Mogge.quote:
Straks maar eens kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mogge.![]()
Wat betreft Ruud @ glazen huis, daar zijn volgens mij wel filmpjes van gepost.
quote:
Whehe.. "ik" sta er opquote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik keek net ook al.
Gisteren werd het rond twaalf uur bijgewerkt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe.. "ik" sta er op
[ afbeelding ]
Wat vind je van je cameo?quote:
Dat had je nog niet gezegd.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb trouwens een soortgelijk verhaal als bijdrage voor de oudjaarsrubriek 'Wissen maar" ingestuurd, of had ik dat al gezegd?
Verrek jaquote:
Dat probleem heb ik ook regelmatig jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Toch maar geen 3 op reis.
Als ik hem even op pauze doen stopt het hele programma ermee.
kun je dat niet met VLC doen?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:51 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb trouwens een DVD gedownload.
Nu zijn het allemaal BUP, VOB & IFO bestanden.
Weet iemand hoe ik deze kan openen?
quote:
Inderdaad, en echt lezen kan je niet. Zo snel gaat het. Da's ook niet echt meer leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef Tabloid het volgende:
Wat zijn er dit jaar toch veel topics tijdens serious reqeust door heen gejaagd.
Briljantquote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe.. "ik" sta er op
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Briljant
Jullie moeten er samen een chatbox van maken..
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Briljant
Jullie moeten er samen een chatbox van maken..
Volgens mij kun je gewoon die files samen op een dvd gooien. Maar ik brand nooit dvd's dus dat weet ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hij doet het.![]()
En als ik het op DVD wil branden hoe moet ik het dan doen?
Heb het ook eens geprobeerd maar niet lang vol gehouden. Al kan ik me niet veel meer van herinnerenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Kijkt 1 van jullie ook Dexter? Heb net de eerste aflevering gezien, maar ben er niet wild van
Die animatie Dexter ?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Kijkt 1 van jullie ook Dexter? Heb net de eerste aflevering gezien, maar ben er niet wild van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |