Oh, jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
eerst klopte je zin niet zodoende die(maar je had snel geedit)
een echte Zeeuw hequote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, ja.. Je was er wel erg snel bij dan
.. Er stond eerst ''maar'' moest ''maart'' zijn
Wou net zeggen, want dan ben ik niet het goede voorbeeldquote:
Ik ben meer gierig dan zuinig.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wou net zeggen, want dan ben ik niet het goede voorbeeld![]()
Maar jij bent ook niet een echte Zeeuw. Je bent een brabo/griffo uit zo'n stukje ontpolderd stukje zee tegen brabant aan.quote:
Tholen ontpolderd? Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet een echte Zeeuw. Je bent een brabo/griffo uit zo'n stukje ontpolderd stukje zee tegen brabant aan.
Ontpolderen is juist de polder terug aan de zee geven grapjasquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet een echte Zeeuw. Je bent een brabo/griffo uit zo'n stukje ontpolderd stukje zee tegen brabant aan.
Tja, al dat gezeur in de media omtrent ontpolderen de laatste tijd heeft me een beetje gehersenspoeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef error32 het volgende:
[..]
Ontpolderen is juist de polder terug aan de zee geven grapjas
in Tholen? Het is toch op Tholenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tholen ontpolderd? Nee
Griffo? Nee
Brabo? Beetje, maar ik moet wel. Uitgaan en winkelen kan je beter in BoZ doen dan in Tholen.
Tholen is ook een stadje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in Tholen? Het is toch op Tholen![]()
Ja, ik ken nog wel een aantal plaatsen (scholen ook trouwens) op Tholen hoor.quote:
Het winkelaanbod in Tholen is zeer slecht, laat staan op Tholen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ken nog wel een aantal plaatsen (scholen ook trouwens) op Tholen hoor.![]()
Maar dacht dat je het over het eiland had.
We are trying to do that. so help usquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Mascleta het volgende:
Hey, het begint SC te worden in plaats van "Hey, luister wat er nu weer gebeurd is....."
Geforceerde Zeeuwse slowchatquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
We are trying to do that. so help us
hmmmmquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Geforceerde Zeeuwse slowchat
[ afbeelding ]
Ik ook, bij nader bestuderen van de foto kom ik trouwens tot de schokkende conclusie dat het een naaktstrand betreft......quote:
lol had ik niet gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ook, bij nader bestuderen van de foto kom ik trouwens tot de schokkende conclusie dat het een naaktstrand betreft......
Kom er maar in met een warme zomer. Hebben we ook nog wat aan de badplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |