quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:31 schreef Tabloid het volgende:
Een soortgelijke TT wou ik ook maken als ik de lapo had.
maar als je nagaat dat ik pas aan het einde van Ultimatum doorhad dat ik eerst Supremacy had moeten kijken, betekend dat eigenlijk ook dat ze best het 2de en 3de deel hadden kunnen mengenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:28 schreef DaFrenk het volgende:
Uh..Supremacy was geloof ik idd het 2e deel.. kan me er eigenlijk niet zoveel meer van herinneren. Dus misschien vond ik hem ook maar wat vaagjes
Hoiquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar als je nagaat dat ik pas aan het einde van Ultimatum doorhad dat ik eerst Supremacy had moeten kijken, betekend dat eigenlijk ook dat ze best het 2de en 3de deel hadden kunnen mengen
en hoi
WTFquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
Meet the SpartansZo ongelofelijk slecht dat het grappig is
Welkom terug!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:54 schreef Susi het volgende:
Yay ! Weer in Nederland, dus mooi Nederlandse televisie kijken en radio luisteren
Het tweede, vanavond Sinterklaas nog even vieren (wij doen nooit aan kerst). Best gek, dat iedereen je weer kan verstaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Definitief of alleen voor de feestdagen?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Het tweede, vanavond Sinterklaas nog even vieren (wij doen nooit aan kerst). Best gek, dat iedereen je weer kan verstaan
En het is hier beter weer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Het tweede, vanavond Sinterklaas nog even vieren (wij doen nooit aan kerst). Best gek, dat iedereen je weer kan verstaan
Nog naar Kerssterrencircus gekeken?quote:
Het begin vijf minuten en het laatste stuk van 20 minuten.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog naar Kerssterrencircus gekeken?Heb eerste en laatste half uur gezien. Maar niet een camera-slopende-Beau.
Was te verwachtenquote:Op zondag 21 december 2008 14:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het begin vijf minuten en het laatste stuk van 20 minuten.
Ik heb wel Beau gezien met de camera maar dat stelde weinig voor.
Het waait hier, dus het is hier steeds guur, waardoor het hier kouder aanvoeltquote:
Echt weer zo'n vreselijk conceptquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog naar Kerssterrencircus gekeken?Heb eerste en laatste half uur gezien. Maar niet een camera-slopende-Beau.
jaquote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef Susi het volgende:
Oh en Etc, heb je een vriend ? Paar dagen gelee nog niet
Ik heb dezequote:Op zondag 21 december 2008 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja![]()
wait... what
ik heb al 4 jaar dezelfde vriend
uit het vorige topic verkeerd geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Etcetera het volgende:
ah op die manier![]()
ik heb geen exenkan er niet over meepraten
Zeker vijf euro om SHE naakt te zien.quote:Op maandag 22 december 2008 09:46 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen
Zojuist even geld overgemaakt voor Serious Request
Welkom.. treed binnenquote:
Vooroordelenquote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zeker vijf euro om SHE naakt te zien.
quote:Op maandag 22 december 2008 10:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Vooroordelen
Ik maak elk jaar geld over, alleen dit keer via FOK!
Edit: Ik heb andere manieren, mocht ik blote vrouwen willen zienEn die zijn gratis
Ik vrees 't ook voor haar.quote:Op maandag 22 december 2008 12:33 schreef Etcetera het volgende:
alsof die foto's van SHE niet in notime overal te bezichtigen zijnen net zo hard worden weggemod
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef Tabloid het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Verban een moderator
quote:
Nouja.. we zijn op de 50 berichten, meestal kakt het dan inquote:Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Tabloid het volgende:
Dit is dus niet het laatste topic van 2008.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Tabloid het volgende:
En bij de laatste 25 berichten gaat het weer heel snel.
What thequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Maar echt inhoudelijk is het dan meestal niet meer
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
What the
Meesterlijke rubriek trouwens
Whehequote:Op maandag 22 december 2008 13:16 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik had afgelopen zaterdag voor de grap ook een bericht gestuurd.
Niet geplubiceerd.![]()
Natuurlijk wel onder een valse naam.
Volgens mij doen dat er wel meer ja hihi. Zo laat je alleen maar indrukken achter dat je een azijnpisser ben. Je zal maar een klacht van een bekende lezenquote:Op maandag 22 december 2008 13:16 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik had afgelopen zaterdag voor de grap ook een bericht gestuurd.
Niet geplubiceerd.![]()
Natuurlijk wel onder een valse naam.
Over de kijkcijfers van Popstars.quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe![]()
Waar had je over zitten klagen dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Over de kijkcijfers van Popstars.![]()
quote:Sinds het begin van het programma Popstars kijk ik samen met mijn neefje Donny het programma op SBS 6. Elke week kijken we met plezier en zoeken wij de volgende dag ook alle nieuwtjes op in kranten en op het internet over het programma.
Vandaag viel mijn oog op een artikel op SBS 6 teletekst en op de site van de Telegraaf. In het artikel stond dat Popstars een kijkcijferhit was op de Nederlandse televisie. Het programma trok wekelijks gemiddeld zo'n anderhalf miljoen kijkers.
Maar het NOS journaal zet toch ook niet elke dag op teletekst dat het acht uur journaal meer dan twee miljoen kijkers heeft getrokken, en laat staan dat de Telegraaf er een artikel over maakt en op het internet neerzet. Ik vind dat SBS 6 gewoon bezig is met propaganda over hun eigen programma's. Ze moeten een voorbeeld nemen aan de publieke omroep of RTL die dat niet doet.
Ik heb altijd een vast ritme van 101 - 601 - 801quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Tabloid het volgende:
Volgens mijn was deze op 318.
Ja 401 keek ik ook elke dag.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:19 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb alleen twee keer de audities gekeken, en laat staan dat ik een neefje Donny heb en dat ik er informatie over zoek.
:pquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef Etcetera het volgende:
whehehe dat jochie van 'liefde is een toverbal in meer dan 1000 smaken' is bij Serious Request
Je zou bijna geld doneren om het liedje níet te laten horen..quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Giel riep nog dat als het publiek buiten het Glazen Huis wilde dat hij stopte met zingen, ze vooral geld moesten geven
quote:
Heb je de clip al gezien?quote:
Iets zegt me dat ik dat niet wil..quote:Op maandag 22 december 2008 13:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb je de clip al gezien?
Hij playbackt super overdreven...
Ik kan er niet meer tegen, kut jong dat het is!
quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat niet wil..
quote:
Over Carlo die z'n mond niet kan houden?quote:Op maandag 22 december 2008 14:06 schreef Tabloid het volgende:
Klacht verstuurd over ik wed dat ik het kan.
Warm.quote:Op maandag 22 december 2008 14:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Over Carlo die z'n mond niet kan houden?
Uh.. wat dan?quote:
Ahjaquote:
quote:
Hm, die heb ik dus al gezienquote:South Park wordt wakkergeschud met het feit dat er geen internet meer is. Nadat ze horen dat er misschien wel internet in Californië is, besluit Randy de koffers te pakken en met zijn gezin op zoek te gaan naar internet in het westen
quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is die bobslee-film met John Candy toch?
no maaan!quote:
Ik dacht even dat je mij bedoeldequote:
Hoi nieuwequote:Op maandag 22 december 2008 23:40 schreef Deceit het volgende:
hmm meer dan goeiemorgen kon ik als nieuwkomer wel melden! maar zat op t werk en t werd druk.. vandaar!
goeieavond =]
Ja, en bedankt hèquote:Op maandag 22 december 2008 23:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dat liedje van een toverbal in m'n hoofd![]()
iedereen is welkom hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mij bedoelde![]()
![]()
[..]
Hoi nieuwe![]()
![]()
Vijf jaar later was tenenkrommend. Kwam vooral door Reinout 'Arnie' Oerlemans.
You are so very welcomequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag mensen
Middag ja, zit heerlijk aan de kust van Belize op het moment. Heeft dus weinig zin om hier te posten, want ik krijg helemaal niks mee van wat er op tv gebeurt
[..]
Ja, en bedankt hè![]()
Uh ja, natuurlijk... jij ook welkom!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mij bedoelde![]()
![]()
[..]
Hoi nieuwe![]()
![]()
Vijf jaar later was tenenkrommend. Kwam vooral door Reinout 'Arnie' Oerlemans.
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:35 schreef Susi het volgende:
Oh ik luister nu Serious Request. Het is Jordy's toverbal zeker
Haha echt waar ? Gelukkig wist ik dat niet. Nu is mijn levenskwaliteit weer wat gedaald.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:44 schreef DaFrenk het volgende:
"Verliefdheid" is dat "toverbal" liedje... "verliefdheid is een toverbal..." omg.. ik moet even m'n mond spoelen
Whehequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Tabloid het volgende:
Ik woon niet eens in Hoogvliet en me naam is ook niet Pieter.
En laat staan dat ik een groot fan ben van Gerard Joling.
Dat valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WheheZe noemen je op pagina 1 Piet, en op pagina 2 Pieter
Stuur een klacht in en kom ook op teletekst.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:52 schreef Etcetera het volgende:
oh, die sms reclame van Hi (geen kusje ding) klopt niet
ik had alleen dat ik ontzettend aan het trillen was op die stoel, maar dat kwam van de zenuwen geloof ik. Verder niet misselijk of duizelig geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Susi het volgende:
Etcetera, had jij niet laatst ook een verstandskies laten trekken ? Die van mij is er nu ook sinds een half uur uit en ik ben een beetje misselijk en duizelig
Beterschap.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Susi het volgende:
Etcetera, had jij niet laatst ook een verstandskies laten trekken ? Die van mij is er nu ook sinds een half uur uit en ik ben een beetje misselijk en duizelig
door jouw klacht schoot het me wel weer te binnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Stuur een klacht in en kom ook op teletekst.![]()
Super!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef Tabloid het volgende:
Frenk vanaf 15 februari komt wipeout op RTL 5.
Elke zondagavond om 20.30.
Vervelend! Beterschap iigquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Susi het volgende:
Cool Runnings?quote:
breda als het goed isquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand waar vandaag de suprise truck van serious request staat?
Ja maaaan!quote:
De Surprisetruck komt naar Almerequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand waar vandaag de suprise truck van serious request staat?
oh dan is het morgen bredaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De Surprisetruck komt naar Almere
De Surprisetruck vind je dinsdag 23 december in Almere. Het is ff scheuren, van Groningen naar Almere, maar om 13.00 uur tref je de truck dan echt op het Stadhuisplein.
Denk dat hij morgen naar Breda gaat? Op de laatste dag. Meende dat ze dat zeiden.quote:
quote:[..]
Ja maaaan!
Had eigenlijk best naar Maastricht kunnen gaan, is niet zo ver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:39 schreef Tabloid het volgende:
Ik had gehoopt ergens bij Hoorn, Purmerend.
Want dan ging ik heen.
Ook westfries ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:39 schreef Tabloid het volgende:
Ik had gehoopt ergens bij Hoorn, Purmerend.
Want dan ging ik heen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook westfries ?
Ik ben er ook wel ongeveer eentje
Ah toevallig ! Ik kom uit een gebied onder Den Helder, spreek 't dus niet echt. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog wel veel kenmerken, ik zeg ook kennen en leggen, dingen als skitterend en ik doen, ik gaan etcquote:
Ik woon in het gebied van Hoorn, Enkhuizen, Medemblik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah toevallig ! Ik kom uit een gebied onder Den Helder, spreek 't dus niet echt. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog wel veel kenmerken, ik zeg ook kennen en leggen, dingen als skitterend en ik doen, ik gaan etc
Ik vind het een heerlijk dialect, nog altijd zonde dat ik het niet helemaal kan spreken
Een echterd dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik woon in het gebied van Hoorn, Enkhuizen, Medemblik.
Ja ik zag een reactie van hem op de site.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Susi het volgende:
Heb je Admiraal_Anaal gezien op de site van 3fm ?
Harajuku is ook al bezig.
Je moet wat beloven, Tabloid
Weetje dat ik het al niet eens meer weetquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op mij?![]()
Goedenavond zappers..
Weet je zeker dat je hebt gestemd? Ik kan niks vinden in je postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Weetje dat ik het al niet eens meer weet
Oh dan was het zeker die van Sinterklaasquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hebt gestemd? Ik kan niks vinden in je postgeschiedenis.
Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan was het zeker die van Sinterklaas![]()
't Gaat te snel !
Ik stem later wel even, ik beloof hetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Maar on the bright side: nu kun je Tabloid mij nog blij maken..![]()
De link staat in mijn sig, toevallig.![]()
Niks gemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:21 schreef Treezz het volgende:
hallo
heb ik iets gemist vanacht met floortj
heb het volgehouden tot ongeveer 1 uur
Lief.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef Susi het volgende:
Verkeerde topic, denk Treezzz. Ze zitten even hoger
Ik heb gestemd !
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:21 schreef Treezz het volgende:
hallo
heb ik iets gemist vanacht met floortj
heb het volgehouden tot ongeveer 1 uur
Mogge.quote:
Straks maar eens kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mogge.![]()
Wat betreft Ruud @ glazen huis, daar zijn volgens mij wel filmpjes van gepost.
quote:
Whehe.. "ik" sta er opquote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik keek net ook al.
Gisteren werd het rond twaalf uur bijgewerkt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe.. "ik" sta er op
[ afbeelding ]
Wat vind je van je cameo?quote:
Dat had je nog niet gezegd.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb trouwens een soortgelijk verhaal als bijdrage voor de oudjaarsrubriek 'Wissen maar" ingestuurd, of had ik dat al gezegd?
Verrek jaquote:
Dat probleem heb ik ook regelmatig jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Toch maar geen 3 op reis.
Als ik hem even op pauze doen stopt het hele programma ermee.
kun je dat niet met VLC doen?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:51 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb trouwens een DVD gedownload.
Nu zijn het allemaal BUP, VOB & IFO bestanden.
Weet iemand hoe ik deze kan openen?
quote:
Inderdaad, en echt lezen kan je niet. Zo snel gaat het. Da's ook niet echt meer leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef Tabloid het volgende:
Wat zijn er dit jaar toch veel topics tijdens serious reqeust door heen gejaagd.
Briljantquote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe.. "ik" sta er op
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Briljant
Jullie moeten er samen een chatbox van maken..
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Briljant
Jullie moeten er samen een chatbox van maken..
Volgens mij kun je gewoon die files samen op een dvd gooien. Maar ik brand nooit dvd's dus dat weet ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hij doet het.![]()
En als ik het op DVD wil branden hoe moet ik het dan doen?
Heb het ook eens geprobeerd maar niet lang vol gehouden. Al kan ik me niet veel meer van herinnerenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Kijkt 1 van jullie ook Dexter? Heb net de eerste aflevering gezien, maar ben er niet wild van
Die animatie Dexter ?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Kijkt 1 van jullie ook Dexter? Heb net de eerste aflevering gezien, maar ben er niet wild van
Het zelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:33 schreef NatteBever het volgende:
Fijne kerst iedereen(niet dat ik iemand hier ken, maar het is wel vriendelijk ofcourse
)
400 kilometer gereden voor familiebezoekquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:09 schreef Susi het volgende:
Oh hij ging al uit zichzelf naar bed. Dat kan natuurlijk ook
HP blijft maar aanstaan,
OOh en FritsVanEgters gefeliciteerd !
[UITSLAG] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2008!
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef Susi het volgende:
Je legt je er bij neer. Dat is ook goed. Helpt in het proces. Daarnaast zie ik dat je ava de muts nog steeds op heeft. Dat wijst op steun, volhardiging maar toch ook acceptatie. Dat is goed.
quote:
Je bedoelt naar Hans Liberg gekeken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:14 schreef Susi het volgende:
D'r hebben 1,1 miljoen mensen met je meegekeken gisteren, Frank ! Valt me echt mee
Marc-Mariequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef Susi het volgende:
Oh, misschien heb ik verkeerd gekeken, maar idd Hans Liberg
Wat is dít nu weer op Nederland 1 ?
Edit: Oh, het Vrije Schaep. Klinkt leuk
Ow, rare tijd. Maar heb er zin in!quote:
Ja, wat dat betreft is het prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:26 schreef Tabloid het volgende:
Ik vind het wel een lekkere tijd.
Net voor Paul de Leeuw.
't Gaat al fout bij de naamquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:13 schreef Tabloid het volgende:
Volgende week komt op Nederland 1 ook de palingsoap.
Tja Volendam.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:31 schreef Susi het volgende:
[..]
't Gaat al fout bij de naam
Zonde dat die gasten zich daar voor lenen
Er is ook zoveel leuks op tv.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is dit een van de snelste topics tot nu toe
quote:[TV SC #1] Waar we van start gaan... (0.19 posts per minuut)
[TV SC #2] Waar Piles de stats gaat verzorgen (0.06 posts per minuut)
[TV SC #5] Waar TS een mijlpaal heeft (0.05 posts per minuut)
[TV SC #3] Waar we bijna de nieuwe werkweek in gaan (0.04 posts per minuut)
[TV SC #10] Dat we de tien hebben gehaald(0.04 posts per minuut)
[TV SC #9] Waar iedereen welkom is. Alle FOK!kers verzamelen! (0.03 posts per minuut)
[TV SC #12] Laatste topic van het jaar? (0.03 posts per minuut)
[TV SC #4] Zeven letter Lingo: W E E K E N D ! (0.02 posts per minuut)
[TV SC #7] Een echte SLOWchat (0.02 posts per minuut)
[TV SC #8] Waar we rustig doorgaan... (0.01 posts per minuut)
[TV SC #6] met een nieuw seizoen The Office US! (0.01 posts per minuut)
[TV SC #11] Spam ik? (0.01 posts per minuut)
*checkt profiel* 1984... tijd voor een eigen huisquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Helaas ben ik niet degene die over de afstandsbediening gaat hierTijd voor een eigen huis
Ik zit nu bij m'n vriend, zijn moeder vindt films niet leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*checkt profiel* 1984... tijd voor een eigen huis![]()
![]()
Of een extra tv natuurlijk.
Op kerstvisite of inwonend?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit nu bij m'n vriend, zijn moeder vindt films niet leuk![]()
En ik vind het lullig om de afstandsbediening in te pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |