Niet leuk? Te duur? Waaromquote:
Dat is hartstikke leuk jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik alleen mee zuipen.
Ik ben voor de winterefteling
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik alleen mee zuipen.
Ik ben voor de winterefteling
bierzuipertquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Mikkie het volgende:
Efteling wordt 'm voor mij niet en LQ ook niet. Geef er te weinig om, dus vind ik zonde geld.
Dat zeg ik niet, ik ga alleen geen geld uitgeven aan stuff waar ik niks om geef.quote:
Dan is LQ'en nog goedkoper.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:39 schreef TheVotary het volgende:
Basen onder de Waalbrug, doe eens gek!
Dat is gewoon jouw associatie na donderdagavondquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk iedere keer dat LQ'en iets ranzigs doen met LR is
Joh, meid, als jij er van overtuigd bentquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nog steeds overigens! ook al kwam ik niet meer helemaal uit mijn argumeten door de wijn
Maar je hebt wel een dag (of een halve dag) lol.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ja, ik stem sowieso voor bier. LQ'en hoeft voor mij niet. Als je dan zoiets wilt doen, ga dan paintballen, niet zo'n halfgaar aftreksel
Winterefteling lijkt me dan wél weer tof, maar is ook wel erg duur
Hier mis ik iets geloof ik?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nog steeds overigens! ook al kwam ik niet meer helemaal uit mijn argumeten door de wijn
mis ik
Denk in de richting van een SHE-achtige reportage?quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier mis ik iets geloof ik?
Verder heb ik ook geen geld (over) voor al die fancy dingen.. ik zal even nadenken over iets anders dan maar om Piet tevreden te stemmen!
Paintballen zou helemaal m'n persoonlijke faillissement betekenenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ja, ik stem sowieso voor bier. LQ'en hoeft voor mij niet. Als je dan zoiets wilt doen, ga dan paintballen, niet zo'n halfgaar aftreksel
Winterefteling lijkt me dan wél weer tof, maar is ook wel erg duur
Misschien omdat er ook nog niks bekend is.quote:
Zouden ze er bier hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man dat is supertof!
In Nijmegen heb je zo'n grote, olround! das echt supertof daar joh!
Kan je ook discobowlen enzulks.
ja miss dat het in n ander topic of msn ofzo besproken wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat er ook nog niks bekend is.
Stiekem is dat ook zo, daarom staat er ook nog niks in het topic, we wilden jou er buiten houden...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja miss dat het in n ander topic of msn ofzo besproken was
Damn wat vet! We kunnen ook wel gaan airhockeyen, dat is zo'n spel met schijven enzulks alleen mat minder geschikt voor lomp ingestelde mensenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man dat is supertof!
In Nijmegen heb je zo'n grote, olround! das echt supertof daar joh!
Kan je ook discobowlen enzulks.
We kunnen eventueel ook bier gaan drinken! Nadeel is alleen wel dat dat voornamelijk is weggelegd voor echte mannen en dat mietjes die er niet tegen kunnen dan weer kneitersdronken naar huis gaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn wat vet! We kunnen ook wel gaan airhockeyen, dat is zo'n spel met schijven enzulks alleen mat minder geschikt voor lomp ingestelde mensen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We kunnen eventueel ook bier gaan drinken! Nadeel is alleen wel dat dat voornamelijk is weggelegd voor echte mannen en dat mpietjes die er niet tegen kunnen dan weer kneitersdronken naar huis gaan.
Aan de ene kant: very true. Aan de andere kant toch jammer dat je je niet meer goed weet te verdedigen en dan maar de focus bij iemand anders legt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dronken met de fiets naar huis is nog altijd meer man dan niet drinken omdat je 't te koud vindt om te fietsen.
Wat kijk jij nou weer schaapachtig?quote:
Ik had al gezegd dat ik later zou zijn omdat ik nog een etentje had, dus dat is een non-argument. Als we het over falen is er gedurende de hele avond maar één echte faler geweest, en dat was ik zeker niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik niet teveel op had, dat gelooft toch geen mens. En jij faalde door te laat te komen, om de focus nog ff te verleggen.
Nu moeten we gaan raden he, ik ga voor swarmi omdat ie met de auto was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik had al gezegd dat ik later zou zijn omdat ik nog een etentje had, dus dat is een non-argument. Als we het over falen is er gedurende de hele avond maar één echte faler geweest, en dat was ik zeker niet..
Chapeau.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moeten we gaan raden he, ik ga voor swarmi omdat ie met de auto was.
Dan schat je ons (ja meervoudquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
en ik vind het een stomme beredenering, want als jullie dronken mochten rijden waren jullie ook met de auto gegaan
Ongeacht consequenties, like wtfquote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
als jij kon kiezen tussen warm met de auto of koud op de fiets (ongeacht consequenties/wie er rijdt) ben je gewoon n sukkel als je dan voor de fiets kiest
laat t maar als je t niet snaptquote:Op zondag 28 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongeacht consequenties, like wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |