Haha nog nooit eerder gezienquote:
om zo zeker te zijn van een plek.quote:Op zondag 21 december 2008 16:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zouden ze 'm willen reserveren als ze er toch niet gaan staan?
[SR @ 3FM #976] Gerard kan 't wel schudden!
Kennelijk . . .quote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef Qunix het volgende:
Die andere duurt te lang
Betaalde hij niet genoeg voor![]()
Goede vraag. Misschien dat er iets organisatorisch achter zit of zo.quote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef Kolomo het volgende:
Hee, toch mijn vraag nog een keer, iemand een goede gedachte hierover:
Waarom staat Gerard bij de Ikea in Breda? En gisteren voetbal van NAC? Er zijn zoveel Ikea's/voetbalwedstrijden in Nederland zou je zeggen... mensen uit omgeving Breda lopen al tegen honderd geldvragens omtrent SR aan...
Mij lijkt toch dat je meer 'ophaalt' bij een vestiging verder van het Glazen Huis?? Hij gaat natuurlijk handjes geven, maar als hij dat elders doet heb je neem ik aan ook dat mensen nog eens herinnerd worden aan geld geven omdat het dan (letterlijk) tastbaarder wordt. Of dat er iets in een meereizende collectebus wordt gemikt..
wat? een deur? jawelquote:
Ik bedoelde dat mensen bijna altijd met zo'n plaatje komen opdagen als the Doors te luisteren zijnquote:Op zondag 21 december 2008 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat? een deur? jawelmaar vond het wel een hele flauwe post
hmm...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |