quote:Op zondag 21 december 2008 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier, een OUD-topic speciaal voor jou:
Verwelkom hier aankomend vader MPG
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zondag 21 december 2008 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben zo weer wegnog ff naar de kerstmarkt
Nou je t zegt, ik heb je 2 keer geSMSt vannacht zie ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
was je zo bezopen?quote:Op zondag 21 december 2008 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou je t zegt, ik heb je 2 keer geSMSt vannacht zie ik net
Bwoah behoorlijkquote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was je zo bezopen?
Laatste zin vond ik ook erg wazig
ik lig al sinds dinsdagavond in bed, dus ik heb er weinig van meegekregen de afgelopen dagen /madquote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Grijs, grauw, donker, koud. Precies het weer waarom ik zo'n hekel heb aan deze periode. Bah.
Ben al begonnen idd, lekker peukie erbijquote:
ik geloof dat de aandelen DE binnenkort kelderen, want ik heb al sinds dinsdag geen koffie meer aangeraaktquote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef Loire het volgende:
[..]
Ben al begonnen idd, lekker peukie erbijhet is alleen al donker aan het worden, dus ik beeld me maar in dat het héééél vroeg is
Why??quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik geloof dat de aandelen DE binnenkort kelderen, want ik heb al sinds dinsdag geen koffie meer aangeraakt![]()
ieuwquote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
http://www.newsoftheworld(...)nehouse-topless.html
die had ik een tijdje geleden en ze smaakten naar potgrondquote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef JortK het volgende:
Trouwens een tip: Diepvries kogelbiefstuk van AH!
Die ik heb zijn vet lekker man!quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
die had ik een tijdje geleden en ze smaakten naar potgrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |