen hoor ik het liefst volgend jaar
En Ancilla komt nooit meerquote:Op maandag 22 december 2008 02:19 schreef evert het volgende:
[..]
tja, iemand die regelmatig op feestjes komt waar hij ook komt....
maakt niet uit. vind ekdom heerlijk om te luisteren als het om en over de muziek gaat.
daarom vond ik vroeger de freaknacht veel leuker. ging het om de liefde voor muziek.
giel gaat alleen maar om sex en gerard krijgt daar teveel van mee en probeert mee te doen. moet gewoon zijn liefde voor muziek laten spreken.
Ook mooie comboquote:
Die krijg je nietquote:
Hm ja, sommige mensen zien wat ze willen zien. Als een bekende kop op een feestje flink uit zijn dak gaat, is het een aandachtstrekker en is-ie arrogant. Als een bekende kop bij een avondje uit niet elke bezoeker opmerkt alsof het een goede kennis is, is hij arrogant en in zichzelf gekeerd... Ik hoef het hier niet voor 'em op te nemen, wil alleen maar zeggen dat niet alles is zoals het lijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 02:19 schreef evert het volgende:
[..]
tja, iemand die regelmatig op feestjes komt waar hij ook komt....
maakt niet uit. vind ekdom heerlijk om te luisteren als het om en over de muziek gaat.
daarom vond ik vroeger de freaknacht veel leuker. ging het om de liefde voor muziek.
giel gaat alleen maar om sex en gerard krijgt daar teveel van mee en probeert mee te doen. moet gewoon zijn liefde voor muziek laten spreken.
Heulemaal niet?quote:Op maandag 22 december 2008 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Ancilla komt nooit meer, die is slim geweest
wegwezen bij giel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |