Nachtdienstquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Piles het volgende:
@Webhawk: je had 20 posts
En nu is het tijd voor diner
De uitzenduren tussen 2 en 6 uur, omdat die slopend zijn voor de jocks blijkbaar. Woord is vorig jaar ontstaan in deze SR-vorm.quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk de graveyardshift ?
quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef evert het volgende:
[..]
tja, ik vind zijn humor inmiddels ook erg afgezaagd worden. vind zichzelf te populair, teveel showman.
owoke wist ik nietquote:
Okee doeejquote:Op maandag 22 december 2008 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn accu is bijna leeg. Geen zin om de lader er aan te hangen en het is een mooie tijd om mijn nest eens op te gaan zoeken....
Waarschijnlijk tot straks!
gisteravond wel op kx.... ik vind dat je als 3fm dj in de week-dagprogrammering gewoon deze dagen mee moet werken.quote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
true maar wel een goede djen hij is schijnbaar op vakantie
quote:Op maandag 22 december 2008 02:11 schreef Qunix het volgende:
Over StuBru gesproken... Zij gaan ook erg lekker
Nu op StuBru Groove Armada - Superstylin'
Ik heb niet voor niets een iMac en binnenkort een MacBookquote:
je hebt op iedereen wat tegen behalve op Giel?quote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef evert het volgende:
[..]
gisteravond wel op kx.... ik vind dat je als 3fm dj in de week-dagprogrammering gewoon deze dagen mee moet werken.
probleem met rob is dat hij teveel bezig is met kx en 3fm ziet als 'geld verdienen'
WANT DAAR BRAND HET LICHTquote:
Nicequote:Op maandag 22 december 2008 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een iMac en binnenkort een MacBook.
idem hoor. ik luister het liefst naar coen (solo) en paul. muziek moet voorop staan, niet eigen imago.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |