abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65281545
Aangeboden: zeven studieboeken voor de studie Bestuurskunde in Leiden, het propedeuse jaar. Het betreft de onderstaande zeven boeken, allemaal in nieuwstaat. De eerste vier zijn in het Nederlands geschreven, de laatste drie zijn in het Engels.

Leo Rademaker - Schets van de Nederlandse samenleving (Ontwikkelingen en actualiteit)
Bovens/Hart/Van Twist - Openbaar Bestuur: beleid, organisatie en politiek
Gabriël van den Brink - Moderniteit als opgave (Een antwoord aan relativisme en conservatisme)
Breeman/Van Noort/Rutgers - De bestuurlijke kaart van Nederland
Gail Johnson - Research methods for public administrators
Rudy B. Andeweg/Galen A. Irwin - Governance and politics of the Netherlands
Donald T. Campbell/Julian C. Stanley - Experimental and quasi-experimental designs for research

Vraagprijs: 150 euro voor de gehele set. Losse verkoop ook mogelijk.
pi_65318324
Kick!
pi_65348501
Omhoog!
pi_65381516
Hoppa!
pi_65420899
Joehoe!
pi_65504111
Up.
pi_65504345
so how's your evening so far?
pi_71043798
Ze zijn er allemaal nog hoor! En bieden staat uiteraard geheel vrij, doe maar iets leuks.
pi_72616137
Hey hallo!

Heb jij dit boek: Donald T. Campbell/Julian C. Stanley - Experimental and quasi-experimental designs for research nog te koop zo ja, welke druk is het ?

(Ik heb dit emailadres ff vluchtig aangemaakt, omdat ik altijd inloggevens/emailadressen kwijt raak )
pi_72617796
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef Euforisch het volgende:
Hey hallo!

Heb jij dit boek: Donald T. Campbell/Julian C. Stanley - Experimental and quasi-experimental designs for research nog te koop zo ja, welke druk is het ?

(Ik heb dit emailadres ff vluchtig aangemaakt, omdat ik altijd inloggevens/emailadressen kwijt raak )
Ik zal morgenochtend even voor je kijken, ben nu niet op de plaats waar de boeken wel zijn. Ik heb 'm nog te koop iig.
pi_72617826
Snelle reactie

Je hebt namelijk een met zo'n witte kaft dacht ik en een geel/blauwige.. Ik heb die laatste nodig
pi_72694520
Kick
pi_72705754
Excuus, topic vergeten.

Maar ik moet je teleurstellen, want het is degene met de witte kaft.
pi_72723672
Ah jammer, toch bedankt voor het kijken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')