zeggen klasgenoten van mij ook over hun eige dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:40 schreef error32 het volgende:
Een studiegenoot van me van de overkant zegt dat hij een reserve belg is, dus als ze het zelf zeggen moet het wel waar zijn
Dát zijn de reserve-belgen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Tokus het volgende:
oh, mensen uit Zeeuws-vlaanderen zijn een ander ras?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, hier ben ik dan in mijn naamtopic.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het loopt hier nog niet echt storm
Als er weer een evenement is of Zeeland is in het nieuws met een brand of dodelijk ongeval. Dan zie ik het topic opduiken bij mijn actieve topics.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
meer het algemene 'o er is wat gebeurt in zeeland topic'
maar het klopt welquote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Als er weer een evenement is of Zeeland is in het nieuws met een brand of dodelijk ongeval. Dan zie ik het topic opduiken bij mijn actieve topics.
wat een kromme zin
So true.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
meer het algemene 'o er is wat gebeurt in zeeland topic'
De meeste STA-topics zijn SC's, behalve deze zeg maarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Toad het volgende:
Maar hoezo jammer? Daar is dit topic toch een beetje voor?
Wij hebben Stage SCquote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste STA-topics zijn SC's, behalve deze zeg maar
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:59 schreef Timmos het volgende:
Dan kom ik 9 maart hier wel weer terug, dan zit in een dag in Middelburg![]()
![]()
eerst klopte je zin niet zodoende diequote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan word ik niet gepest![]()
[..]
Dagje HVZeeland kantoor, Mascleta irriteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |