Niet leuk? Te duur? Waaromquote:
Dat is hartstikke leuk jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik alleen mee zuipen.
Ik ben voor de winterefteling
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik alleen mee zuipen.
Ik ben voor de winterefteling
bierzuipertquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Mikkie het volgende:
Efteling wordt 'm voor mij niet en LQ ook niet. Geef er te weinig om, dus vind ik zonde geld.
Dat zeg ik niet, ik ga alleen geen geld uitgeven aan stuff waar ik niks om geef.quote:
Dan is LQ'en nog goedkoper.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:39 schreef TheVotary het volgende:
Basen onder de Waalbrug, doe eens gek!
Dat is gewoon jouw associatie na donderdagavondquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk iedere keer dat LQ'en iets ranzigs doen met LR is
Joh, meid, als jij er van overtuigd bentquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nog steeds overigens! ook al kwam ik niet meer helemaal uit mijn argumeten door de wijn
Maar je hebt wel een dag (of een halve dag) lol.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ja, ik stem sowieso voor bier. LQ'en hoeft voor mij niet. Als je dan zoiets wilt doen, ga dan paintballen, niet zo'n halfgaar aftreksel
Winterefteling lijkt me dan wél weer tof, maar is ook wel erg duur
Hier mis ik iets geloof ik?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nog steeds overigens! ook al kwam ik niet meer helemaal uit mijn argumeten door de wijn
mis ik
Denk in de richting van een SHE-achtige reportage?quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier mis ik iets geloof ik?
Verder heb ik ook geen geld (over) voor al die fancy dingen.. ik zal even nadenken over iets anders dan maar om Piet tevreden te stemmen!
Paintballen zou helemaal m'n persoonlijke faillissement betekenenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ja, ik stem sowieso voor bier. LQ'en hoeft voor mij niet. Als je dan zoiets wilt doen, ga dan paintballen, niet zo'n halfgaar aftreksel
Winterefteling lijkt me dan wél weer tof, maar is ook wel erg duur
Misschien omdat er ook nog niks bekend is.quote:
Zouden ze er bier hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man dat is supertof!
In Nijmegen heb je zo'n grote, olround! das echt supertof daar joh!
Kan je ook discobowlen enzulks.
ja miss dat het in n ander topic of msn ofzo besproken wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat er ook nog niks bekend is.
Stiekem is dat ook zo, daarom staat er ook nog niks in het topic, we wilden jou er buiten houden...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja miss dat het in n ander topic of msn ofzo besproken was
Damn wat vet! We kunnen ook wel gaan airhockeyen, dat is zo'n spel met schijven enzulks alleen mat minder geschikt voor lomp ingestelde mensenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man dat is supertof!
In Nijmegen heb je zo'n grote, olround! das echt supertof daar joh!
Kan je ook discobowlen enzulks.
We kunnen eventueel ook bier gaan drinken! Nadeel is alleen wel dat dat voornamelijk is weggelegd voor echte mannen en dat mietjes die er niet tegen kunnen dan weer kneitersdronken naar huis gaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn wat vet! We kunnen ook wel gaan airhockeyen, dat is zo'n spel met schijven enzulks alleen mat minder geschikt voor lomp ingestelde mensen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We kunnen eventueel ook bier gaan drinken! Nadeel is alleen wel dat dat voornamelijk is weggelegd voor echte mannen en dat mpietjes die er niet tegen kunnen dan weer kneitersdronken naar huis gaan.
Aan de ene kant: very true. Aan de andere kant toch jammer dat je je niet meer goed weet te verdedigen en dan maar de focus bij iemand anders legt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dronken met de fiets naar huis is nog altijd meer man dan niet drinken omdat je 't te koud vindt om te fietsen.
Wat kijk jij nou weer schaapachtig?quote:
Ik had al gezegd dat ik later zou zijn omdat ik nog een etentje had, dus dat is een non-argument. Als we het over falen is er gedurende de hele avond maar één echte faler geweest, en dat was ik zeker niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik niet teveel op had, dat gelooft toch geen mens. En jij faalde door te laat te komen, om de focus nog ff te verleggen.
Nu moeten we gaan raden he, ik ga voor swarmi omdat ie met de auto was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik had al gezegd dat ik later zou zijn omdat ik nog een etentje had, dus dat is een non-argument. Als we het over falen is er gedurende de hele avond maar één echte faler geweest, en dat was ik zeker niet..
Chapeau.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moeten we gaan raden he, ik ga voor swarmi omdat ie met de auto was.
Dan schat je ons (ja meervoudquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
en ik vind het een stomme beredenering, want als jullie dronken mochten rijden waren jullie ook met de auto gegaan
Ongeacht consequenties, like wtfquote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
als jij kon kiezen tussen warm met de auto of koud op de fiets (ongeacht consequenties/wie er rijdt) ben je gewoon n sukkel als je dan voor de fiets kiest
laat t maar als je t niet snaptquote:Op zondag 28 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongeacht consequenties, like wtf.
Jij durft 't, dus dan durft automatisch niemand meer te zeggen dat ie 't niet durft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef morgane het volgende:
Backstage? denk dat de helft van de forummers daar niet binnen durft te stappen.
De foutste kroeg van Nijmegen, gevestigd aan ons aller plein '44.quote:
Ik ben er 1x geweest, don't shoot mequote:
Ik zit dan midden in m'n tentamens dus ideaal is anders...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
maar is 23 jan een reeele datum? ik kan ongetwijfeld
Waarom zeg jij dat, kan IB dat zelf niet zeggen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb heul januari tentamens![]()
En wtf waarm Yas en mik, heeft Ib niks te zeggen?
Is de backstage het oude keldertje ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
backstage
boswandeling @ backstage =+
![]()
Nee mên, de backstage zit naast de ingang van de Inferno, tegenover De Plak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Is de backstage het oude keldertje ofzo?
Daar was de boswandeling ook altijd een goedloper als ik er weer eens te dronken besloot naar binnen te gaan omdat het het enigste is haast waar je tot erg laat naar binnen kom.
Ow jah dat klopt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee mên, de backstage zit naast de ingang van de Inferno, tegenover De Plak.
Precies. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ow jah dat klopt!Dat is die lange haren en gare bandshirts toko.
wat mikkie zegt... dat keldertje dat heet het keldertje en kun je de beste boswandeling ever halenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Is de backstage het oude keldertje ofzo?
Daar was de boswandeling ook altijd een goedloper als ik er weer eens te dronken besloot naar binnen te gaan omdat het het enigste is haast waar je tot erg laat naar binnen kom.
Dat was precies de reden dat ik erheen wilde, er was toch een idee om naar de foutste kroeg van Nijmege te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:14 schreef Mikkie het volgende:
Precies. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Van Buren, El Sombrero.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noem eens een sjonnie en anitakroeg dan.
Wat? Vind je dat geen Sjonnie en Anitakroegen dan?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer het feit dat ik een aantal pogingen heb gedaan om tot iets concreets te komen, maar alles wordt professioneel om zeep geholpen door een selecte groep personen.
Weet je ook eens hoe dat isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer het feit dat ik een aantal pogingen heb gedaan om tot iets concreets te komen, maar alles wordt professioneel om zeep geholpen door een selecte groep personen.
Hoe droog je ook altijd bent hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat? Vind je dat geen Sjonnie en Anitakroegen dan?
Ik doe dat heul nietquote:
Omdat het eigenlijk niet telt als je met de auto komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
yas waarom ga je er niet vanuit dat ik er sowieso wel bij ben
Kijk, met jou kan ik praten!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb serieus geen flauw idee of ik kan.. Denk het eigenlijk weer niet
Loop dan fulltime stage en geef 4 feb een feestje met m'n jaarclub, dus ik denk dat ik al helemaal kapot ben..
Thema?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef LastRequest het volgende:
Volgende week woensdag 14 januari is er trouwens weer open feest
Not mine!quote:
Dus dat is dan weer informatie waar we niks aan hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Not mine!
Wij geven in feb een feestje met een vet thema![]()
Das alleen geen open feest
Ga jij anders eens even gewoon lief doen.quote:
Matige grap swarmi, dat kan beter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
moblo en lief, das net zoiets als yashas onderschrift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch ook een waardeloze vent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ik inga op de aanbieding die ik krijg kan ik überhaupt niet meer op donderdag meeten. Ik ga er immers geen vrij voor nemen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom dan niet gewoon zaterdag?
omdat ik dan niet kanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom dan niet gewoon zaterdag?
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef Houniet het volgende:
De 5de kan ik niet, vriendin van me is dan jarig.
Jij altijd met je pics manquote:
Privequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier, ik zie genoeg redenen: twee gheyle dames gaan woensdag een meet organiseren
Is hij wel welkom als hij wijn meebrengt?quote:
die neem ik al meequote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is hij wel welkom als hij wijn meebrengt?
Wat wou je doen dan?quote:
Heineken is geen bier, da's een exportproductquote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Houniet het volgende:
Heineken? Want dat moet ik onthouden hé.
Dat sluit elkaar niet uit, het is complementair aan elkaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
Heineken is geen bier, da's een exportproduct
stoer hèquote:Op zondag 18 januari 2009 01:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij "veel" bier drinken'!
Moet te doen zijnquote:
De TT verklapt nog niks hèquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie die meet al verplaatst naar een weekend?
ik heb een gangbang voor je gehosseldquote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Wat gaat er nou precies gebeuren de 5e?
Een medestander!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*, ik werk tegenwoordig dus kan niet meer op doordeweekse meets.
* hoopt op bijval en toekomstige meets op vrijdag / zaterdag
dan organiseer je die zelf maar, no offence, maar juist doordeweeks heb ik de gelegenheid voor dit soort dingenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*, ik werk tegenwoordig dus kan niet meer op doordeweekse meets.
* hoopt op bijval en toekomstige meets op vrijdag / zaterdag
Hee, ik was maar een weekje weg hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een gangbang voor je gehosseld
No offence, maar net alsof jij int weekend iets te doen hebtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan organiseer je die zelf maar, no offence, maar juist doordeweeks heb ik de gelegenheid voor dit soort dingen
dan wel denk ikquote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach jij kwam toch weer falend met de auto?
no offence, maar dit en vorig weekend waren zo ongeveer de éérste weekends dat we eens niets te doen hadden sinds oktoberquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
No offence, maar net alsof jij int weekend iets te doen hebt
Ik wil best voor Piet op zaterdag meetenVrijdag liever niet, kater + werk gaan hier niet zo goed samen
Sowieso zie ik jou en IB toch al genoeg op ander keren dus is het juist leuk als anderen een andere keer wel kunnen
alsof je sowieso een meet zou organiserenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
no offence, maar dit en vorig weekend waren zo ongeveer de éérste weekends dat we eens niets te doen hadden sinds oktober
en nu zit tot aan half april ongeveer álles alweer vol
als ik kan dan kom ik, al dan niet later, maar ík ga geen weekendmeet organiseren, dat doe je dan zelf maar![]()
ik had het gezien, zal eens kijken hoe ik er aan toe ben tegen die tijdquote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrijdag zijn in ieder geval al vaste gebruikers van het nijmegendraadje/forum uitgenodigd voor mijn (en P. zijn) verjaardagsfeest. Zie hyves voor details.
Tja aan laatste minuut beslissers doen we niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had het gezien, zal eens kijken hoe ik er aan toe ben tegen die tijd
wanneer moet je t weten danquote:Op zondag 1 februari 2009 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja aan laatste minuut beslissers doen we niet.
Das sowieso knap, want je was volgens mij niet uitgenodigd..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
dan beslis ik nu dat ik er niet bij ben, maar veel plezier
Ach veel plezier, krijg een chronische levertumor. Uit jouw mond lijkt alles hetzelfde.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal je nog 's veel plezier wensen
Ik ook van jou lieverdquote:
Wat is volgens jou dan de definitie van vaste gebruikerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das sowieso knap, want je was volgens mij niet uitgenodigd..
Mens stel je es niet zo aanquote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
je bent een naar zielig kutgozertje, want meer ben je niet, miezerige darm
srsly, en maar weer lief en 'normaal' doen.
en iedereen maar tegen me zeggen "Nah, hij doet toch weer best normaal en aardig de laatste tijd"
dus dan wéns ik je veel plezier met je verjaardag, en dan krijg je dit terug.
hij kan echt opkk-en met z'n geklooi hier wat mij betreftquote:
ik ga d'r dan weer geen geld voor betalenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit in een abo als "friends & foes".
Dat je hier vaak zit en als je in mijn hyves lijstje staat.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de definitie van vaste gebruiker
Relativeren hè Dan zou je misschien minder snel happen miss pacman! Het is net als met touwtje trekken op de kermis, altijd prijs.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
je bent een naar zielig kutgozertje, want meer ben je niet, miezerige darm
srsly, en maar weer lief en 'normaal' doen.
en iedereen maar tegen me zeggen "Nah, hij doet toch weer best normaal en aardig de laatste tijd"
dus dan wéns ik je veel plezier met je verjaardag, en dan krijg je dit terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |