door jouw klacht schoot het me wel weer te binnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Stuur een klacht in en kom ook op teletekst.![]()
Super!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef Tabloid het volgende:
Frenk vanaf 15 februari komt wipeout op RTL 5.
Elke zondagavond om 20.30.
Vervelend! Beterschap iigquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Susi het volgende:
Etcetera, had jij niet laatst ook een verstandskies laten trekken ? Die van mij is er nu ook sinds een half uur uit en ik ben een beetje misselijk en duizelig
Cool Runnings?quote:
breda als het goed isquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand waar vandaag de suprise truck van serious request staat?
Ja maaaan!quote:
De Surprisetruck komt naar Almerequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand waar vandaag de suprise truck van serious request staat?
oh dan is het morgen bredaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De Surprisetruck komt naar Almere
De Surprisetruck vind je dinsdag 23 december in Almere. Het is ff scheuren, van Groningen naar Almere, maar om 13.00 uur tref je de truck dan echt op het Stadhuisplein.
Denk dat hij morgen naar Breda gaat? Op de laatste dag. Meende dat ze dat zeiden.quote:
quote:[..]
Ja maaaan!
Had eigenlijk best naar Maastricht kunnen gaan, is niet zo ver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:39 schreef Tabloid het volgende:
Ik had gehoopt ergens bij Hoorn, Purmerend.
Want dan ging ik heen.
Ook westfries ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:39 schreef Tabloid het volgende:
Ik had gehoopt ergens bij Hoorn, Purmerend.
Want dan ging ik heen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook westfries ?
Ik ben er ook wel ongeveer eentje
Ah toevallig ! Ik kom uit een gebied onder Den Helder, spreek 't dus niet echt. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog wel veel kenmerken, ik zeg ook kennen en leggen, dingen als skitterend en ik doen, ik gaan etcquote:
Ik woon in het gebied van Hoorn, Enkhuizen, Medemblik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah toevallig ! Ik kom uit een gebied onder Den Helder, spreek 't dus niet echt. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog wel veel kenmerken, ik zeg ook kennen en leggen, dingen als skitterend en ik doen, ik gaan etc
Ik vind het een heerlijk dialect, nog altijd zonde dat ik het niet helemaal kan spreken
Een echterd dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik woon in het gebied van Hoorn, Enkhuizen, Medemblik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |