quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
dacht ik dat er was wat gebeurt...
quote:Baby zoekgeraakt in mortuarium Goes
In het Oosterscheldeziekenhuis in Goes is vorige week het lichaam van een doodgeboren baby per ongeluk verbrand bij het medisch afval.
Het gaat om een foetus van 17 weken. Toen de ouders het wilden begraven, bleken de stoffelijke resten onvindbaar. Het incident is gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg.
De beheerder van het mortuarium geeft toe dat er een fout is gemaakt en dat het protocol niet goed gevolgd is.
Lees verder op:quote:Staatsbosbeheer wilde geen kritiek op afschieten herten
Gepubliceerd: 21 januari 2009 14:28 | Gewijzigd: 21 januari 2009 17:24
Door onze redacteur Arjen Schreuder
Rotterdam, 22 jan. Een „offensieve” communicatiestrategie moest kritiek op het afschieten van damherten in de Kop van Schouwen in Zeeland vóór zijn.
Dit blijkt uit een interne notitie van Staatsbosbeheer van 18 september vorig jaar. Vóór het definitieve besluit was het zaak journalisten en parlementariërs voor excursies uit te nodigen. "Op die manier haal je de wind uit de zeilen van partijen die ons onzorgvuldigheid, dierenmishandeling, belangenverstrengeling of wat dan ook gaan verwijten."
Het Schelde-Rijn-Kanaal hier is dat eigenlijk al.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:03 schreef Toad het volgende:
Lekker hoor die snelweg, worden we de verbinding tussen R'dam en Antwerpen/Gent.![]()
Voor de Zeeuwen die Brabant willen mijden.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Piles het volgende:
Alleen die snelweg moet er eens komenVerder is het best
Als ik van Schouwen naar de rest van Nederland wil schiet het gewoon niet op over de N59quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor de Zeeuwen die Brabant willen mijden.
Dat vind ook, maar dat is Zeeland. Ik denk dat de meerderheid van de Zeeuwen de rust en het landschap koesteren. Tenminste, dat hoop ik. Waarom zou je anders hier wonen?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik van Schouwen naar de rest van Nederland wil schiet het gewoon niet op over de N59
Truequote:Op zondag 25 januari 2009 19:39 schreef Fredo55 het volgende:
Hou het maar gewoon zoals het is, dat is uiteindelijk het beste.
Dat daar iedereen moet gaan wonen en veel gebouwd mag/moet worden? En dus niet in de rustieke dorpjes/stadjes?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef error32 het volgende:
[..]
True
Wat bedoelden ze nu precies met dat Tholen het Almere van Zeeland is, want dat is even aan mij voorbij gegaan.
Waarschijnlijk omdat veel bedrijven zich hier willen vestigen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef error32 het volgende:
[..]
True
Wat bedoelden ze nu precies met dat Tholen het Almere van Zeeland is, want dat is even aan mij voorbij gegaan.
Alsof er hier geen rustieke dorpjes en stadjes zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat daar iedereen moet gaan wonen en veel gebouwd mag/moet worden? En dus niet in de rustieke dorpjes/stadjes?
Ben zelf niet zo'n strandmens, maar een lekker terrasje pakken vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb echt zin in de zomer, elke avond naar het strand.![]()
Jammer dat ik nog even geduld moet hebben.![]()
Ik geen van beide, maar wel zin in de zomer jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef error32 het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n strandmens, maar een lekker terrasje pakken vind ik heerlijk
Dat lijkt me het ijzeren torentje bij Westkapellequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:47 schreef dekkered het volgende:
[ afbeelding ]
welke zeeuw weet waar dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |