Ik sluit je topics omdat je er heel veel opent die eigenlijk hetzelfde zijn. Wat heeft dat ermee te maken dat je uit Frankrijk komt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef GroninguTheBest het volgende:
Elk willekeurige mening van mij word verwijderd!
Pure discriminatie, omdat ik geëmigreerd ben vanuit Frankrijk!
Het begon ermee dat ik TU Delft.. VS ..TU/eindhoven sloot, leg mij het verschil eens uit met Sfeer op TUquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef GroninguTheBest het volgende:
ik open nieuwe omdat jij alles van mij sluit!
En al mijn berichten veranderd!
Ja dat weet je zelf ook wel. Ik kan bijna niets meer plaatsen!
En als ik nieuw topic open word het direct gedeleted!
Feedback is er niet om te verbaggeren, thx.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Florian_ het volgende:
Je krijgt van mij ¤50,- als je daadwerkelijk Technische Wiskunde aan een TU succesvol weet af te ronden.
De reacties in het eerste topic gaan voldoende in op de verschillende steden. De topics zijn dus wel hetzelfde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef GroninguTheBest het volgende:
neej het is TOTAAL verschillend
ene gaat over nerds... andere over de keus tussen twee universiteiten..
Waar leg jij de link????
Daar begon heb bovendien niet mee,, jij hebt mijn verhalen veranders in forums!
Ik ben nu niet meer op werk. Ik zal morgen even voor je kijken of ik nog een keer die pop-up krijg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
Meer info graag, virusscanner en exacte melding?
Ja, die had ik via de zoekfunctie wel gevonden. Nja, dan maak ik er eentje, zou die centraal gemaakt kunnen worden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
Klopt, voor zover ik kan zien.
Wel zijn er vele losse topics te vinden:
UVA; Media en Cultuur! -> Colloquium Doctum
UvA-kameractie
Taal en communicatie aan de UVA
Onderzoeksmethoden politicologie UvA
Poll: EUR is beter dan UvA
Studie Franse taal en cultuur in de UVA
Geen nieuwe vakken op Blackboard UvA?
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, die had ik via de zoekfunctie wel gevonden. Nja, dan maak ik er eentje, zou die centraal gemaakt kunnen worden?
Dank je.quote:
Thnx.quote:
Je mag het nog zo mooi verwoorden, maar het komt neer op 'ik vind je taalgebruik armoedig' en dat voegt niets toe aan de discussie. Ik ben dus niet van plan het te laten staan, tenzij je mij kunt overtuigen dat je reactie een leuke discussie teweeg had kunnen brengen.quote:Als iemand die welsprekendheid een betrouwbaar teken van intelligentie vindt, moet ik zeggen dat taalgebruik als ''verzuurde spoorknorren'', ''grenzen verleggen'' en het verkruimelde citaat over Jupiter en de runderen mij bepaald armoedig voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |