Ja, dat vind ik toch wel zo belachelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja!
liepen er ook een paar met van die bootjes in hun oor enzo
dat maakt al veel duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja!
liepen er ook een paar met van die bootjes in hun oor enzo
Hier had de oranje vereniging nog wel wat er over te vertellen of ze door gingen of niet op dat van savonds na dan omdat dat in een gebouw van de gemeente gehouden werd en dat mog niet doorgaan. (de voorzitter werd nog wel door de wethouder gebeld dat er 'overlas' was, er had namelijk iemand van het dorp gebeld over dat we nog doorgingen.)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, vind dat wel goed van de burgemeesters e.d. dat ze het voor de kinderen gewoon door hebben laten gaan
Als je leuke mensen om je heen hebt kan je het overal leuk maken. Als sociaal gestoorde wordt het dan in Zeeland inderdaad moeilijk voor je!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Echt wat een snert plek om te wonen kut Zeeland.
Zou me wel leuk lijken maar dan pas als ik 80 ben -_-
Gelukkig ga ik dit jaar nog naar Den haag verhuizen heb het echt helemaal gehad met die boeren hier.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je leuke mensen om je heen hebt kan je het overal leuk maken. Als sociaal gestoorde wordt het dan in Zeeland inderdaad moeilijk voor je!
En toch is er veel import hier, dus ik snap niet waar je het over heb?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Echt wat een snert plek om te wonen kut Zeeland.
Zou me wel leuk lijken maar dan pas als ik 80 ben -_-
Gelukkig ga ik dit jaar nog naar Den haag verhuizen heb het echt helemaal gehad met die boeren hier.
Het maakt de kans op het ontmoeten van een Fokker wel een stuk groter zoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het maakt me al een beetje angstig hoor.
Mja, been there, done that.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het maakt de kans op het ontmoeten van een Fokker wel een stuk groter zo![]()
Oh, wacht...
Zeeuwen, waar we zuinig zijn met posten.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was het punt ja![]()
Iemand nog een idee voor een nieuwe TT, want deze komt wel vol vandaag
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeeuwen, waar we zuinig zijn met posten.
Zeeuwen zijn in het algemeen wat rustiger ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
yes indeed, zeeuwen zijn nu eenmaal wat minder spraakzaam
quote:
Dat zou voor mij een reden zijn om niet te gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef nieky het volgende:
Wil sowieso Milow zien, verder gewoon veel gezelligheid hoop ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |