Niet leuk? Te duur? Waaromquote:
Dat is hartstikke leuk jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik alleen mee zuipen.
Ik ben voor de winterefteling
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik alleen mee zuipen.
Ik ben voor de winterefteling
bierzuipertquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Mikkie het volgende:
Efteling wordt 'm voor mij niet en LQ ook niet. Geef er te weinig om, dus vind ik zonde geld.
Dat zeg ik niet, ik ga alleen geen geld uitgeven aan stuff waar ik niks om geef.quote:
Dan is LQ'en nog goedkoper.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:39 schreef TheVotary het volgende:
Basen onder de Waalbrug, doe eens gek!
Dat is gewoon jouw associatie na donderdagavondquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk iedere keer dat LQ'en iets ranzigs doen met LR is
Joh, meid, als jij er van overtuigd bentquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nog steeds overigens! ook al kwam ik niet meer helemaal uit mijn argumeten door de wijn
Maar je hebt wel een dag (of een halve dag) lol.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ja, ik stem sowieso voor bier. LQ'en hoeft voor mij niet. Als je dan zoiets wilt doen, ga dan paintballen, niet zo'n halfgaar aftreksel
Winterefteling lijkt me dan wél weer tof, maar is ook wel erg duur
Hier mis ik iets geloof ik?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind het nog steeds overigens! ook al kwam ik niet meer helemaal uit mijn argumeten door de wijn
mis ik
Denk in de richting van een SHE-achtige reportage?quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier mis ik iets geloof ik?
Verder heb ik ook geen geld (over) voor al die fancy dingen.. ik zal even nadenken over iets anders dan maar om Piet tevreden te stemmen!
Paintballen zou helemaal m'n persoonlijke faillissement betekenenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ja, ik stem sowieso voor bier. LQ'en hoeft voor mij niet. Als je dan zoiets wilt doen, ga dan paintballen, niet zo'n halfgaar aftreksel
Winterefteling lijkt me dan wél weer tof, maar is ook wel erg duur
Misschien omdat er ook nog niks bekend is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |