Hare majesteitquote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke, dacht het niet, zit me hier te vervelen tot hare majesteit ook klaar is om te gaan
ik voel me een beetje als die man uit de senseoreclame nu, 20 minuten geleden moest ze alleen de haren nog even fohnenquote:
Elk bedrijf mag ieder jaar 2 dagen aanwijzen als 'verplichte vrije dag'. Normaal maakt mijn werkgever daar dankbaar gebruik van. Rond kerst en O&N is het bedrijf altijd een paar dagen dicht. Meestal komt de helft van die dagen voor eigen rekening. Dit jaar hebben we een fantastisch jaar gedraaid, waardoor wij 2 weken vrij krijgen, zonder dat je er dagen voor hoeft in te leveren.quote:Op zondag 21 december 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
elke vakantie is toch op kosten van de zaak of zie ik dat nu verkeerd...
Dan is het inderdaad net de majesteitquote:Op zondag 21 december 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik voel me een beetje als die man uit de senseoreclame nu, 20 minuten geleden moest ze alleen de haren nog even fohnen
Het klopt bijna. De vader van mijn vriendin (hier regelmatig 'schoonOA' genoemd) is de office manager, maar hij heeft over mij niets te vertellen.quote:
Oh dat schiet lekker op danquote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:
maar dat maakt allemaal niet uit, we zouden pas een half uur geleden weg zijn gegaan...
Zit ze niet al in de auto op jou te wachtenquote:Op zondag 21 december 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik voel me een beetje als die man uit de senseoreclame nu, 20 minuten geleden moest ze alleen de haren nog even fohnen
Dat merk je toch, dan gaan er ook aan paar stoppen uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
zou je niet eens gaan kijken dan?
Ah zo, de richting was oke dusquote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef OA het volgende:
[..]
Het klopt bijna. De vader van mijn vriendin (hier regelmatig 'schoonOA' genoemd) is de office manager, maar hij heeft over mij niets te vertellen.
stoere actie he?quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel3
helemaal opgezet en ik heb niet het idee dat het beter gaat dan dinsdagavond eigenlijkquote:
daar gaat de verrassing!quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, nog niet iedereen was op de hoogte.
schopjesquote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal opgezet en ik heb niet het idee dat het beter gaat dan dinsdagavond eigenlijk
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dan mag je straks in OUD posten!quote:Op zondag 21 december 2008 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*raakt in paniek [ afbeelding ]
zo, als het goed is kan ie er nu in...quote:Op zondag 21 december 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga maar alvast toegangsrechten voor hem aanvragen
en vergeet mijn piepjonge koffiedate niet!quote:Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Muck heeft laatst ook KG gemeet, volgens mij!
Jij was zelf anders ook ERG vlot op de hoogte.quote:Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Muck heeft laatst ook KG gemeet, volgens mij!
Maar ik heb Muck de laatste tijd niet gemeetquote:Op zondag 21 december 2008 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was zelf anders ook ERG vlot op de hoogte.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb Muck de laatste tijd niet gemeet.
Ik wilde even wat speculaties de kop indrukkenquote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
komt binnenkort wel weerquote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb Muck de laatste tijd niet gemeet.
Huuuu, ik kan in OUDquote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
zo, als het goed is kan ie er nu in...
speculaasjes?quote:Op zondag 21 december 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde even wat speculaties de kop indrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |