www.doindrblootjeindeplayboymettweenietjesdoordrnavel.nlquote:Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef hakkkuh het volgende:
linkje
quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
www.doindrblootjeindeplayboymettweenietjesdoordrnavel.nl
Jordy van Loonquote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie treden er eigenlijk op tijdens het Eindfeest?
Ilse DeLange, een Seriosu Talent, en nog meer?
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die werkt nietquote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg geen antwoorden als ik iets vraag, dus kennelijk houden jullie het niet bijquote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Houd je 't niet meer bij?
quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg geen antwoorden als ik iets vraag, dus kennelijk houden jullie het niet bij
Vragen over een desktop/laptop zijn ook niet ontopic, dus daar reageert dan idd niemand op.quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar ik krijg geen antwoorden als ik iets vraag, dus kennelijk houden jullie het niet bij
quote:Op zondag 21 december 2008 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vragen over een desktop/laptop zijn ook niet ontopic, dus daar reageert dan idd niemand op.
Knalerwt ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén bommetje moet voor die kleuter genoeg zijn.
Ten eerste gaat het hier zelden on-topic, ten tweede vroeg ik net hoelaat Guido in het huis wasquote:Op zondag 21 december 2008 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vragen over een desktop/laptop zijn ook niet ontopic, dus daar reageert dan idd niemand op.
Valt wel mee hoor, meestal wordt er over nummers gepraat of over actie van de DJsquote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het hier zelden on-topic, ten tweede vroeg ik net hoelaat Guido in het huis was
Dat moet je kunnen terugvinden in het logboek (zie m'n sig).quote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het hier zelden on-topic, ten tweede vroeg ik net hoelaat Guido in het huis was
Net voor het journaal weer komtquote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef gateway het volgende:
yeah headlines afgelopen!
Lekker om het goede oude Within Temptation nog te horenquote:
Uhuhquote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker om het goede oude Within Temptation nog te horen
En 2.00 coen weerquote:
Nou, niet allemaalquote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Seam het volgende:
Grappig om te zien dat iedereen hier bijna dezelfde smaak heeft voor muziek
bedoel je mij ?quote:
Okee, maar qua mainstream muziek wel redelijkquote:
sirolf:quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen terugvinden in het logboek (zie m'n sig).
Al is 'ie er ook een keer geweest voor een interview... wanneer dat was weet ik niet precies meer.
je bedoelt dat deze plaat ook op Enter staat?quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker om het goede oude Within Temptation nog te horen
Welke ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
mn plaat is nogstteds niet gedraaid
Mother Earth vond ik ook nog een goed album hoor, vanaf the Silent Force werd het pas slecht.quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je bedoelt dat deze plaat ook op Enter staat?![]()
Nee het verval was bij deze track al behoorlijk ingezet. vandaar ook even een welgemeend
Best jammer ja, die heb ik nog niet eens gehoord deze SRquote:
Nog niet, maar die zal ik ergens later deze week nog wel gaan knippen denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
sirolf:
Coen wordt geconfronteerd met zijn request van Ilse de Lange voor zijn vriendin met het liedje "slaap, Emma slaap"
is daar een filmpje van?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |