Op die foto zijn maar 5 rijen te zien... daar staan er nog 25 achter!quote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef bolivian het volgende:
Hoezo druk in Breda?
[ link | afbeelding ]
Technisch gezien hebben we nog tot de week van 12 januari...quote:
124 bedoel je ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die foto zijn maar 5 rijen te zien... daar staan er nog 25 achter!
misschien voor 2000 euroquote:
ah! neequote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mensen bijna altijd met zo'n plaatje komen opdagen als the Doors te luisteren zijn
Wacht maar tot een uur of 7quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind het wel rustig hier vandaag.
Hans heeft een snipperdag genomen geloof ikquote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij zei toch dat ie rustiger aaan zou doen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans heeft een snipperdag genomen geloof ik
Me pa wel als hij hiernaar zou luisterenquote:
Hij ligt eindelijk in bedquote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans heeft een snipperdag genomen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Hoe laat begint dat, dan wil ik wel thuis zijn om het mee te maken.....quote:Op zondag 21 december 2008 16:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht maar tot een uur of 7en sowieso vanavond hakkuh nacht
0.00quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat, dan wil ik wel thuis zijn om het mee te maken.....
De zit gewoon mee te lezen hoor maar zijn toetsenbord weggegooidquote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij zei toch dat ie rustiger aaan zou doen.
SPOILER TAGS AUB!!!! MENSEN WILLEN VANAVOND NOG STUDIO SPORT KIJKEN!!!!!quote:
Dat kan toch evengoed ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
SPOILER TAGS AUB!!!! MENSEN WILLEN VANAVOND NOG STUDIO SPORT KIJKEN!!!!!![]()
![]()
quote:
Sowieso, hoepel op met die voetbalinformatie uit het 3FM topic... doe dat lekker in VBL!quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
SPOILER TAGS AUB!!!! MENSEN WILLEN VANAVOND NOG STUDIO SPORT KIJKEN!!!!!![]()
![]()
hakkuh?quote:Op zondag 21 december 2008 16:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht maar tot een uur of 7en sowieso vanavond hakkuh nacht
Sophiequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, hoepel op met die voetbalinformatie uit het 3FM topic... doe dat lekker in VBL!
een mooie vocal van ilse de lange?quote:Op zondag 21 december 2008 16:24 schreef hakkkuh het volgende:
Coen wordt geconfronteerd met zijn request van Ilse de Lange voor zijn vriendin met het liedje "slaap, Emma slaap"
wat heb ik gemist?
Ja, wie weet is het puur organisatorisch, want verder zie ik echt geen reden om het zo in Breda te houden. Volgens mij kun je daar niks meer doen zonder om geld te worden gevraagd als ik dat allemaal zo zie...quote:Op zondag 21 december 2008 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Goede vraag. Misschien dat er iets organisatorisch achter zit of zo.
Wat mij betreft mag het ook wel over het land verdeeld worden (al doet de Surprise Truck dat aardig). Al lang tof dat het huis hier staat.
Deden ze gister ook heurs.quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, hoepel op met die voetbalinformatie uit het 3FM topic... doe dat lekker in VBL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |