quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier nog een stuk of 10 verhuisdozen vol staan, geen idee wat erin zit
Pimp je kamer in vier uur tijd *O*quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten welke kleuren jij daar kan gebruiken
Maar als je graag iets hoort, fluoriserend roze![]()
Eerst verhuizen, daarna kan dat allemaal iddquote:
Neutrale kleuren dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pimp je kamer in vier uur tijd *O*
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemistquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst verhuizen, daarna kan dat allemaal idd
Dan zouden ze bijna allemaal weg kunnen. Alleen die met de trein- en postzegel verzameling zal ik niet zomaar weggooienquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemist.
Die met de treinverzameling mag je ook hier in bewaring geven hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zouden ze bijna allemaal weg kunnen. Alleen die met de trein- en postzegel verzameling zal ik niet zomaar weggooien
Stickers op dozen ftwquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemist.
Weltrustenquote:
Troost je: Het kan ergerquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
ik.
heb.
te.
hard.
getraind.
gisteren.
en.
heb.
nu.
VRESELIJK SPIERPIJN JA!
Oh is dat zo? Okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Daar zouden we geen aandacht meer aan besteden fles
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je: Het kan erger![]()
http://www.nu.nl/slideshow/1877314/popup.html#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |