walkmanquote:
quote:
Je kan ook gewoon de radio op max zetten . . .quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Tito het volgende:
whaaaah geen radio op de wc?
we zijn zo bij de volgende titelquote:
We gaan weer een nieuw record zetten voor de reeks verwacht ik vanavondquote:
Volgens mij onderschatten ze een beetje hoe lang sommige mensen naar de tv-uitzending kijken (en dus alles veel te vaak te zien krijgen)...quote:Op zondag 21 december 2008 17:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die update irriteren wel ontzettend. Zo belachelijk lang ook![]()
flikker ze gewoon online
![]()
Pittig om te modden lijkt me jaquote:Op zondag 21 december 2008 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zijn zo bij de volgende titel
Note the "quote:
Dat denk ik ook, nu Im Yours op TVquote:Op zondag 21 december 2008 17:31 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij onderschatten ze een beetje hoe lang sommige mensen naar de tv-uitzending kijken (en dus alles veel te vaak te zien krijgen)...
hmmz, laten ze eens wat van backstage zien, is het allemaal vluchtig en de helft zonder beeld!quote:Op zondag 21 december 2008 17:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die update irriteren wel ontzettend. Zo belachelijk lang ook![]()
flikker ze gewoon online
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
Vervelend dat het beeld weer eens zwart is...
Is die reportage trouwens wat gewordenquote:
Een leuk zwart kijkje, jaquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat kan ze goed in de Playboy staan he.
quote:
De TV-regie is al jaren volledig KUT.quote:Op zondag 21 december 2008 17:34 schreef Frumzel het volgende:
Radioregie is prima in orde, maar tv-regie is net als vorig jaar nog steeds niet top
Een 2de plaats idd.quote:Op zondag 21 december 2008 17:34 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Haalt het niet bij Ilse, maar goed...
nee kan helaas niet, ze moet optredenquote:
Dude, ik ben geen Do fanboy, laat mequote:
Zolang ze het bij het glazen huis houden, gaat het prima, maar o wee als er een reportage komt (met name live)...quote:Op zondag 21 december 2008 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De TV-regie is al jaren volledig KUT.
ik ben ook nog steeds van mening dat annemieke niet geschikt is.quote:Op zondag 21 december 2008 17:36 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zolang ze het bij het glazen huis houden, gaat het prima, maar o wee als er een reportage komt (met name live)...
Vergeet de wachtmuziek tijdens de reclame niet, dat gaat 9 van de 10 keer fout...quote:Op zondag 21 december 2008 17:36 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zolang ze het bij het glazen huis houden, gaat het prima, maar o wee als er een reportage komt (met name live)...
Haha daar heb je niet zoveel aan denk ikquote:
Knap hoe hij dat doet jaquote:Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
blijf die reportages van Corton heftig vinden
Ik geloof niet dat het aan haar ligt...quote:Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds van mening dat annemieke niet geschikt is.
Zelfs dan. Je kan me niet vertellen dat je die foto's niet gezien hebt . . .quote:
ook...quote:Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet de wachtmuziek tijdens de reclame niet, dat gaat 9 van de 10 keer fout...
linkjequote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zelfs dan. Je kan me niet vertellen dat je die foto's niet gezien hebt . . .![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zelfs dan. Je kan me niet vertellen dat je die foto's niet gezien hebt . . .![]()
Idd, zeker een van de "hoogtepunten" van SR 2008.quote:Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
blijf die reportages van Corton heftig vinden
Idd.quote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd, zeker een van de "hoogtepunten" van SR 2008.
Je zegt zelf al de oorzaakquote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef Litton-Lane het volgende:
jammer dat op tv de beelden en geluid niet perfect is, verre van eigenlijk. Dan mag Ziggo wel sponseren, maar het werkt niet.
95% van de tijd gewoon perfect hier hoor, ook Ziggo.quote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef Litton-Lane het volgende:
jammer dat op tv de beelden en geluid niet perfect is, verre van eigenlijk. Dan mag Ziggo wel sponseren, maar het werkt niet.
tja ziggoquote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef Litton-Lane het volgende:
www.doindrblootjeindeplayboymettweenietjesdoordrnavel.nlquote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef hakkkuh het volgende:
linkje
quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
www.doindrblootjeindeplayboymettweenietjesdoordrnavel.nl
Jordy van Loonquote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie treden er eigenlijk op tijdens het Eindfeest?
Ilse DeLange, een Seriosu Talent, en nog meer?
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die werkt nietquote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg geen antwoorden als ik iets vraag, dus kennelijk houden jullie het niet bijquote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Houd je 't niet meer bij?
quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg geen antwoorden als ik iets vraag, dus kennelijk houden jullie het niet bij
Vragen over een desktop/laptop zijn ook niet ontopic, dus daar reageert dan idd niemand op.quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg geen antwoorden als ik iets vraag, dus kennelijk houden jullie het niet bij
quote:Op zondag 21 december 2008 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vragen over een desktop/laptop zijn ook niet ontopic, dus daar reageert dan idd niemand op.
Knalerwt ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén bommetje moet voor die kleuter genoeg zijn.
Ten eerste gaat het hier zelden on-topic, ten tweede vroeg ik net hoelaat Guido in het huis wasquote:Op zondag 21 december 2008 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vragen over een desktop/laptop zijn ook niet ontopic, dus daar reageert dan idd niemand op.
Valt wel mee hoor, meestal wordt er over nummers gepraat of over actie van de DJsquote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het hier zelden on-topic, ten tweede vroeg ik net hoelaat Guido in het huis was
Dat moet je kunnen terugvinden in het logboek (zie m'n sig).quote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het hier zelden on-topic, ten tweede vroeg ik net hoelaat Guido in het huis was
Net voor het journaal weer komtquote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef gateway het volgende:
yeah headlines afgelopen!
Lekker om het goede oude Within Temptation nog te horenquote:
Uhuhquote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker om het goede oude Within Temptation nog te horen
En 2.00 coen weerquote:
Nou, niet allemaalquote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Seam het volgende:
Grappig om te zien dat iedereen hier bijna dezelfde smaak heeft voor muziek
bedoel je mij ?quote:
Okee, maar qua mainstream muziek wel redelijkquote:
sirolf:quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen terugvinden in het logboek (zie m'n sig).
Al is 'ie er ook een keer geweest voor een interview... wanneer dat was weet ik niet precies meer.
je bedoelt dat deze plaat ook op Enter staat?quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker om het goede oude Within Temptation nog te horen
Welke ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
mn plaat is nogstteds niet gedraaid
Mother Earth vond ik ook nog een goed album hoor, vanaf the Silent Force werd het pas slecht.quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je bedoelt dat deze plaat ook op Enter staat?![]()
Nee het verval was bij deze track al behoorlijk ingezet. vandaar ook even een welgemeend
Best jammer ja, die heb ik nog niet eens gehoord deze SRquote:
Nog niet, maar die zal ik ergens later deze week nog wel gaan knippen denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
sirolf:
Coen wordt geconfronteerd met zijn request van Ilse de Lange voor zijn vriendin met het liedje "slaap, Emma slaap"
is daar een filmpje van?
quote:
Ah een logboek, weer wat geleerd.quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen terugvinden in het logboek (zie m'n sig).
Al is 'ie er ook een keer geweest voor een interview... wanneer dat was weet ik niet precies meer.
sorry hoor maar paul heeft nog niet tussen 22.00 en 02.00 uur gezeten....quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef tha_dark het volgende:
Paul tussen 22:00 en 02:00 vind ik tot nu toe nog het leukst om naar te kijken.
Wat jij maar whaha vindt . . .quote:
255 euri...niet veelquote:Op zondag 21 december 2008 17:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je actie?
tja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Mother Earth vond ik ook nog een goed album hoor, vanaf the Silent Force werd het pas slecht.
Niet alle beelden zijn terug te kijken, maar ik en andere mensen zorgen voor fragmenten op YouTube.quote:Op zondag 21 december 2008 17:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah een logboek, weer wat geleerd.
Ik begreep dat alle beelden ook terug te kijken zijn?
Welke had je dan aangevraagd ??quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
mn plaat is nogstteds niet gedraaid
Oeps, dan denk dat ik bedoel tussen 18:00 en 22: 00.quote:Op zondag 21 december 2008 17:55 schreef evert het volgende:
[..]
sorry hoor maar paul heeft nog niet tussen 22.00 en 02.00 uur gezeten....
vrijdag zat daar giel, zaterdag coen
quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Welke had je dan aangevraagd ??
Sokoquote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Miam het volgende:
Van wie is deze plaat die nu draait?
hoi trouwens.
Ik wil best meehelpen; hoe kan ik via WMP opnemen?quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet alle beelden zijn terug te kijken, maar ik en andere mensen zorgen voor fragmenten op YouTube.
Deed 'ie toch niet of valt niet onder buiten ??quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij moeten ze Coen ff zeggen dat er ook een microfoon buiten staat. Hij praat echt met niemand buiten.
Sokoquote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Miam het volgende:
Van wie is deze plaat die nu draait?
hoi trouwens.
Wat voor een actie had je dan ?quote:
Snap ik ook niet. Hij zou toch wel draaien om 0.00 lijkt mequote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Frumzel het volgende:
Toch Paul?
ja ik weet t, dit is al best veel heh...maar als je ziet wat die andere akties doen die op veiling tv zijn geweest....quote:
Kunt wel zien dat je hier niet vaak komtquote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Seam het volgende:
Blijft idd lastig...quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
i liek hur, stilte, ander muziekje ???
Ik doe het meestal via WMrecorder . . .quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ik wil best meehelpen; hoe kan ik via WMP opnemen?
quote:Op zondag 21 december 2008 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kunt wel zien dat je hier niet vaak komt
ik zag een klein stukje met iemand van het leger (?), kan ik dat terugzien?quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet alle beelden zijn terug te kijken, maar ik en andere mensen zorgen voor fragmenten op YouTube.
Tussen 0000 en 0200 dacht ik.quote:Op zondag 21 december 2008 17:58 schreef rubbereend het volgende:
Hoe laat is eigenlijk het hakken half uurtje van Rab vanavond?
Aardig zijn voor de newbies jaquote:Op zondag 21 december 2008 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kunt wel zien dat je hier niet vaak komt
nee paul van 18:00 tot 22:00quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Hij zou toch wel draaien om 0.00 lijkt me
want?quote:Op zondag 21 december 2008 17:58 schreef hakkkuh het volgende:
moet ik caps gaan maken, of hebben jullie zoiets het is ilse niet dus laat maar?
000 en 030quote:
Prima idee, scheve plaat is hetquote:Op zondag 21 december 2008 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we soko afvragen (ja af-vragen ja)
Ben jij een newbie dan ??quote:
als jullie het graag willen, dan ga ik me best doen vanavond.quote:
Dit is Fok, hier is het of alternatieve rock of metal.quote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Seam het volgende:
prt scr ?quote:
Ah, ik meende gelezen te hebben dat alles op UitzendingGemist zou staan. Nouja, kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
zie pmquote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
prt scr ?
dan kan je er toch nooit zoveel maken
quote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier is het of alternatieve rock of metal.
of trance en rock en dancequote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier is het of alternatieve rock of metal.
quote:Op zondag 21 december 2008 18:00 schreef Dagoduck het volgende:
stiltje weer andere echt stelt me teleur bijna tereur
Dan weet je dat het NIET 3FM zelf is . . .quote:Op zondag 21 december 2008 18:00 schreef Seam het volgende:
Weer dezelfde nummers
Niet dat ik een PM heb ofsoquote:
of house, techno electro name itquote:
dadelijk een Schnitzelquote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
ik ga maar eens even wat te eten maken, gebakken ei
Hoe moet ik die aanzetten dan?quote:
lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
ik ga maar eens even wat te eten maken, gebakken ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |