waarom>?quote:
(Ik deed geen stem-oproepen)quote:Op zondag 21 december 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
Hoe, denk je dat tuinfluiter vorige keer de winst heeft binnengehaald![]()
och verrek daar heb ik zelf nog aan meegeholpenquote:Op zondag 21 december 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe, denk je dat tuinfluiter vorige keer de winst heeft binnengehaald![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
[1] [ afbeelding ]
[2] [ afbeelding ]
[3] [ afbeelding ]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
maak er een top 3 van en we tellen je stem ook meequote:
[1]quote:Op zondag 21 december 2008 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
maak er een top 3 van en we tellen je stem ook mee
Ik heb een excel overzichtje met namen en plaatjes, dus dat tellen komt wel goed, zal morgen wel een tussenstandje posten.quote:Op zondag 21 december 2008 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Adelante, dat script kan ook deze uitvoer geven:
is dit misschien makkelijker voor je of herken je bij het tellen zo alle icons zo wel uit je hoofd?
(onderstaand is maar een voorbeeld dus, niet meetellen voor de wedstrijd)
[1] tenenkaas
[ afbeelding ]
[2] Paaskonijn
[ afbeelding ]
[3] Sackboy
[ afbeelding ]
bek dichtquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef noekje het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door noekje op 21-12-2008 16:52 ]
Mijn voeten zijn maat 46/ 47, dus laat maar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Heb jij wel een magnetron? Dan hussel ik wel weer wat.
Maar dan heb je wel warme tenen. Ik gun je warme tenen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn maat 46/ 47, dus laat maar.
Jij hebt hem dan tenminste nog zelf gemaakt (van wie ik het weet..quote:
Kleinzusje heeft wel de sneeuw gedaan hoor, maar toch: dank!!quote:Op zondag 21 december 2008 22:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij hebt hem dan tenminste nog zelf gemaakt (van wie ik het weet..) en hij is leuk! Gewoon de leukste!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |