Omdat er 300 reacties in zitten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom is deeltje 1163 ineens op slot??
whehe..quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben door de wekker van mijn telefoon heengeslapen
Plinten: rood-bruinquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef BrandX het volgende:
ik zit met een probleempjeik ga zo verf kopen voor mijn plinten en deur- en raamkozijnen, heb alleen geen fucking clue welke kleur ik het zal doen. ook wil ik verf voor de deur, maar ook daar weet ik het niet voor
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plinten: rood-bruin
Kozijnen: gebroken wit
Deur: mint
Mogguh
Een mooie kleur, die pastquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef BrandX het volgende:
ik zit met een probleempjeik ga zo verf kopen voor mijn plinten en deur- en raamkozijnen, heb alleen geen fucking clue welke kleur ik het zal doen. ook wil ik verf voor de deur, maar ook daar weet ik het niet voor
quote:
Laat het in ieder geval samenhangen met het behang die je zal kiezen/gekozen hebt.. Dat het in ieder geval bij elkaar pastquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
denk je serieus dat dat mooi wordt in mijn kamer?
En ook mogguh!
Hoe moeten wij nou weten welke kleuren jij daar kan gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik maar gewoon voor off-white. Als ik al mijn spullen heb staan kan ik altijd nog ergens een kleurtje overheen doen.
Dat is wel heel ernstig DM!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
Ik woon nu al bijna drie jaar in deze woning, maar ik blijf voorwerpen tegenkomen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had, en waarvan ik nu denk:"Wat handig!" Morgen krijg ik eters, dus ik vond een juslepel wel handig om te gaan kopen... trek ik een la open, ligt er gewoon eentje in mijn la.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier nog een stuk of 10 verhuisdozen vol staan, geen idee wat erin zit
Pimp je kamer in vier uur tijd *O*quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten welke kleuren jij daar kan gebruiken
Maar als je graag iets hoort, fluoriserend roze![]()
Eerst verhuizen, daarna kan dat allemaal iddquote:
Neutrale kleuren dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pimp je kamer in vier uur tijd *O*
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemistquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst verhuizen, daarna kan dat allemaal idd
Dan zouden ze bijna allemaal weg kunnen. Alleen die met de trein- en postzegel verzameling zal ik niet zomaar weggooienquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemist.
Die met de treinverzameling mag je ook hier in bewaring geven hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zouden ze bijna allemaal weg kunnen. Alleen die met de trein- en postzegel verzameling zal ik niet zomaar weggooien
Stickers op dozen ftwquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemist.
Weltrustenquote:
Troost je: Het kan ergerquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
ik.
heb.
te.
hard.
getraind.
gisteren.
en.
heb.
nu.
VRESELIJK SPIERPIJN JA!
Oh is dat zo? Okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Daar zouden we geen aandacht meer aan besteden fles
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je: Het kan erger![]()
http://www.nu.nl/slideshow/1877314/popup.html#
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:43 schreef JortK het volgende:
Zo. 7 kilometer gelopen in 33 minuten. Dat is 12.727 km per uur.
Hmm, ach, wel okeequote:
theequote:
Awwwwquote:
liefquote:
mijn klasgenoot klaagt ook al over zequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:42 schreef Klonk het volgende:
hoi piepeloi, voorlopig kan ik geen ikeameer zien, vandaag twee keer bij onze vrienden op bezoek geweest
maar op het nieuwe adres moet het weer in elkaar hequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef Klonk het volgende:
oh god, bij ikea meubels heb ik die moeite nog nooit genomen, maatje 45 werkschoenen met stalen neuzen
ik heb het gewoon lekker in elkaar laten zitten bij de verhuizingquote:
patserquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het gewoon lekker in elkaar laten zitten bij de verhuizing
ik ga op de bank zitten met een glas bier en kijken of er iets is wat me kan weerhouden van te vroeg in slaap vallenquote:
nee, ik had gewoon niet zoveel te verhuizenquote:
Pics!quote:
Het is hier ook zo verdomd stil.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damn, tis ineesn een uur later
kutbier
Ja, want daarna is het jaar zo ongeveer voorbij hèquote:Op zondag 21 december 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Over een weekje nog even naar het buitenland. Laatste keer dit jaar.
En welk buitenland wordt het nu?quote:Op zondag 21 december 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Over een weekje nog even naar het buitenland. Laatste keer dit jaar.
Als ik hier weer land is het nog 8.5 uur te gaan voor het nieuwe jaar als het goed is.quote:Op zondag 21 december 2008 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want daarna is het jaar zo ongeveer voorbij hè.
Het verre Maleisiequote:Op zondag 21 december 2008 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En welk buitenland wordt het nu?
Je durft zegquote:Op zondag 21 december 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik hier weer land is het nog 8.5 uur te gaan voor het nieuwe jaar als het goed is.
[..]
Het verre Maleisie
Jeps, even wat formaliteiten regelen en dan gewoon lekker weer terug om oud en nieuw te vierenquote:
De laatste keer dat ik dat stuk vloog had ik zowel heen als terug een spiksplinternieuw vliegtuig, slechts enkele weken in dienst. Pas geleden had ik wel een ouwetje, een MD-82 uit 1982... de stoelleuningen zaten los onder meer... tja....quote:Op zondag 21 december 2008 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Mayday mayday, we are going down
Oh nee, ze zijn niet eens echt opgestegen
Bedoelde meer de beelden die ik net zeg van ene vliegtuig dat de start toch niet overleefdequote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat stuk vloog had ik zowel heen als terug een spiksplinternieuw vliegtuig, slechts enkele weken in dienst. Pas geleden had ik wel een ouwetje, een MD-82 uit 1982... de stoelleuningen zaten los onder meer... tja....
quote:Op zondag 21 december 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde meer de beelden die ik net zeg van ene vliegtuig dat de start toch niet overleefde
Vandaag ergens
Klinkt wel als die jaquote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Google is your friend:
http://www.latimes.com/ne(...)ec21,0,1151879.story
Die hoef ik niet, maarquote:Op zondag 21 december 2008 13:24 schreef OA het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Tagje naar keuze!
Iemand geïnteresseerd in de tag 'Koffieverslaafde' of 'Theeverslaafde'?
Klopt inderdaad. 2 snelle posts achter elkaar in 2 verschillende draadjes gaat nietquote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef JortK het volgende:
Godver, zelfs als ik normale posts plaats krijg ik nog die melding dat ik niet zo snel moet posten
quote:Op zondag 21 december 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die hoef ik niet, maar
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Tagje naar keuze!
Ik heb geen vakantiequote:Op zondag 21 december 2008 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk ook vakantie weer
Je moet je tijd toch een beetje vullen, niet?quote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
mea culpa, druk bezig met het herinrichten van de bovenverdieping en dadelijk naar een verjaardag, lekker rustig zo vakantie
Neuh, ik had al enige tijd vakantie.quote:Op zondag 21 december 2008 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk ook vakantie weer
Toch nog iemand die mee vecht tegen de vakantiegangersquote:
Vakantie? Wat is dat?quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Klonk het volgende:
jij ook geen vakantie dan marcb ?
ik moet er ook nog even achterkomen wat vakantie is, voorlopig lijkt het nog heel erg op werkenquote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie? Wat is dat?![]()
Nee, hopelijk ergens na februari dat ik eens vrij kan nemen
Jij doet het toch met de dochter van de baasquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef OA het volgende:
Ik heb wel vakantie. Geheel op kosten van de zaak!
Zo klote is dat altijd, daar is vakantie niet voorquote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet er ook nog even achterkomen wat vakantie is, voorlopig lijkt het nog heel erg op werken
Het was wel in Twente en ik ben blijven slapen daarquote:
Inderdaad. Dat schorem!quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die mee vecht tegen de vakantiegangers
Gelukkig niet zeg!quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet het toch met de dochter van de baas
Nou, moet jij zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 13:59 schreef Klonk het volgende:
jullie, jullie, slechte vakantieplanners
ikke, dacht het niet, zit me hier te vervelen tot hare majesteit ook klaar is om te gaanquote:Op zondag 21 december 2008 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, moet jij zeggenGaat in z'n vakantie gewoon door met kansloos naar de horizon fok!ken
ADV?quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef OA het volgende:
Ik heb wel vakantie. Geheel op kosten van de zaak!
Hare majesteitquote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke, dacht het niet, zit me hier te vervelen tot hare majesteit ook klaar is om te gaan
ik voel me een beetje als die man uit de senseoreclame nu, 20 minuten geleden moest ze alleen de haren nog even fohnenquote:
Elk bedrijf mag ieder jaar 2 dagen aanwijzen als 'verplichte vrije dag'. Normaal maakt mijn werkgever daar dankbaar gebruik van. Rond kerst en O&N is het bedrijf altijd een paar dagen dicht. Meestal komt de helft van die dagen voor eigen rekening. Dit jaar hebben we een fantastisch jaar gedraaid, waardoor wij 2 weken vrij krijgen, zonder dat je er dagen voor hoeft in te leveren.quote:Op zondag 21 december 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
elke vakantie is toch op kosten van de zaak of zie ik dat nu verkeerd...
Dan is het inderdaad net de majesteitquote:Op zondag 21 december 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik voel me een beetje als die man uit de senseoreclame nu, 20 minuten geleden moest ze alleen de haren nog even fohnen
Het klopt bijna. De vader van mijn vriendin (hier regelmatig 'schoonOA' genoemd) is de office manager, maar hij heeft over mij niets te vertellen.quote:
Oh dat schiet lekker op danquote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:
maar dat maakt allemaal niet uit, we zouden pas een half uur geleden weg zijn gegaan...
Zit ze niet al in de auto op jou te wachtenquote:Op zondag 21 december 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik voel me een beetje als die man uit de senseoreclame nu, 20 minuten geleden moest ze alleen de haren nog even fohnen
Dat merk je toch, dan gaan er ook aan paar stoppen uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
zou je niet eens gaan kijken dan?
Ah zo, de richting was oke dusquote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef OA het volgende:
[..]
Het klopt bijna. De vader van mijn vriendin (hier regelmatig 'schoonOA' genoemd) is de office manager, maar hij heeft over mij niets te vertellen.
stoere actie he?quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel3
helemaal opgezet en ik heb niet het idee dat het beter gaat dan dinsdagavond eigenlijkquote:
daar gaat de verrassing!quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, nog niet iedereen was op de hoogte.
schopjesquote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal opgezet en ik heb niet het idee dat het beter gaat dan dinsdagavond eigenlijk
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dan mag je straks in OUD posten!quote:Op zondag 21 december 2008 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*raakt in paniek [ afbeelding ]
zo, als het goed is kan ie er nu in...quote:Op zondag 21 december 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga maar alvast toegangsrechten voor hem aanvragen
en vergeet mijn piepjonge koffiedate niet!quote:Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Muck heeft laatst ook KG gemeet, volgens mij!
Jij was zelf anders ook ERG vlot op de hoogte.quote:Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Muck heeft laatst ook KG gemeet, volgens mij!
Maar ik heb Muck de laatste tijd niet gemeetquote:Op zondag 21 december 2008 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was zelf anders ook ERG vlot op de hoogte.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb Muck de laatste tijd niet gemeet.
Ik wilde even wat speculaties de kop indrukkenquote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
komt binnenkort wel weerquote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb Muck de laatste tijd niet gemeet.
Huuuu, ik kan in OUDquote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
zo, als het goed is kan ie er nu in...
speculaasjes?quote:Op zondag 21 december 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde even wat speculaties de kop indrukken.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier, een OUD-topic speciaal voor jou:
Verwelkom hier aankomend vader MPG
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zondag 21 december 2008 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben zo weer wegnog ff naar de kerstmarkt
Nou je t zegt, ik heb je 2 keer geSMSt vannacht zie ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
was je zo bezopen?quote:Op zondag 21 december 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou je t zegt, ik heb je 2 keer geSMSt vannacht zie ik net
Bwoah behoorlijkquote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was je zo bezopen?
Laatste zin vond ik ook erg wazig
ik lig al sinds dinsdagavond in bed, dus ik heb er weinig van meegekregen de afgelopen dagen /madquote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Grijs, grauw, donker, koud. Precies het weer waarom ik zo'n hekel heb aan deze periode. Bah.
Ben al begonnen idd, lekker peukie erbijquote:
ik geloof dat de aandelen DE binnenkort kelderen, want ik heb al sinds dinsdag geen koffie meer aangeraaktquote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef Loire het volgende:
[..]
Ben al begonnen idd, lekker peukie erbijhet is alleen al donker aan het worden, dus ik beeld me maar in dat het héééél vroeg is
Why??quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik geloof dat de aandelen DE binnenkort kelderen, want ik heb al sinds dinsdag geen koffie meer aangeraakt![]()
ieuwquote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
http://www.newsoftheworld(...)nehouse-topless.html
die had ik een tijdje geleden en ze smaakten naar potgrondquote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef JortK het volgende:
Trouwens een tip: Diepvries kogelbiefstuk van AH!
Die ik heb zijn vet lekker man!quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
die had ik een tijdje geleden en ze smaakten naar potgrond
mopperen, onder mijn dekentje liggen en morgen weer naar de dokterquote:
IUk had vorige week koorts en het enige wat mij overheind hield was koffie en roken en paracetamolquote:Op zondag 21 december 2008 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
mopperen, onder mijn dekentje liggen en morgen weer naar de dokter
koffie houdt ik niet binnen, ik ben al een beheurlijke tijd gestopt met roken, dus ik draai inderdaad op paracetamolquote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef Loire het volgende:
[..]
IUk had vorige week koorts en het enige wat mij overheind hield was koffie en roken en paracetamol
Ik ben gestopt met blowen, roken kan ik niet ook nog missen!quote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
koffie houdt ik niet binnen, ik ben al een beheurlijke tijd gestopt met roken, dus ik draai inderdaad op paracetamol
Wedden? En ik heb een nieuwe baan!quote:
Verlies jequote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wedden? En ik heb een nieuwe baan!
gefeliciteerd! wat ga je doen?quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wedden? En ik heb een nieuwe baan!
Hetzelfde als nu, maar dan net anders (hopelijk iig met meer plezier) en bij het bedrijf aan de overkant van de straat van waar ik nu werk. Wat overigens erg handig was bij mijn sollicitatiegesprekken..quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hetzelfde als nu, maar dan net anders (hopelijk iig met meer plezier) en bij het bedrijf aan de overkant van de straat van waar ik nu werk. Wat overigens erg handig was bij mijn sollicitatiegesprekken..
Whehehehe, ik was er heel open en eerlijk in hoor, ze wisten dat ik weg wilde en ze wisten ook waar ik heen ging en met welk doel.quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Valt ook zo lekker opgeeft een leuk signaal af zeg maar
quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hetzelfde als nu, maar dan net anders (hopelijk iig met meer plezier) en bij het bedrijf aan de overkant van de straat van waar ik nu werk. Wat overigens erg handig was bij mijn sollicitatiegesprekken..
"Hoi. Ik vind het hier kut. Ik ben ff kijken of het aan de overkant beter is. Tot zo. "quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehehe, ik was er heel open en eerlijk in hoor, ze wisten dat ik weg wilde en ze wisten ook waar ik heen ging en met welk doel.
Hey scheetjequote:
* LL troostquote:
je kan er gewoon niet mee omgaan. Homo.quote:Op zondag 21 december 2008 18:19 schreef JortK het volgende:
En van die flood control begin je ook helemaal leip te worden
Goh verzin eens wat nieuws.quote:Op zondag 21 december 2008 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet mee omgaan. Homo.
WOmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |