Haha daar heb je niet zoveel aan denk ikquote:
Knap hoe hij dat doet jaquote:Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
blijf die reportages van Corton heftig vinden
Ik geloof niet dat het aan haar ligt...quote:Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds van mening dat annemieke niet geschikt is.
Zelfs dan. Je kan me niet vertellen dat je die foto's niet gezien hebt . . .quote:
ook...quote:Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet de wachtmuziek tijdens de reclame niet, dat gaat 9 van de 10 keer fout...
linkjequote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zelfs dan. Je kan me niet vertellen dat je die foto's niet gezien hebt . . .![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zelfs dan. Je kan me niet vertellen dat je die foto's niet gezien hebt . . .![]()
Idd, zeker een van de "hoogtepunten" van SR 2008.quote:Op zondag 21 december 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
blijf die reportages van Corton heftig vinden
Idd.quote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd, zeker een van de "hoogtepunten" van SR 2008.
Je zegt zelf al de oorzaakquote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef Litton-Lane het volgende:
jammer dat op tv de beelden en geluid niet perfect is, verre van eigenlijk. Dan mag Ziggo wel sponseren, maar het werkt niet.
95% van de tijd gewoon perfect hier hoor, ook Ziggo.quote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef Litton-Lane het volgende:
jammer dat op tv de beelden en geluid niet perfect is, verre van eigenlijk. Dan mag Ziggo wel sponseren, maar het werkt niet.
tja ziggoquote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |