quote:
hier wel:quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is toch geen username aanpassen?
Doordat 100den debielen, want ja dat zijn ze, die bosmongool requesten. Hebben we zulke vette nummers nu: Killers, Mars, en wat kiezen we: juist, Jordyquote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe zijn ze er ooit bijgekomen om dat als anthem te kiezen?
gebruik alsjeblieft die woorden nietquote:
er schijnt dat er iemand heeft gebeld, die garant wilt staan voor het bedrag wat mist.quote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Tito het volgende:
vraag me af of ze het gaan halen. bedrijven gaan vast niet veel geven..
Ah.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hier wel:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Inderdaad, ik ben er ook een beetje bang voor.quote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Tito het volgende:
vraag me af of ze het gaan halen. bedrijven gaan vast niet veel geven..
quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maikel de kalende man in groen vest is ook weer even de uitzending in getrokken.
Voor degenen die het niet weten: Maikel is het grote opperhoofd van de hele actie. Hij regelt alles.
Da's goed kutquote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Doordat 100den debielen, want ja dat zijn ze, die bosmongool requesten. Hebben we zulke vette nummers nu: Killers, Mars, en wat kiezen we: juist, Jordy![]()
Ja!quote:
Ah, dat was die vent die ik gister vanuit het restaurant steeds zag.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maikel de kalende man in groen vest is ook weer even de uitzending in getrokken.
Voor degenen die het niet weten: Maikel is het grote opperhoofd van de hele actie. Hij regelt alles.
Onvoorstelbaar idd...... maar ja dat heb ik wel bij meerdere nummers en het maakt ook niet uit zolang het maar betaalt!!quote:
inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou voor sommige heb ik echt wel zo iets.. van jezus waar heb jij je smaak vandaan
Toch?quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef tha_dark het volgende:
Der/die/das neue topic staat alweer klaar!
Denk het wel. Het is dit jaar nog niet echt te voelen in de portomonee van iedereen dat er een recessie is. Eerste 2 a 3 maanden van volgend jaar, denk ik, dan begint het voor de normale consument. Nu hebben we nog een redelijk goed jaar gehad voor onze lonen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er ook een beetje bang voor.
Vorig jaar ¤ 5,2 miljoen, en toen is het verdubbeld. Dus toen is er ongeveer ¤ 2,6 miljoen opgehaald met allerlei acties/donaties.
Dit jaar met slechte economische tijd en dus weinig bedrijven die echt gek gaan doen vraag ik me serieus af of het gehaald wordt.
Alhoewel ik ook wel weer denk dat die ¤ 2,5milj. er dit jaar sowieso bij komt.
Züpar!quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef tha_dark het volgende:
Der/die/das neue topic staat alweer klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |