Join the club.quote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ongemerkt over mijn 29000 ste post heen gegaan.
Gefeliquote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilsequote:Op maandag 22 december 2008 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt wel, dit jaar stelen de gasten bijna de show
Dat weet ik nietquote:
Bijna ? Ilse en Merel stalen allebei de showquote:Op maandag 22 december 2008 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat klopt wel, dit jaar stelen de gasten bijna de show
Wat heb jij in godsnaam tegen PK?quote:
Hans is echt Sir Spamalotquote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je mist helemaal niets. Dat we zoveel topics vol hebben komt alleen maar door Hans en Roel.
quote:
wat ik niet snap... giel wordt uitgekotst omdat hij steeds dezelfde jingles gebruikt...quote:Op maandag 22 december 2008 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt wel beter dan daarvoor. Gerard en Michiel rulen
.
Muziek freaks zeker die 3quote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk: Rob is erg coolen je hebt drie totale muziek freaks die goed met elkaar kunnen op schieten
quote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef Timo20 het volgende:
Logisch natuurlijk: Rob is erg coolen je hebt drie totale muziek freaks die goed met elkaar kunnen op schieten
Verschil is dat Gerard wel grappig is, respect heeft voor z`n gasten en (bij zo`n actie ontzettend belangrijk) oog heeft voor de mensen voor het glazen huis! Zoals Thomas enquote:Op maandag 22 december 2008 02:06 schreef evert het volgende:
[..]
wat ik niet snap... giel wordt uitgekotst omdat hij steeds dezelfde jingles gebruikt...
ik heb nieuws voor je: van gerard word ik moe omdat hij al jarenlang dezelfde uitspraken gebruikt. ik kan 'die lucht' niet meer horen en die flauwe woordspelingen...
rob is anders qua tv ook erg statisch en niet echt collegiaal (nog helemaal niet gezien of gehoord deze dagen)quote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zou ik mijn 10.000ste halen voor ik naar Cork gaan. Topic 1000 hebben we gehaald!quote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik ga de laatste jaren niet zo snel meerquote:
Dank jequote:
Dat zeg ikquote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind Winamp horribluuuuh. iTunes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |