Sorry mensen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Kappen met die spoilers![]()
Moet vanavond nog ff lekker de wedstrijden kunnen kijken
Is weer de afgekapte versie . . .quote:
Npquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef JDude het volgende:
956? Daarstraks postte ik nog in 973 dacht ik.
En daarvoor was 973 ook al een keer geweestquote:Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef JDude het volgende:
956? Daarstraks postte ik nog in 973 dacht ik.
Die andere duurt te langquote:Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is weer de afgekapte versie . . .![]()
Haha nog nooit eerder gezienquote:
om zo zeker te zijn van een plek.quote:Op zondag 21 december 2008 16:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zouden ze 'm willen reserveren als ze er toch niet gaan staan?
[SR @ 3FM #976] Gerard kan 't wel schudden!
Kennelijk . . .quote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef Qunix het volgende:
Die andere duurt te lang
Betaalde hij niet genoeg voor![]()
Goede vraag. Misschien dat er iets organisatorisch achter zit of zo.quote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Kolomo het volgende:
Hee, toch mijn vraag nog een keer, iemand een goede gedachte hierover:
Waarom staat Gerard bij de Ikea in Breda? En gisteren voetbal van NAC? Er zijn zoveel Ikea's/voetbalwedstrijden in Nederland zou je zeggen... mensen uit omgeving Breda lopen al tegen honderd geldvragens omtrent SR aan...
Mij lijkt toch dat je meer 'ophaalt' bij een vestiging verder van het Glazen Huis?? Hij gaat natuurlijk handjes geven, maar als hij dat elders doet heb je neem ik aan ook dat mensen nog eens herinnerd worden aan geld geven omdat het dan (letterlijk) tastbaarder wordt. Of dat er iets in een meereizende collectebus wordt gemikt..
wat? een deur? jawelquote:
Ik bedoelde dat mensen bijna altijd met zo'n plaatje komen opdagen als the Doors te luisteren zijnquote:Op zondag 21 december 2008 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat? een deur? jawelmaar vond het wel een hele flauwe post
hmm...quote:
Op die foto zijn maar 5 rijen te zien... daar staan er nog 25 achter!quote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef bolivian het volgende:
Hoezo druk in Breda?
[ link | afbeelding ]
Technisch gezien hebben we nog tot de week van 12 januari...quote:
124 bedoel je ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die foto zijn maar 5 rijen te zien... daar staan er nog 25 achter!
misschien voor 2000 euroquote:
ah! neequote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mensen bijna altijd met zo'n plaatje komen opdagen als the Doors te luisteren zijn
Wacht maar tot een uur of 7quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind het wel rustig hier vandaag.
Hans heeft een snipperdag genomen geloof ikquote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij zei toch dat ie rustiger aaan zou doen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans heeft een snipperdag genomen geloof ik
Me pa wel als hij hiernaar zou luisterenquote:
Hij ligt eindelijk in bedquote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans heeft een snipperdag genomen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Hoe laat begint dat, dan wil ik wel thuis zijn om het mee te maken.....quote:Op zondag 21 december 2008 16:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht maar tot een uur of 7en sowieso vanavond hakkuh nacht
0.00quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat, dan wil ik wel thuis zijn om het mee te maken.....
De zit gewoon mee te lezen hoor maar zijn toetsenbord weggegooidquote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij zei toch dat ie rustiger aaan zou doen.
SPOILER TAGS AUB!!!! MENSEN WILLEN VANAVOND NOG STUDIO SPORT KIJKEN!!!!!quote:
Dat kan toch evengoed ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
SPOILER TAGS AUB!!!! MENSEN WILLEN VANAVOND NOG STUDIO SPORT KIJKEN!!!!!![]()
![]()
quote:
Sowieso, hoepel op met die voetbalinformatie uit het 3FM topic... doe dat lekker in VBL!quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
SPOILER TAGS AUB!!!! MENSEN WILLEN VANAVOND NOG STUDIO SPORT KIJKEN!!!!!![]()
![]()
hakkuh?quote:Op zondag 21 december 2008 16:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht maar tot een uur of 7en sowieso vanavond hakkuh nacht
Sophiequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, hoepel op met die voetbalinformatie uit het 3FM topic... doe dat lekker in VBL!
een mooie vocal van ilse de lange?quote:Op zondag 21 december 2008 16:24 schreef hakkkuh het volgende:
Coen wordt geconfronteerd met zijn request van Ilse de Lange voor zijn vriendin met het liedje "slaap, Emma slaap"
wat heb ik gemist?
Ja, wie weet is het puur organisatorisch, want verder zie ik echt geen reden om het zo in Breda te houden. Volgens mij kun je daar niks meer doen zonder om geld te worden gevraagd als ik dat allemaal zo zie...quote:Op zondag 21 december 2008 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Goede vraag. Misschien dat er iets organisatorisch achter zit of zo.
Wat mij betreft mag het ook wel over het land verdeeld worden (al doet de Surprise Truck dat aardig). Al lang tof dat het huis hier staat.
Deden ze gister ook heurs.quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, hoepel op met die voetbalinformatie uit het 3FM topic... doe dat lekker in VBL!
Zeg dat, veel langer zou ik het toch niet trekken denk ik...quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef tha_dark het volgende:
Hakkuuuuhhhh vanavond
Jammer alleen dat het maar een halfuurtje is...
Bij de IKEA wordt er niet echt om geld gevraagd, maar is puur handjes schudden. Dus dan maakt het ook niet uit of dat nu in Breda is of ergens anders.quote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, wie weet is het puur organisatorisch, want verder zie ik echt geen reden om het zo in Breda te houden. Volgens mij kun je daar niks meer doen zonder om geld te worden gevraagd als ik dat allemaal zo zie...
Sander was vanmorgen trouwens ook al in het ziekenhuis Breda, maar goed, dat is anders want ingehuurd.
Ligt eraan welke Johnny het isquote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef gers het volgende:
ik zit in dubio johnny cash of hakken ?
Dan is er toch niets meer aan wanneer je de uitslag al weet?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Impry het volgende:
Wel grappigStaat Giel te bellen met iemand die op het plein staat. Gaat iedereen opeens zwaaien, zo vindt Giel diegene nooit als die ook gaat zwaaien
Vanaf de Ikea hier kan'ie wel mooi op de fiets naar het Huis met een zak geldquote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
Bij de IKEA wordt er niet echt om geld gevraagd, maar is puur handjes schudden. Dus dan maakt het ook niet uit of dat nu in Breda is of ergens anders.
Pff ik moet vanavond eigenlijk ook nog een gedicht gaan maken voor surprisequote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker een half uurtje helemaaal los gaan
Maar het gaat denk ik vooral om de awareness die je kunt creëren als je bijvoorbeeld in Utrecht of Amsterdam bij de IKEA gaat staan. In Breda krijgen de mensen genoeg mee van SR maar misschien in de rest van het land wat minder..quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Bij de IKEA wordt er niet echt om geld gevraagd, maar is puur handjes schudden. Dus dan maakt het ook niet uit of dat nu in Breda is of ergens anders.
Je hebt mijn eerste post denk ik niet gelezen. Mijn punt was dat als je in een andere plek zou staan, de mensen die Gerard tegenkomen ook weer aan de actie herinnerd worden (in Breda kun je er toch al niet omheen) en wellicht ook weer denken aan geld storten. Collectebusje kun je er ook nog bijzetten en daar zal dan ook heus wel een boe; inrollen van mensen die niet de moeite gaan nemen om een plaatje te requesten.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Deze 25 rijen bedoel je?quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die foto zijn maar 5 rijen te zien... daar staan er nog 25 achter!
Cashquote:
Een half uurtje maarquote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker een half uurtje helemaaal los gaan
ik heb het vannacht gehoord, maar ik heb de confrontatie gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een mooie vocal van ilse de lange?
Daar had ik inderdaad overheen gelezen en ik snap zeker je punt jaquote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Je hebt mijn eerste post denk ik niet gelezen. Mijn punt was dat als je in een andere plek zou staan, de mensen die Gerard tegenkomen ook weer aan de actie herinnerd worden (in Breda kun je er toch al niet omheen) en wellicht ook weer denken aan geld storten. Collectebusje kun je er ook nog bijzetten en daar zal dan ook heus wel een boe; inrollen van mensen die niet de moeite gaan nemen om een plaatje te requesten.
Kan niet moet werken hele weekquote:
daar is hij van gescheiden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef Pune het volgende:
Vergis ik me, of heet de vriendin van Coen niet eens Emma, maar Marijn?
Ik voel een scoop aankomen denk ik.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Dan ga je dan toch niet meer kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan is er toch niets meer aan wanneer je de uitslag al weet?
als we meer dan 10K binnen halen namens FOK is dat ook al een aardige prestatie dacht ik zo?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Gaan we ook nog een of andere maskotte brengen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Vorig jaar hadden ze op dag 3 ¤ 476.337,-, dus ik denk dat ze in ieder geval over het halve miljoen heen zijn, ruim zelfs. Mijn gok is rond de 600.000.quote:Op zondag 21 december 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zou het zijn, al over het miljoen totaal heen?
Waar is dit op gebaseerd eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Den helder weer ¤32 euro armer, hoe moeten ze ooit die stadvernieuweing dokken ;')quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
Vergeet mijn ¤ 32 niet he voor Mars
ze kunnen wel ff t FOK! logo ophangen voor onze donatie dacht ik zo?quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaan we ook nog een of andere maskotte brengen?
Dat is net m`n punt: als je de uitslag al weet kijk je niet meer, of is het iig. minder interessant. Daarnaast is dit geen voetbal topique.quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ga je dan toch niet meer kijken.
Tel er nog maar 25 euro bij.quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Wedstrijd was af, zet de muziek weer aan bij WMP. Hoor ik ditquote:
acties van fok, en dat eerste bedrag dat is het bedrag dat tot nu toe geboden is voor de naaktfotoreportage van SHEquote:
KAN DAT?!quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tel er nog maar 25 euro bij.
Ik heb een aanvraag tot username aanpassen gedaan
Nee dat niet. Bij jou misschien.quote:
Kutlied.quote:
Oké, en die 6000,- is dus met alle andere Fok-acties erbij?quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel3
Egwelquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Egwelen Als we gaan gaan we met zn allen!
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Egwelen Als we gaan gaan we met zn allen!
Dat is toch geen username aanpassen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Fok aktie voor SR
[FOK! SR ACTIE] Beken kleur met je username! Nieuwe veiling!
Nee op mij, rotjoch!quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Wil iedereen op mij stemmen pleas:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
ja iddquote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
singt ie nou de hele tijd "gay-bar" ?
Zou het?quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Nah.quote:
595 alquote:
Nee, bedanktquote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Seam het volgende:
I've got something to put in you!
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Wil iedereen op mij stemmen pleas:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Denk het wel, Ziggo komt door het handenschudden al met minimaal 35-40K lijkt me.quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef Impry het volgende:
Echt heel veel al zeg, zeker zonder nog echt grote bedragen/klappers van bedrijven (alhoewel ik me afvraag of er nu met deze slechte economische tijd zoveel komen)
Dan krijgen ze 2,5 miljoen extra van de overheidquote:
Dan word het verdubbeld, toch?quote:
Wil je dat echt weten?quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef Qunix het volgende:
Wat is de anthem?
Dat weet ik, maar ik snapte dequote:Op zondag 21 december 2008 16:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan krijgen ze 2,5 miljoen extra van de overheid
Omdat het zo'n hoog bedrag isquote:Op zondag 21 december 2008 16:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik snapte desmile er niet achter.
quote:
hier wel:quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is toch geen username aanpassen?
Doordat 100den debielen, want ja dat zijn ze, die bosmongool requesten. Hebben we zulke vette nummers nu: Killers, Mars, en wat kiezen we: juist, Jordyquote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe zijn ze er ooit bijgekomen om dat als anthem te kiezen?
gebruik alsjeblieft die woorden nietquote:
er schijnt dat er iemand heeft gebeld, die garant wilt staan voor het bedrag wat mist.quote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Tito het volgende:
vraag me af of ze het gaan halen. bedrijven gaan vast niet veel geven..
Ah.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hier wel:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Inderdaad, ik ben er ook een beetje bang voor.quote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Tito het volgende:
vraag me af of ze het gaan halen. bedrijven gaan vast niet veel geven..
quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maikel de kalende man in groen vest is ook weer even de uitzending in getrokken.
Voor degenen die het niet weten: Maikel is het grote opperhoofd van de hele actie. Hij regelt alles.
Da's goed kutquote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Doordat 100den debielen, want ja dat zijn ze, die bosmongool requesten. Hebben we zulke vette nummers nu: Killers, Mars, en wat kiezen we: juist, Jordy![]()
Ja!quote:
Ah, dat was die vent die ik gister vanuit het restaurant steeds zag.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maikel de kalende man in groen vest is ook weer even de uitzending in getrokken.
Voor degenen die het niet weten: Maikel is het grote opperhoofd van de hele actie. Hij regelt alles.
Onvoorstelbaar idd...... maar ja dat heb ik wel bij meerdere nummers en het maakt ook niet uit zolang het maar betaalt!!quote:
inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou voor sommige heb ik echt wel zo iets.. van jezus waar heb jij je smaak vandaan
Toch?quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef tha_dark het volgende:
Der/die/das neue topic staat alweer klaar!
Denk het wel. Het is dit jaar nog niet echt te voelen in de portomonee van iedereen dat er een recessie is. Eerste 2 a 3 maanden van volgend jaar, denk ik, dan begint het voor de normale consument. Nu hebben we nog een redelijk goed jaar gehad voor onze lonen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er ook een beetje bang voor.
Vorig jaar ¤ 5,2 miljoen, en toen is het verdubbeld. Dus toen is er ongeveer ¤ 2,6 miljoen opgehaald met allerlei acties/donaties.
Dit jaar met slechte economische tijd en dus weinig bedrijven die echt gek gaan doen vraag ik me serieus af of het gehaald wordt.
Alhoewel ik ook wel weer denk dat die ¤ 2,5milj. er dit jaar sowieso bij komt.
Züpar!quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef tha_dark het volgende:
Der/die/das neue topic staat alweer klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |