Is de backstage het oude keldertje ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
backstage
boswandeling @ backstage =+
![]()
Nee mên, de backstage zit naast de ingang van de Inferno, tegenover De Plak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Is de backstage het oude keldertje ofzo?
Daar was de boswandeling ook altijd een goedloper als ik er weer eens te dronken besloot naar binnen te gaan omdat het het enigste is haast waar je tot erg laat naar binnen kom.
Ow jah dat klopt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee mên, de backstage zit naast de ingang van de Inferno, tegenover De Plak.
Precies. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ow jah dat klopt!Dat is die lange haren en gare bandshirts toko.
wat mikkie zegt... dat keldertje dat heet het keldertje en kun je de beste boswandeling ever halenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Is de backstage het oude keldertje ofzo?
Daar was de boswandeling ook altijd een goedloper als ik er weer eens te dronken besloot naar binnen te gaan omdat het het enigste is haast waar je tot erg laat naar binnen kom.
Dat was precies de reden dat ik erheen wilde, er was toch een idee om naar de foutste kroeg van Nijmege te gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:14 schreef Mikkie het volgende:
Precies. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Van Buren, El Sombrero.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noem eens een sjonnie en anitakroeg dan.
Wat? Vind je dat geen Sjonnie en Anitakroegen dan?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer het feit dat ik een aantal pogingen heb gedaan om tot iets concreets te komen, maar alles wordt professioneel om zeep geholpen door een selecte groep personen.
Weet je ook eens hoe dat isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer het feit dat ik een aantal pogingen heb gedaan om tot iets concreets te komen, maar alles wordt professioneel om zeep geholpen door een selecte groep personen.
Hoe droog je ook altijd bent hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat? Vind je dat geen Sjonnie en Anitakroegen dan?
Ik doe dat heul nietquote:
Omdat het eigenlijk niet telt als je met de auto komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
yas waarom ga je er niet vanuit dat ik er sowieso wel bij ben
Kijk, met jou kan ik praten!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb serieus geen flauw idee of ik kan.. Denk het eigenlijk weer niet
Loop dan fulltime stage en geef 4 feb een feestje met m'n jaarclub, dus ik denk dat ik al helemaal kapot ben..
Thema?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef LastRequest het volgende:
Volgende week woensdag 14 januari is er trouwens weer open feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |