Zeg dat, veel langer zou ik het toch niet trekken denk ik...quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef tha_dark het volgende:
Hakkuuuuhhhh vanavond
Jammer alleen dat het maar een halfuurtje is...
Bij de IKEA wordt er niet echt om geld gevraagd, maar is puur handjes schudden. Dus dan maakt het ook niet uit of dat nu in Breda is of ergens anders.quote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, wie weet is het puur organisatorisch, want verder zie ik echt geen reden om het zo in Breda te houden. Volgens mij kun je daar niks meer doen zonder om geld te worden gevraagd als ik dat allemaal zo zie...
Sander was vanmorgen trouwens ook al in het ziekenhuis Breda, maar goed, dat is anders want ingehuurd.
Ligt eraan welke Johnny het isquote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef gers het volgende:
ik zit in dubio johnny cash of hakken ?
Dan is er toch niets meer aan wanneer je de uitslag al weet?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Impry het volgende:
Wel grappigStaat Giel te bellen met iemand die op het plein staat. Gaat iedereen opeens zwaaien, zo vindt Giel diegene nooit als die ook gaat zwaaien
Vanaf de Ikea hier kan'ie wel mooi op de fiets naar het Huis met een zak geldquote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
Bij de IKEA wordt er niet echt om geld gevraagd, maar is puur handjes schudden. Dus dan maakt het ook niet uit of dat nu in Breda is of ergens anders.
Pff ik moet vanavond eigenlijk ook nog een gedicht gaan maken voor surprisequote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker een half uurtje helemaaal los gaan
Maar het gaat denk ik vooral om de awareness die je kunt creëren als je bijvoorbeeld in Utrecht of Amsterdam bij de IKEA gaat staan. In Breda krijgen de mensen genoeg mee van SR maar misschien in de rest van het land wat minder..quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Bij de IKEA wordt er niet echt om geld gevraagd, maar is puur handjes schudden. Dus dan maakt het ook niet uit of dat nu in Breda is of ergens anders.
Je hebt mijn eerste post denk ik niet gelezen. Mijn punt was dat als je in een andere plek zou staan, de mensen die Gerard tegenkomen ook weer aan de actie herinnerd worden (in Breda kun je er toch al niet omheen) en wellicht ook weer denken aan geld storten. Collectebusje kun je er ook nog bijzetten en daar zal dan ook heus wel een boe; inrollen van mensen die niet de moeite gaan nemen om een plaatje te requesten.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Deze 25 rijen bedoel je?quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die foto zijn maar 5 rijen te zien... daar staan er nog 25 achter!
Cashquote:
Een half uurtje maarquote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker een half uurtje helemaaal los gaan
ik heb het vannacht gehoord, maar ik heb de confrontatie gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een mooie vocal van ilse de lange?
Daar had ik inderdaad overheen gelezen en ik snap zeker je punt jaquote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Je hebt mijn eerste post denk ik niet gelezen. Mijn punt was dat als je in een andere plek zou staan, de mensen die Gerard tegenkomen ook weer aan de actie herinnerd worden (in Breda kun je er toch al niet omheen) en wellicht ook weer denken aan geld storten. Collectebusje kun je er ook nog bijzetten en daar zal dan ook heus wel een boe; inrollen van mensen die niet de moeite gaan nemen om een plaatje te requesten.
Kan niet moet werken hele weekquote:
daar is hij van gescheiden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef Pune het volgende:
Vergis ik me, of heet de vriendin van Coen niet eens Emma, maar Marijn?
Ik voel een scoop aankomen denk ik.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Dan ga je dan toch niet meer kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan is er toch niets meer aan wanneer je de uitslag al weet?
als we meer dan 10K binnen halen namens FOK is dat ook al een aardige prestatie dacht ik zo?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Gaan we ook nog een of andere maskotte brengen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Vorig jaar hadden ze op dag 3 ¤ 476.337,-, dus ik denk dat ze in ieder geval over het halve miljoen heen zijn, ruim zelfs. Mijn gok is rond de 600.000.quote:Op zondag 21 december 2008 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zou het zijn, al over het miljoen totaal heen?
Waar is dit op gebaseerd eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
¤ 3829,46
Tussenstand heel FOK!
¤ 6159,46
Den helder weer ¤32 euro armer, hoe moeten ze ooit die stadvernieuweing dokken ;')quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
Vergeet mijn ¤ 32 niet he voor Mars
ze kunnen wel ff t FOK! logo ophangen voor onze donatie dacht ik zo?quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaan we ook nog een of andere maskotte brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |