Was er een ingangseis voor de vakken? Zo ja, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan met de ingangseiscontrole (het is bij mij ook elk semester raak). Even naar de onderwijsbalie gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef icebliss het volgende:
Was afgelopen week op vakantie. Ik ga morgen sowieso de onderwijsbalie bellen, maar ik hoopte dat iemand hier zou weten wat er aan de hand is (het gaat hier over de UvA trouwens).
Wel handig als poster even de andere posts ook doorleest..quote:Op maandag 2 februari 2009 08:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wel handig als TS ff zegt aan welke uni het zit..
bij mij wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:55 schreef Renesite het volgende:
De negatieve studieadviezen zijn oh het hbo nog niet bekend... Althans, bij mij.
Idd, zit er ergens verstopt in een post dat het om de UVA gaat. Mag best in de OP of TT...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef lighted het volgende:
[..]
Wel handig als poster even de andere posts ook doorleest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop