tja, iemand die regelmatig op feestjes komt waar hij ook komt....quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ach, zodra je een beetje een bekende kop hebt kun je in Nederland sowieso niets meer goed doen bij sommige mensen. Ik heb ook gehoord van "mensen die Gerard goed kennen" dat hij ontzéttend zichzelf gebleven is.
Alsof mensen die hem écht kennen zoiets loslaten.
Ah ja dat kan wel kloppen jaquote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie vorig jaar voor het eerst gebruikt werd bij SR.
Ik vind Coen het prima doen andersquote:Op maandag 22 december 2008 02:18 schreef Qunix het volgende:
Gerard is tof. Coen vind ik totaal niet leuk.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard, vlakbij eindhoven
.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:17 schreef marcodej het volgende:
Istie dan!
Mooi moment om te tukken. Groeten.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:19 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Morgen ben ik in de buurt, dus zorg maar dat je huis op slot staat![]()
Ik moet werken van 15:00 tot 23:00.
Wil je de code van mijn alram ook nog weten ?
Michiel , paul en gerardquote:Op maandag 22 december 2008 02:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Michiel, Paul en Coen hoor ik het liefst volgend jaar
En Ancilla komt nooit meerquote:Op maandag 22 december 2008 02:19 schreef evert het volgende:
[..]
tja, iemand die regelmatig op feestjes komt waar hij ook komt....
maakt niet uit. vind ekdom heerlijk om te luisteren als het om en over de muziek gaat.
daarom vond ik vroeger de freaknacht veel leuker. ging het om de liefde voor muziek.
giel gaat alleen maar om sex en gerard krijgt daar teveel van mee en probeert mee te doen. moet gewoon zijn liefde voor muziek laten spreken.
Ook mooie comboquote:
Die krijg je nietquote:
Hm ja, sommige mensen zien wat ze willen zien. Als een bekende kop op een feestje flink uit zijn dak gaat, is het een aandachtstrekker en is-ie arrogant. Als een bekende kop bij een avondje uit niet elke bezoeker opmerkt alsof het een goede kennis is, is hij arrogant en in zichzelf gekeerd... Ik hoef het hier niet voor 'em op te nemen, wil alleen maar zeggen dat niet alles is zoals het lijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 02:19 schreef evert het volgende:
[..]
tja, iemand die regelmatig op feestjes komt waar hij ook komt....
maakt niet uit. vind ekdom heerlijk om te luisteren als het om en over de muziek gaat.
daarom vond ik vroeger de freaknacht veel leuker. ging het om de liefde voor muziek.
giel gaat alleen maar om sex en gerard krijgt daar teveel van mee en probeert mee te doen. moet gewoon zijn liefde voor muziek laten spreken.
Heulemaal niet?quote:Op maandag 22 december 2008 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Ancilla komt nooit meer, die is slim geweest
wegwezen bij giel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |