Hier in Tholen is het weer gestopt met regenen.quote:
Zal wel iets met alcohol zijn anders ga je niet over de snelweg lopen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier in Tholen is het weer gestopt met regenen.![]()
Las net op hvZeeland dat er vannacht iemand is aangereden op de A58, heeft het niet overleefd.
Of gewoon levensmoe. Neej geen idee, maar voor degene die deze persoon heeft aangereden is dit daarom echt erg....moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef error32 het volgende:
[..]
Zal wel iets met alcohol zijn anders ga je niet over de snelweg lopen lijkt me.
Ja in het bericht stond dat de automobilist eerst dacht dat hij een dier had aangereden, dat lijkt me al niet zo tof maar als je dan gaat kijken en het blijkt een mens te zijn dan heb je toch wel slapeloze nachten denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 21:00 schreef nieky het volgende:
[..]
Of gewoon levensmoe. Neej geen idee, maar voor degene die deze persoon heeft aangereden is dit daarom echt erg....moet er niet aan denken.
Dat denk ik inderdaad ook. Hoop zoiets nooit mee te hoeven maken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef error32 het volgende:
[..]
Ja in het bericht stond dat de automobilist eerst dacht dat hij een dier had aangereden, dat lijkt me al niet zo tof maar als je dan gaat kijken en het blijkt een mens te zijn dan heb je toch wel slapeloze nachten denk ik.
Dat was een vriend van een vriendin van mij, hij werkte bij de marechaussee.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef robertzone het volgende:
en weer een dode in het verkeer :S.
Het gaat toch best hard de laatste tijd moet ik zeggen hier in zeeland.
quote:
Ook gezellig, ik ga zelf eerst thuis beetje bij de familie zitten. Vervolgens rond half 1 stap ik op de fiets naar Goes waar ik van 1 tot 5 in 't Beest moet werken en daarna zie ik het allemaal welquote:
s'Morgens wat vuurwerk afsteken thuis.quote:Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef error32 het volgende:
Wat gaan de Zeeuwen doen met oud en nieuw?
School?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:28 schreef Toad het volgende:
's ochtends zwemmen
's middags school
's avonds familie
's nachts hometown party middelburg
Ik luister eigenlijk nooit OmroepZeelandRadio,quote:
quote:De brandweer rukte met groot materieel uit omdat bij de eerste melding rond middernacht werd vermoedt dat de brand was overgeslagen naar het nabijgelegen BP-benzinestation.
bron: www.hvzeeland.nlquote:Een complicerende factor tijdens de brandbestrijding bleek de aanwezigheid van de ondergrondse LPG-tank voor het nabijgelegen BP-tankstation. Een aantal bovengrondse leidingen van deze tank raakten door de brand beschadigd waardoor uit deze leidingen LPG vrij kwam. De voorraadtank zelf leverde geen gevaar op omdat die tegen dit soort situaties beveiligd is. Het duurde anderhalf uur voordat alle LPG gecontroleerd uit de leidingen ontsnapt was. De brandweer bleef al die tijd ter plaatse en hield stralen achter de hand.
hvzeeland werkt niet bij mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef error32 het volgende:
Al weer een brand in Goes, dit keer in Cafe La Strada. Zou er een pyromaan rondlopen hier
staat zo te zien goed in de fik (aan de foto aan de rook te zien en aan hoeveel brandweer ploegen er naar toe zijn)quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef error32 het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken hoe dat allemaal zit, aangezien ik veel mensen ken die daar vlak bij wonen kunnen die me vast meer vertellen.
Ja ik kwam aan met de trein rond 10 over 3 en ik zag een enorme zwarte rookpluim. Toen even in het centrum gekeken maar het was afgesloten dus ik heb het pand zelf niet kunnen zien. Maar toen ik de bus naar Heinkenszand nam een uur of wat later was er al bijna geen rook meer te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
staat zo te zien goed in de fik (aan de foto aan de rook te zien en aan hoeveel brandweer ploegen er naar toe zijn)
Die eerste brand bij die autogarage moet wel aangestoken zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef error32 het volgende:
Al weer een brand in Goes, dit keer in Cafe La Strada. Zou er een pyromaan rondlopen hier
de eerste brand hoeft niet aangestoken te zijn, en deze grote brand ligt gewoon aan de kou.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die eerste brand bij die autogarage moet wel aangestoken zijn.
Ik denk dat het gewoon puur toeval is dat er weer een grote brand is in Goes.
Leg eens uit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
en deze grote brand ligt gewoon aan de kou.
zij men pa dat als het zo koud is alles op zen donder krijgt (dat t dus krimpt en uitzet) en daardoor krijg je kortsluiting en gaat het liggen vonkenquote:
aldus de PZCquote:Zoutelande, Renesse en Domburg beste kustplaatsen
vrijdag 09 januari 2009 | 07:17 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 09 januari 2009 | 07:56
Tekstgrootte
ZOUTELANDE - Bezoekers van de reiswebsite www.zoover.nl hebben Renesse uitgeroepen tot derde beste kustplaats van 2008. De winnaar was ook een Zeeuwse stek: Zoutelande.
Bergen aan Zee werd tweede, Domburg vierde.
Minicamping De Visser uit Boudewijnskerke werd uitgeroepen tot beste én meest kindvriendelijke camping.
Het is niet zo'n typisch bericht, want het staat in editie Schouwen-Duiveland.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
aldus de PZC
Alleen weer zo'n typisch raar PZC bericht, wat eerst over Renesse begint en daarna pas de echte winnaar noemt.
Apart. Ik dacht dat het jaagseizoen op die beesten was geopend.quote:Damhert dood na vlucht op Schouwen
Op de Kloosterweg in Burgh-Haamstede is afgelopen zaterdag een damhert doodgereden. De milieupolitie denkt dat het dier is opgejaagd door een groep mensen met honden.
Daardoor is het damhert in paniek uit het Gadrabos gevlucht en kwam het in aanrijding met een auto. Het dier moest op de weg worden afgemaakt.
Volgens de milieupolitie is het opzettelijk verstoren van beschermde diersoorten strafbaar.
Hé, het blijft Zeeland hequote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
dacht ik dat er was wat gebeurt...
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
dacht ik dat er was wat gebeurt...
quote:Baby zoekgeraakt in mortuarium Goes
In het Oosterscheldeziekenhuis in Goes is vorige week het lichaam van een doodgeboren baby per ongeluk verbrand bij het medisch afval.
Het gaat om een foetus van 17 weken. Toen de ouders het wilden begraven, bleken de stoffelijke resten onvindbaar. Het incident is gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg.
De beheerder van het mortuarium geeft toe dat er een fout is gemaakt en dat het protocol niet goed gevolgd is.
Lees verder op:quote:Staatsbosbeheer wilde geen kritiek op afschieten herten
Gepubliceerd: 21 januari 2009 14:28 | Gewijzigd: 21 januari 2009 17:24
Door onze redacteur Arjen Schreuder
Rotterdam, 22 jan. Een „offensieve” communicatiestrategie moest kritiek op het afschieten van damherten in de Kop van Schouwen in Zeeland vóór zijn.
Dit blijkt uit een interne notitie van Staatsbosbeheer van 18 september vorig jaar. Vóór het definitieve besluit was het zaak journalisten en parlementariërs voor excursies uit te nodigen. "Op die manier haal je de wind uit de zeilen van partijen die ons onzorgvuldigheid, dierenmishandeling, belangenverstrengeling of wat dan ook gaan verwijten."
Het Schelde-Rijn-Kanaal hier is dat eigenlijk al.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:03 schreef Toad het volgende:
Lekker hoor die snelweg, worden we de verbinding tussen R'dam en Antwerpen/Gent.![]()
Voor de Zeeuwen die Brabant willen mijden.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Piles het volgende:
Alleen die snelweg moet er eens komenVerder is het best
Als ik van Schouwen naar de rest van Nederland wil schiet het gewoon niet op over de N59quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor de Zeeuwen die Brabant willen mijden.
Dat vind ook, maar dat is Zeeland. Ik denk dat de meerderheid van de Zeeuwen de rust en het landschap koesteren. Tenminste, dat hoop ik. Waarom zou je anders hier wonen?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik van Schouwen naar de rest van Nederland wil schiet het gewoon niet op over de N59
Truequote:Op zondag 25 januari 2009 19:39 schreef Fredo55 het volgende:
Hou het maar gewoon zoals het is, dat is uiteindelijk het beste.
Dat daar iedereen moet gaan wonen en veel gebouwd mag/moet worden? En dus niet in de rustieke dorpjes/stadjes?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef error32 het volgende:
[..]
True
Wat bedoelden ze nu precies met dat Tholen het Almere van Zeeland is, want dat is even aan mij voorbij gegaan.
Waarschijnlijk omdat veel bedrijven zich hier willen vestigen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef error32 het volgende:
[..]
True
Wat bedoelden ze nu precies met dat Tholen het Almere van Zeeland is, want dat is even aan mij voorbij gegaan.
Alsof er hier geen rustieke dorpjes en stadjes zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat daar iedereen moet gaan wonen en veel gebouwd mag/moet worden? En dus niet in de rustieke dorpjes/stadjes?
Ben zelf niet zo'n strandmens, maar een lekker terrasje pakken vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb echt zin in de zomer, elke avond naar het strand.![]()
Jammer dat ik nog even geduld moet hebben.![]()
Ik geen van beide, maar wel zin in de zomer jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef error32 het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n strandmens, maar een lekker terrasje pakken vind ik heerlijk
Dat lijkt me het ijzeren torentje bij Westkapellequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:47 schreef dekkered het volgende:
[ afbeelding ]
welke zeeuw weet waar dit is?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat lijkt me het ijzeren torentje bij Westkapelle
Dat leek me toch niet zo moeilijk, als je van Walcheren komt?quote:
foto is van mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat leek me toch niet zo moeilijk, als je van Walcheren komt?
Zou wat zijn als ze allemaal nep waren hehquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
foto is van mij
wilde weten of er ook echte zeeuwen waren
dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze allemaal nep waren heh![]()
Maar mooie foto
HV Zeeland:quote:Dode bij ongeluk spoorovergang Goes
Bij een ernstig ongeluk op de spoorwegovergang aan de Van Hertumweg in Goes is donderdag om 10.15 uur een persoon om het leven gekomen.
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar het ongeluk. Het slachtoffer is door nog onbekende oorzaak door een trein gegrepen.
Door het ongeluk is het treinverkeer tussen Kruiningen en Middelburg gestremd.
quote:GOES - Het treinverkeer tussen Goes en Middelburg ligt sinds donderdagochtend 10.20 uur plat wegens een aanrijding.
Volgens de politie heeft een trein op het spoor een persoon aangereden. Mogelijk is er sprake van een zelfmoordpoging. De brandweer en de ambulancedienst zijn opgeroepen om hulp te verlenen.
De Nederlandse Spoorwegen hebben het treinverkeer stilgelegd.
quote:
Dat lijkt me niet fijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Daar stond ik weer eens met me neus bovenop.
Dat scheelt, lijkt me toch een stuk minder traumatisch dan wanneer je het zou hebben gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Mascleta het volgende:
niet dat het gebeurde hoor, maar wel vlak daarna. toen was het nog niet afgezet en afgeschermd, fijn is inderdaad anders.
quote:De politie heeft een onderzoek ingesteld en daaruit blijkt dat er geen sprake is van een ongeluk of een misdrijf. Veel mensen hebben gezien hoe de man door de trein werd gegrepen.
Hebben ze eindelijk een kruising met verkeerslichten, gaat het alsnog foutquote:COLIJNSPLAAT - Bij een verkeersongeval op de Eerste Deltaweg ter hoogte van Colijnsplaat is vrijdagavond en 22-jarige vrouw uit Vlissingen om het leven gekomen.
Rond kwart over zes is de vrouw uit een streekbus gestapt en stak daarna de weg over. Een 44-jarige automobiliste uit het Zuid-Hollandse Berkenwoude was door groen licht de weg opgereden. Ze kon de voetgangster niet meer ontwijken.
Ondanks de inzet van de hulpdiensten is de vrouw ter plaatse aan haar verwondingen overleden. De politie heeft een uitgebreid sporenonderzoek gehouden. Tijdens het onderzoek was de Zeelandbrug in beide richtingen afgesloten voor al het verkeer.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9682
Ik speel basgitaar in Dodenwalzquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Tokus het volgende:
in welke band zit je?
Misschien ga ik de carnaval ontvluchten, die kant op...
We hebben ook nog niet gek vaak opgetreden, maar we `presenteren` de demo ook gelijk dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef Tokus het volgende:
Dan ken ik jullie niet. Collateral Damage en Wishyouweredead heb ik wel 's gehoord, en daar hebben we ook reviews van zie ik.
Bergen op Zoom is wel leuk ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:30 schreef error32 het volgende:
Ik ga voor de grap in Bergen op Zoom kijken bij de optocht, maar verder hoeft het niet zo voor mij.
Ik vrees dat het er niet meer in zit, omdat ik gisteren de hele dag met koorts op bed gelegen heb en nu nog steeds brak benquote:
Ik heb avonddienst, dus bij mij word het ook niks.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het er niet meer in zit, omdat ik gisteren de hele dag met koorts op bed gelegen heb en nu nog steeds brak ben
quote:Grote brand in Foyer in Vlissingen
In de Foyer de Jeunesse aan de Nieuwstraat in Vlissingen woedt op de eerste verdieping een grote brand.Het vuur is ontstaan in de keuken.
De brandweer is met groot materiaal uitgerukt, omdat het risico bestaat dat de brand overslaat naar de benedenverdieping.
Volgens eerste berichten van de brandweer zouden jongeren die in de Foyer zelfstandig leren wonen het pand allemaal hebben verlaten.
bron www.omroepzeeland.nlquote:Grote brand in Foyer in Vlissingen
In de Foyer de Jeunesse aan de Nieuwstraat in Vlissingen woedt op de eerste verdieping een grote brand.Het vuur is ontstaan in de keuken.
De brandweer is met groot materiaal uitgerukt, omdat het risico bestaat dat de brand overslaat naar de benedenverdieping.
Volgens eerste berichten van de brandweer zouden jongeren die in de Foyer zelfstandig leren wonen het pand allemaal hebben verlaten.
Ha-haquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Mascleta het volgende:
komt er nog ééntje binnen hoor........je zat zeker verstopt in het België topic?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Mascleta het volgende:
komt er nog ééntje binnen hoor........je zat zeker verstopt in het België topic?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:13 schreef Timmos het volgende:
't zal weer is niet aan de overkant te doen zijn
Terneuzen is nog altijd aan de overkant, hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:13 schreef Timmos het volgende:
't zal weer is niet aan de overkant te doen zijn
En Krabbendijke is voor mij aan de overkantquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
Terneuzen is nog altijd aan de overkant, hoor.
Jullie reserve belgen halen dat altijd door de warquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
En Krabbendijke is voor mij aan de overkant![]()
[ afbeelding ]
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9900
zeggen klasgenoten van mij ook over hun eige dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:40 schreef error32 het volgende:
Een studiegenoot van me van de overkant zegt dat hij een reserve belg is, dus als ze het zelf zeggen moet het wel waar zijn
Dát zijn de reserve-belgen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Tokus het volgende:
oh, mensen uit Zeeuws-vlaanderen zijn een ander ras?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, hier ben ik dan in mijn naamtopic.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het loopt hier nog niet echt storm
Als er weer een evenement is of Zeeland is in het nieuws met een brand of dodelijk ongeval. Dan zie ik het topic opduiken bij mijn actieve topics.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
meer het algemene 'o er is wat gebeurt in zeeland topic'
maar het klopt welquote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Als er weer een evenement is of Zeeland is in het nieuws met een brand of dodelijk ongeval. Dan zie ik het topic opduiken bij mijn actieve topics.
wat een kromme zin
So true.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
meer het algemene 'o er is wat gebeurt in zeeland topic'
De meeste STA-topics zijn SC's, behalve deze zeg maarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Toad het volgende:
Maar hoezo jammer? Daar is dit topic toch een beetje voor?
Wij hebben Stage SCquote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste STA-topics zijn SC's, behalve deze zeg maar
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:59 schreef Timmos het volgende:
Dan kom ik 9 maart hier wel weer terug, dan zit in een dag in Middelburg![]()
![]()
eerst klopte je zin niet zodoende diequote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan word ik niet gepest![]()
[..]
Dagje HVZeeland kantoor, Mascleta irriteren
Oh, jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
eerst klopte je zin niet zodoende die(maar je had snel geedit)
een echte Zeeuw hequote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, ja.. Je was er wel erg snel bij dan
.. Er stond eerst ''maar'' moest ''maart'' zijn
Wou net zeggen, want dan ben ik niet het goede voorbeeldquote:
Ik ben meer gierig dan zuinig.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wou net zeggen, want dan ben ik niet het goede voorbeeld![]()
Maar jij bent ook niet een echte Zeeuw. Je bent een brabo/griffo uit zo'n stukje ontpolderd stukje zee tegen brabant aan.quote:
Tholen ontpolderd? Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet een echte Zeeuw. Je bent een brabo/griffo uit zo'n stukje ontpolderd stukje zee tegen brabant aan.
Ontpolderen is juist de polder terug aan de zee geven grapjasquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet een echte Zeeuw. Je bent een brabo/griffo uit zo'n stukje ontpolderd stukje zee tegen brabant aan.
Tja, al dat gezeur in de media omtrent ontpolderen de laatste tijd heeft me een beetje gehersenspoeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef error32 het volgende:
[..]
Ontpolderen is juist de polder terug aan de zee geven grapjas
in Tholen? Het is toch op Tholenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tholen ontpolderd? Nee
Griffo? Nee
Brabo? Beetje, maar ik moet wel. Uitgaan en winkelen kan je beter in BoZ doen dan in Tholen.
Tholen is ook een stadje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in Tholen? Het is toch op Tholen![]()
Ja, ik ken nog wel een aantal plaatsen (scholen ook trouwens) op Tholen hoor.quote:
Het winkelaanbod in Tholen is zeer slecht, laat staan op Tholen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ken nog wel een aantal plaatsen (scholen ook trouwens) op Tholen hoor.![]()
Maar dacht dat je het over het eiland had.
We are trying to do that. so help usquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Mascleta het volgende:
Hey, het begint SC te worden in plaats van "Hey, luister wat er nu weer gebeurd is....."
Geforceerde Zeeuwse slowchatquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
We are trying to do that. so help us
hmmmmquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Geforceerde Zeeuwse slowchat
[ afbeelding ]
Ik ook, bij nader bestuderen van de foto kom ik trouwens tot de schokkende conclusie dat het een naaktstrand betreft......quote:
lol had ik niet gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ook, bij nader bestuderen van de foto kom ik trouwens tot de schokkende conclusie dat het een naaktstrand betreft......
Kom er maar in met een warme zomer. Hebben we ook nog wat aan de badplaatsen.
Ik was gister voor een cursus in het arion hotel, moet zeggen dat het strand met wat somberder weer nog steeds wel leuk was hoor (van binnen achter glas natuurlijk).quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:50 schreef nieky het volgende:
De zomer....was het maar alvast zover! Heerlijk terrasje hangen en naar ons oh zo prachtige Vlissingse strand!!
Dat is ook zo, zelfs met de auto rondje boule is best fijn af en toe haha, en bij mooi weer lekker ff rondje lopen, terrasje doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik was gister voor een cursus in het arion hotel, moet zeggen dat het strand met wat somberder weer nog steeds wel leuk was hoor (van binnen achter glas natuurlijk).
op de boule?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef nieky het volgende:
[..]
Dat is ook zo, zelfs met de auto rondje boule is best fijn af en toe haha, en bij mooi weer lekker ff rondje lopen, terrasje doen.
Helemaal goed.
Net nog even een rondje gedaan, waren het strand aan het opspuiten ofzo,zag er wel geinig uit.
Ik meen in de PZC iets gelezen te hebben dat ze een record hoeveelheid willen opspuiten dit jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
op de boule?
weet wel dat er tussen Domburg en Westkapelle nog buizen liggen van het opspuiten (maar geloof dat ze daar wel al klaar zijn)
Maar bij Westkapelle tot aan Domburg zijn ze al klaar (geloof dat het tot de Noordduine maar liep)quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:15 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik meen in de PZC iets gelezen te hebben dat ze een record hoeveelheid willen opspuiten dit jaar.
Ja op de boule!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
op de boule?
weet wel dat er tussen Domburg en Westkapelle nog buizen liggen van het opspuiten (maar geloof dat ze daar wel al klaar zijn)
In de zonquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef error32 het volgende:
Begin van de middag was het wel lekker hoor, de zon was best warm.
BoFFer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef Sickert het volgende:
Burgh-haamstede/Scharendijke meldt zich
tvp dus
zo stom klinkt het niet horquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef nieky het volgende:
[..]
Ja op de boule!!
Maar weet niet of ze aant opspuiten waren,maar in elk geval hele bergen van zand op het strand (klinkt vrij stom als je dat zo zegt) Maar zag er leuk uit
Al die files in Zeeland ook altijd hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef nieky het volgende:
Vorige week met die vliegramp was Balkenende in Domburg....snap niet dat hij er dan tot 's avonds over moet doen om bij het rampgebied te komen
Op de radio is het altijd Heinekenszandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef error32 het volgende:
Nou volgens HVZeeland was er vandaag maar liefst 3 km file bij Goes hoor
Dat is ook zo'n beetje de enige mogelijkheid in Zeeland om in de file te komenquote:
precies, hoef er gelukkig nooit te zijn.quote:Goes 's ochtends
En vergeet de Duitsers nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is ook zo'n beetje de enige mogelijkheid in Zeeland om in de file te komen![]()
Daar kom ik nooit gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik moet elke dag 's morgens me met de auto Goes uit zien te krijgen. en dat valt soms wel tegen!, maar als er iets erg is dan is het Middelburg in de spits!!
De Sluizen bij Terneuzen moet je in de spits ook zien te mijden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik moet elke dag 's morgens me met de auto Goes uit zien te krijgen. en dat valt soms wel tegen!, maar als er iets erg is dan is het Middelburg in de spits!!
Laten we dat maar hopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit gelukkig![]()
Maar nog even, en dan is de N57 er, zal wel flink schelen
Ik kende het meeste al van de site, maar mooi iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb een filmpje gevonden over de nieuwe N57, ziet er mooi uit.
dan was hij zeker in het bad hotel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef nieky het volgende:
Vorige week met die vliegramp was Balkenende in Domburg....snap niet dat hij er dan tot 's avonds over moet doen om bij het rampgebied te komen
nu vooral ja...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb vandaag voor werk nog lopen fotograferen bij het Badhotel. en bij een gejatte geldkluis in Domburg en bij Maxima en Alexander.quote:
Wordt tijd dat die er komt jahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met de plannen van Goes omtrent de afslag t.h.v. Ziekenhuis, zou veel verkeer op de Buys Ballotstraat e.o ontlasten.
Ringbrug?quote:en ook de tunnel op de plek waar nu de ringbrug zit zal voor betere doorstroming zorgen.
Gejatte geldkluis in Domburg?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor werk nog lopen fotograferen bij het Badhotel. en bij een gejatte geldkluis in Domburg en bij Maxima en Alexander.
Johquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Mascleta het volgende:
Ringbrug is dat geval bij de Praxis. daar willen ze een tunnel bouwen. hoe dat dan gaat uitkomen met het kruispunt gelijk na de brug weet ik ook niet.
quote:En die tunnelbak was financieel uitgesteld hoorde ik. iets met ijslandse banken en geld ofzo....
Klopt, maar die bestelling van die Brandweerwagen ( 47-41 ) is al een flinke tijd geleden gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
JohDat wist ik niet
Maar die kruising mag ook wel aangepakt worden jah
![]()
[..]
Zag wel dat de nieuwe brandweerwagen van Goes er voor opgebouwd is, met schuimkanon
quote:GOES - De vervanging van de Goese Ringbrug door een aquaduct is technisch en verkeerstechnisch haalbaar.
Nieuwe aansluitingen voor auto en fiets zijn goed mogelijk, zowel voor noord-zuid- als oost-west-verbindingen. Dat blijkt uit een haalbaarheidsonderzoek naar het aquaduct. De hamvraag wordt later dit jaar beantwoord: waar haalt Goes de benodigde tien miljoen euro vandaan? De gemeente heeft er nog geen geld voor gereserveerd. College en raad zijn wel voorstander van een aquaduct, dat er voor kan zorgen dat het verkeer op Ringbaan-West beter doorstroomt. De Ringbrug vormt nu een flessenhals, zeker in de spits. Overigens wordt de plaatsing van een nieuwe, hogere en bredere brug bijna net zo duur als een aquaduct.
Daar woon ik, maar ik heb nog nooit een file gezien op de A58 vanaf 't dorpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de radio is het altijd HeinekenszandElke keer
gebeuren toch geregeld ongevallen in de richting van Goes t.h.v. oprit Heinkenszandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef error32 het volgende:
[..]
Daar woon ik, maar ik heb nog nooit een file gezien op de A58 vanaf 't dorp
Weet ik dat ook weer (toevallig kom ik net terug uit Domburg net bij de c1000 gewerkt dus). had er ook nog niet over gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef Mascleta het volgende:
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9980 Geldkluis
en dat badhotel was puur voor archieffoto verzameling. heb ook gelijk zwembad de Parel en Kasteel Westhove meegepakt.
Ik had er over gelezen op hvzeeland, maar ik geloof niet dat het veel toevoegd aan de PZC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Mascleta het volgende:
Het begint dood te bloeden hier......
wat vinden jullie van de nieuwe Zeeuwse nieuwssite? www.zeeuwseregio.nl
Ja, dat moet natuurlijk nog bewezen worden, maar vandaag hebben we met veel minder mankracht al een hoop items kunnen maken die PZC niet heeft n.l.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:34 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik had er over gelezen op hvzeeland, maar ik geloof niet dat het veel toevoegd aan de PZC.
Wel leuk dat ook de concerten in 't Beest op de kalender staan, hopelijk krijgen we dan meer bezoekers
Heel apart, ik heb afgelopen dagen ergens in zeeuwse media een item gezien dat die Maaike ergens in zeeland haar nieuwe boek presenteerde. volgens mij op PZC Video, TV Walcheren of Omroep Zeeland. Beetje comboitem van gemaakt ofzoietsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef Toad het volgende:
hebben jullie allemaal gekeken naar 'het mooiste meisje v/d klas', kwam woensdag een middelburgse in voor: http://player.omroep.nl/?aflID=9058834
Net even op rondgekeken, het lijkt wel wat op de PZC maar er staat bijvoorbeeld nu alquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Mascleta het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe Zeeuwse nieuwssite? www.zeeuwseregio.nl
Dat is zeker waar, wat dus niet op het ROC gebeurtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:05 schreef Toad het volgende:
Heb net de uitzending online gekeken. Echt boeiend hoe dat onderwijssysteem in elkaar zit. Ik denk ook dat het bij goed onderwijs draait om goed contact tussen leerlingen onderling en de leraar.
Das een hoopquote:17:40:24 20-03-09 STROMENWEG MIDDELBURG
19. Zeeland AMBU B 127 rit 6287 Post / post zierikzee
1320127 RAV Zeeland Ambulance 19-127 ( Middelburg )
1320001 RAV Zeeland ( Lichtkrant MKA Middelburg )
17:19:22 20-03-09 P 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland BRAN P 1 4770 ZEELANDBRUG - N256 17,0 Beknelling
1303770 BRW Goes ( HV2-4770 )
1300456 BRW Goes ( Chauffeursgroep Dienstwisselcode )
1300437 BRW Goes ( Chauffeursgroepen 31 en 32 )
1300031 BRW Zeeland ( DA-4795 OvD Zuid-Beveland )
1300001 BRW Zeeland ( Lichtkrant RAC Middelburg )
17:16:07 20-03-09 P 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland BRAN P 1 4481 4560 ZEELANDBRUG - N256 17,0 Beknelling
1303560 BRW Middelburg ( HA-4560 Stromenweg )
1301545 BRW Middelburg ( Alle Chauffeursgroepen Stromenweg )
1300029 BRW Zeeland ( DA-4595 OvD Stadsgewest )
17:12:20 20-03-09 A 1 ZIERIKZEE
28. + Lifeliners AMBU A1 AMBU LFL02 HELI Zeelandbrug - N256 zr bon 22390
1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
17:11:59 20-03-09 P 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland BRAN P 1 4849 ZEELANDBRUG - N256 17,0 Verk.ongev.letsel
1303849 BRW Zierikzee ( TAS-4849 )
1301112 BRW Zierikzee ( Blusgroep A + B )
17:10:18 20-03-09 A 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland AMBU A1 109 ZEELANDBRUG - N256 rit 6285
1320109 RAV Zeeland Ambulance 19-109 ( Neeltje Jans )
17:10:01 20-03-09 A 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland AMBU A1 101 ZEELANDBRUG - N256 rit 6284
1320101 RAV Zeeland Ambulance 19-101 ( Goes )
17:09:29 20-03-09 P 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland BRAN P 1 4733 4839 ZEELANDBRUG - N256 17,0 Verk.ongev.letsel
1303839 BRW Zierikzee ( TAS-4839 )
1303633 BRW Colijnsplaat ( TAS-4733 )
1301112 BRW Zierikzee ( Blusgroep A + B )
1300818 BRW Zeeland
1300816 BRW Colijnsplaat ( Blusgroep )
1300032 BRW Zeeland ( DA-4895 OvD Schouwen-Duiveland )
1300030 BRW Zeeland ( DA-4695 OvD Veere en Noord-Beveland )
1300025 BRW Zeeland ( DA 4390 AGS Noord- en midden Zeeland )
17:09:13 20-03-09 A 1 ZIERIKZEE
19. Zeeland AMBU A1 107 ZEELANDBRUG - N256 rit
1320107 RAV Zeeland Ambulance 19-107 ( Zierikzee )
quote:MIDDELBURG - Bij een ernstig ongeval op de Zeelandbrug zijn meerdere gewonden gevallen. Ook zou er sprake zijn van een beknelling. Bij het ongeval zijn twee autos en een vrachtwagen betrokken. De vrachtwagen zou een lading met oud vet bevatten.
Er zijn drie ambulances, een traumahelikopter en zes brandweervoertuigen ter plaatse gestuurd.
De Zeelandbrug is aan beide kanten afgesloten. Het verkeer wordt omgeleid via de Oosterscheldekering.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=10105
Ik had het gelezen. de tweede Zeeuw die met een ingezonden stuk in de zeik wordt genomen. Tijdje geleden ook al een vader van een militair uit Zeeland die een brief had gezonden naar de redactie.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef Toad het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)it_woont_i.html#more
Ik hoorde dat het aan de kust vrij koud en mistig was,quote:File: N57 - Ouddorp - Rotterdam
tussen de weg naar Port Z(c)lande en de N215 naar Stellendam/Dirksland - 6 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
File: A58 - Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en 's-Gravenpolder - 5 km
langzaam rijdend verkeer door een ongeval
Wat is er allemaal te doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Toad het volgende:
Nog lekker chillen op het Bellamy donderdag?
Nee!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Toad het volgende:
En hij is gevangen.
Gaan er nog Zeeuwse fokkers iets leuks doen de komende twee weken?
Nog lekker chillen op het Bellamy donderdag?
Woe de Partysquad staat morgen in de Zeelandhallen, of mag ik daar geen grappen over maken.
Kan ook met het geloof wat ze hebben te maken hebben. (denk ik)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Sickert het volgende:
Hey
zomaar een vraagje wat vinden jullie van mensen uit Bruinisse?
of zijn er hier mensen die zelf uit Bruinisse komen?
mn vriendin heeft er nu een paar keer gespeeld met de band maar ik krijg geen hoogte van die lui.. ze zijn niet onaardig maar nu ook weer niet vriendelijk?
of is dit typisch iets zeeuws? in Burgh-Haamstede zijn de mensen naar mijn idee heel anders
Zijn er nog meer van dit soort dorpjes waar mensen nors over komen in Zeeland?
de mensen die ik gezien hebben geloven niet echt kan ik je meedelenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kan ook met het geloof wat ze hebben te maken hebben. (denk ik)
Ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
Zal er meer mee te maken hebben dat het een vissersdorp is denk ik
Zoals Yerseke en Arnemuiden, ook van die 'typische' dorpen
inderdaad, vind dat wel goed van de burgemeesters e.d. dat ze het voor de kinderen gewoon door hebben laten gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef Fredo55 het volgende:
Vandaag alles afgelast, behalve voor de kinderen.
Gelukkig maar, de kinderen hoeven niet de dupe te zijn van zo een mafkees.
Inwoners uit Bruinisse komen vrij nors over, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Sickert het volgende:
Hey
zomaar een vraagje wat vinden jullie van mensen uit Bruinisse?
Ja, dat vind ik toch wel zo belachelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja!
liepen er ook een paar met van die bootjes in hun oor enzo
dat maakt al veel duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja!
liepen er ook een paar met van die bootjes in hun oor enzo
Hier had de oranje vereniging nog wel wat er over te vertellen of ze door gingen of niet op dat van savonds na dan omdat dat in een gebouw van de gemeente gehouden werd en dat mog niet doorgaan. (de voorzitter werd nog wel door de wethouder gebeld dat er 'overlas' was, er had namelijk iemand van het dorp gebeld over dat we nog doorgingen.)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, vind dat wel goed van de burgemeesters e.d. dat ze het voor de kinderen gewoon door hebben laten gaan
Als je leuke mensen om je heen hebt kan je het overal leuk maken. Als sociaal gestoorde wordt het dan in Zeeland inderdaad moeilijk voor je!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Echt wat een snert plek om te wonen kut Zeeland.
Zou me wel leuk lijken maar dan pas als ik 80 ben -_-
Gelukkig ga ik dit jaar nog naar Den haag verhuizen heb het echt helemaal gehad met die boeren hier.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je leuke mensen om je heen hebt kan je het overal leuk maken. Als sociaal gestoorde wordt het dan in Zeeland inderdaad moeilijk voor je!
En toch is er veel import hier, dus ik snap niet waar je het over heb?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Echt wat een snert plek om te wonen kut Zeeland.
Zou me wel leuk lijken maar dan pas als ik 80 ben -_-
Gelukkig ga ik dit jaar nog naar Den haag verhuizen heb het echt helemaal gehad met die boeren hier.
Het maakt de kans op het ontmoeten van een Fokker wel een stuk groter zoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het maakt me al een beetje angstig hoor.
Mja, been there, done that.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het maakt de kans op het ontmoeten van een Fokker wel een stuk groter zo![]()
Oh, wacht...
Zeeuwen, waar we zuinig zijn met posten.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was het punt ja![]()
Iemand nog een idee voor een nieuwe TT, want deze komt wel vol vandaag
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeeuwen, waar we zuinig zijn met posten.
Zeeuwen zijn in het algemeen wat rustiger ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
yes indeed, zeeuwen zijn nu eenmaal wat minder spraakzaam
quote:
Dat zou voor mij een reden zijn om niet te gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef nieky het volgende:
Wil sowieso Milow zien, verder gewoon veel gezelligheid hoop ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |