Ach, zodra je een beetje een bekende kop hebt kun je in Nederland sowieso niets meer goed doen bij sommige mensen. Ik heb ook gehoord van "mensen die Gerard goed kennen" dat hij ontzéttend zichzelf gebleven is.quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef evert het volgende:
[..]
van mensen die gerard goed kennen heb ik ook begrepen dat hij een beetje te popu is geworden.
Grappen zijn ook tofquote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ontzettende opluchting om ook eens toffe muziek te horen die door de mensen wordt aangevraagd
Belgen hebben wat dat aan gaat over het algemeen echt een betere smaak qua muziek
dan moet je idd. niet bij Giel zijnquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef evert het volgende:
[..]
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.
Coen en Paul zijn idd de beste jocks van dit jaar, en Giel is nu eigenlijk de Sander van 2 jaar geleden.quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef evert het volgende:
[..]
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.
Nog licht, nog.quote:
Niet helemaal van SR afkomstigquote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De uitzenduren tussen 2 en 6 uur, omdat die slopend zijn voor de jocks blijkbaar. Woord is vorig jaar ontstaan in deze SR-vorm.
Dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nachtdienst
Amerikaanse uitdrukking voor de nachtdienst
quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grappen zijn ook tof
Iemand bij de mic... DJster vraag hallo wie ben jij. Gast zegt zijn naam en zegt "ik doe samson na", "mowahh gertje!"
Tof.
Ligt eraan in welke bitrate natuurlijk.quote:
Ow en een iPhone 2Gquote:
Belgen hebben alleen betere bands maar geen DJsquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grappen zijn ook tof
Iemand bij de mic... DJster vraag hallo wie ben jij. Gast zegt zijn naam en zegt "ik doe samson na", "mowahh gertje!"
Tof.
nee hoor, ik word ook niet vrolijk van die flauwe jingles, zijn ongelooflijk veel vloeken en met name dat 'klaarkom' geluid.quote:Op maandag 22 december 2008 02:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je hebt op iedereen wat tegen behalve op Giel?
quote:
Soulwaxquote:Op maandag 22 december 2008 02:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Belgen hebben alleen betere bands maar geen DJs
Michiel en gerard hoor ik nog lieverquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef evert het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie vorig jaar voor het eerst gebruikt werd bij SR.quote:Op maandag 22 december 2008 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet helemaal van SR afkomstig
[..]
Dat dus.
Valkenswaardquote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Waar woont je huis, dan steel ik je, swa
Michiel, Paul en Coen hoor ik het liefst volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Michiel en gerard hoor ik nog liever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |