quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat lijkt me het ijzeren torentje bij Westkapelle
Dat leek me toch niet zo moeilijk, als je van Walcheren komt?quote:
foto is van mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat leek me toch niet zo moeilijk, als je van Walcheren komt?
Zou wat zijn als ze allemaal nep waren hehquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
foto is van mij
wilde weten of er ook echte zeeuwen waren
dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze allemaal nep waren heh![]()
Maar mooie foto
HV Zeeland:quote:Dode bij ongeluk spoorovergang Goes
Bij een ernstig ongeluk op de spoorwegovergang aan de Van Hertumweg in Goes is donderdag om 10.15 uur een persoon om het leven gekomen.
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar het ongeluk. Het slachtoffer is door nog onbekende oorzaak door een trein gegrepen.
Door het ongeluk is het treinverkeer tussen Kruiningen en Middelburg gestremd.
quote:GOES - Het treinverkeer tussen Goes en Middelburg ligt sinds donderdagochtend 10.20 uur plat wegens een aanrijding.
Volgens de politie heeft een trein op het spoor een persoon aangereden. Mogelijk is er sprake van een zelfmoordpoging. De brandweer en de ambulancedienst zijn opgeroepen om hulp te verlenen.
De Nederlandse Spoorwegen hebben het treinverkeer stilgelegd.
quote:
Dat lijkt me niet fijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Daar stond ik weer eens met me neus bovenop.
Dat scheelt, lijkt me toch een stuk minder traumatisch dan wanneer je het zou hebben gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Mascleta het volgende:
niet dat het gebeurde hoor, maar wel vlak daarna. toen was het nog niet afgezet en afgeschermd, fijn is inderdaad anders.
quote:De politie heeft een onderzoek ingesteld en daaruit blijkt dat er geen sprake is van een ongeluk of een misdrijf. Veel mensen hebben gezien hoe de man door de trein werd gegrepen.
Hebben ze eindelijk een kruising met verkeerslichten, gaat het alsnog foutquote:COLIJNSPLAAT - Bij een verkeersongeval op de Eerste Deltaweg ter hoogte van Colijnsplaat is vrijdagavond en 22-jarige vrouw uit Vlissingen om het leven gekomen.
Rond kwart over zes is de vrouw uit een streekbus gestapt en stak daarna de weg over. Een 44-jarige automobiliste uit het Zuid-Hollandse Berkenwoude was door groen licht de weg opgereden. Ze kon de voetgangster niet meer ontwijken.
Ondanks de inzet van de hulpdiensten is de vrouw ter plaatse aan haar verwondingen overleden. De politie heeft een uitgebreid sporenonderzoek gehouden. Tijdens het onderzoek was de Zeelandbrug in beide richtingen afgesloten voor al het verkeer.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9682
Ik speel basgitaar in Dodenwalzquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Tokus het volgende:
in welke band zit je?
Misschien ga ik de carnaval ontvluchten, die kant op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |