Voor welke studie? Ik heb de Mobach (studentenversie) van Belastingrecht (Inkomstenbelasting) en de Pocket Belastingwetten (beide van 2007 - 2008) nog wel (voor 2e jaar Fiscaal Recht aan UvT voor de duidelijkheid).quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:17 schreef lynda het volgende:
Een schaamteloze tvp!
Een rechtenopleiding is leuk.. maar niet als de boeken zo snel verjaren dat als je een jaar vertraging oploopt door ziekte je gelijk alles nogmaals moet kopen!
Momenteel op zoek naar: Belastingrecht + Pocket Belastingwetten (Niet ouder dan 2007)
Ik heb er een behoorlijk aantal van het voorgaande studiejaar (eerste jaar IBL van Hogeschool Zuyd Maastricht) voor je liggen.quote:
Dat zou geweldig wezen ! Eerst nog wel even m'n boeken/literatuurlijst bekijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik heb er een behoorlijk aantal van het voorgaande studiejaar (eerste jaar IBL van Hogeschool Zuyd Maastricht) voor je liggen.
Meld het maar als je het weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zou geweldig wezen ! Eerst nog wel even m'n boeken/literatuurlijst bekijken
Waarom doe je ze weg, ben je gestopt of heb je ze niet meer nodig omdat je een jaar verder bent?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef ecstasy het volgende:
Ik heb nog boeken liggen voor eerstejaars Bestuurskunde:
- De bestuurlijke kaart van Nederland (G.E. Breeman, W.J. van Noort, M.R. Rutgers)
- Openbaar bestuur; beleid, organisatie en politiek (M.A.P. Bovens, P. 't Hart, M.J.W. van Twist) 7e druk
- Moderniteit als opgave (Gabriël van den Brink)
- Schets van de Nederlandse samenleving (Leo Rademaker)
- Grondslagen van de bestuurskunde (Mark Rutgers)
- Classics of Public Administration (Jay M. Shafritz, Albert C. Hyde, Sandra J. Parkes) 5e editie
- Governance and Politics of The Netherlands (Ruby B. Andeweg, Galen A. Irwin)
- Experimental and quasi-experimental designs for research (Donald T. Campbell, Julian C. Stanley)
PM voor meer info.
Ik heb dezelfde boeken als exstasy in de aanbieding, en de mijne zijn sowieso 5 euro goedkoper per stuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef ecstasy het volgende:
Ik heb nog boeken liggen voor eerstejaars Bestuurskunde:
- De bestuurlijke kaart van Nederland (G.E. Breeman, W.J. van Noort, M.R. Rutgers)
- Openbaar bestuur; beleid, organisatie en politiek (M.A.P. Bovens, P. 't Hart, M.J.W. van Twist) 7e druk
- Moderniteit als opgave (Gabriël van den Brink)
- Schets van de Nederlandse samenleving (Leo Rademaker)
- Grondslagen van de bestuurskunde (Mark Rutgers)
- Classics of Public Administration (Jay M. Shafritz, Albert C. Hyde, Sandra J. Parkes) 5e editie
- Governance and Politics of The Netherlands (Ruby B. Andeweg, Galen A. Irwin)
- Experimental and quasi-experimental designs for research (Donald T. Campbell, Julian C. Stanley)
PM voor meer info.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |