Er lopen hier nog wel meer spammerts rond hoorquote:
true maar wel een goede djquote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef evert het volgende:
[..]
rob is anders qua tv ook erg statisch en niet echt collegiaal (nog helemaal niet gezien of gehoord deze dagen)
quote:Op maandag 22 december 2008 02:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam tegen PK?
Ik zie je altijd -en ik neem aan dat je dan je hand in je vergeelde broek hebt hangen- negatief op hem reageren. Je wordt ook een beetje voorspelbaar.
Beelen is een egotripper, denkt alleen maar aan zichzelf. Ekdom kan goed samenwerken met andere DJ's of kan zichzelf op de achtergrond zetten als dat nodig is . . .quote:Op maandag 22 december 2008 02:06 schreef evert het volgende:
wat ik niet snap... giel wordt uitgekotst omdat hij steeds dezelfde jingles gebruikt...
ik heb nieuws voor je: van gerard word ik moe omdat hij al jarenlang dezelfde uitspraken gebruikt. ik kan 'die lucht' niet meer horen en die flauwe woordspelingen...
Slaapzequote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
true maar wel een goede djen hij is schijnbaar op vakantie
anyweg: nu ga ik echt pitten![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Er lopen hier nog wel meer spammerts rond hoor![]()
Nee. Want dit kwam gewoon langs op Ned3.quote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ander topic moet je zijn weet je nog?
Dat vind ik idd erg dat ze giel elke dag om 6 laten beginnen. Laat hem heel de week de graveyardshift draaienquote:Op maandag 22 december 2008 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Alleen wat ik niet snap is dat er zo onregelmatig gedraaid wordt daar in het huis. Waarom het vasthouden aan Giel om 6.00 uur in de ochtend ??
Vreemd inderdaad, ik mis hemquote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er mis met Coen?
Heeft hij een natte droom gehad?
tja, ik vind zijn humor inmiddels ook erg afgezaagd worden. vind zichzelf te populair, teveel showman.quote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Verschil is dat Gerard wel grappig is, respect heeft voor z`n gasten en (bij zo`n actie ontzettend belangrijk) oog heeft voor de mensen voor het glazen huis! Zoals Thomas en![]()
Siska
![]()
bij StuBru dat ook doen
Naughty boyquote:
Nachtdienstquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Piles het volgende:
@Webhawk: je had 20 posts
En nu is het tijd voor diner
De uitzenduren tussen 2 en 6 uur, omdat die slopend zijn voor de jocks blijkbaar. Woord is vorig jaar ontstaan in deze SR-vorm.quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk de graveyardshift ?
quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef evert het volgende:
[..]
tja, ik vind zijn humor inmiddels ook erg afgezaagd worden. vind zichzelf te populair, teveel showman.
owoke wist ik nietquote:
Okee doeejquote:Op maandag 22 december 2008 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn accu is bijna leeg. Geen zin om de lader er aan te hangen en het is een mooie tijd om mijn nest eens op te gaan zoeken....
Waarschijnlijk tot straks!
gisteravond wel op kx.... ik vind dat je als 3fm dj in de week-dagprogrammering gewoon deze dagen mee moet werken.quote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
true maar wel een goede djen hij is schijnbaar op vakantie
quote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Qunix het volgende:
Over StuBru gesproken... Zij gaan ook erg lekker
Nu op StuBru Groove Armada - Superstylin'
Ik heb niet voor niets een iMac en binnenkort een MacBookquote:
je hebt op iedereen wat tegen behalve op Giel?quote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef evert het volgende:
[..]
gisteravond wel op kx.... ik vind dat je als 3fm dj in de week-dagprogrammering gewoon deze dagen mee moet werken.
probleem met rob is dat hij teveel bezig is met kx en 3fm ziet als 'geld verdienen'
WANT DAAR BRAND HET LICHTquote:
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een iMac en binnenkort een MacBook.
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |