Omdat er 300 reacties in zitten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom is deeltje 1163 ineens op slot??
whehe..quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben door de wekker van mijn telefoon heengeslapen
Plinten: rood-bruinquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef BrandX het volgende:
ik zit met een probleempjeik ga zo verf kopen voor mijn plinten en deur- en raamkozijnen, heb alleen geen fucking clue welke kleur ik het zal doen. ook wil ik verf voor de deur, maar ook daar weet ik het niet voor
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plinten: rood-bruin
Kozijnen: gebroken wit
Deur: mint
Mogguh
Een mooie kleur, die pastquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef BrandX het volgende:
ik zit met een probleempjeik ga zo verf kopen voor mijn plinten en deur- en raamkozijnen, heb alleen geen fucking clue welke kleur ik het zal doen. ook wil ik verf voor de deur, maar ook daar weet ik het niet voor
quote:
Laat het in ieder geval samenhangen met het behang die je zal kiezen/gekozen hebt.. Dat het in ieder geval bij elkaar pastquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
denk je serieus dat dat mooi wordt in mijn kamer?
En ook mogguh!
Hoe moeten wij nou weten welke kleuren jij daar kan gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik maar gewoon voor off-white. Als ik al mijn spullen heb staan kan ik altijd nog ergens een kleurtje overheen doen.
Dat is wel heel ernstig DM!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
Ik woon nu al bijna drie jaar in deze woning, maar ik blijf voorwerpen tegenkomen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had, en waarvan ik nu denk:"Wat handig!" Morgen krijg ik eters, dus ik vond een juslepel wel handig om te gaan kopen... trek ik een la open, ligt er gewoon eentje in mijn la.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier nog een stuk of 10 verhuisdozen vol staan, geen idee wat erin zit
Pimp je kamer in vier uur tijd *O*quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten welke kleuren jij daar kan gebruiken
Maar als je graag iets hoort, fluoriserend roze![]()
Eerst verhuizen, daarna kan dat allemaal iddquote:
Neutrale kleuren dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pimp je kamer in vier uur tijd *O*
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemistquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst verhuizen, daarna kan dat allemaal idd
Dan zouden ze bijna allemaal weg kunnen. Alleen die met de trein- en postzegel verzameling zal ik niet zomaar weggooienquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemist.
Die met de treinverzameling mag je ook hier in bewaring geven hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zouden ze bijna allemaal weg kunnen. Alleen die met de trein- en postzegel verzameling zal ik niet zomaar weggooien
Stickers op dozen ftwquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de doos schrijven wanneer het spul erin is gegaan. Kom je de doos 5 jaar later tegen, weet je dat alles weg kan, want anders had je de inhoud wel een keer gemist.
Weltrustenquote:
Troost je: Het kan ergerquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
ik.
heb.
te.
hard.
getraind.
gisteren.
en.
heb.
nu.
VRESELIJK SPIERPIJN JA!
Oh is dat zo? Okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Daar zouden we geen aandacht meer aan besteden fles
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je: Het kan erger![]()
http://www.nu.nl/slideshow/1877314/popup.html#
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:43 schreef JortK het volgende:
Zo. 7 kilometer gelopen in 33 minuten. Dat is 12.727 km per uur.
Hmm, ach, wel okeequote:
theequote:
Awwwwquote:
liefquote:
mijn klasgenoot klaagt ook al over zequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:42 schreef Klonk het volgende:
hoi piepeloi, voorlopig kan ik geen ikeameer zien, vandaag twee keer bij onze vrienden op bezoek geweest
maar op het nieuwe adres moet het weer in elkaar hequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef Klonk het volgende:
oh god, bij ikea meubels heb ik die moeite nog nooit genomen, maatje 45 werkschoenen met stalen neuzen
ik heb het gewoon lekker in elkaar laten zitten bij de verhuizingquote:
patserquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het gewoon lekker in elkaar laten zitten bij de verhuizing
ik ga op de bank zitten met een glas bier en kijken of er iets is wat me kan weerhouden van te vroeg in slaap vallenquote:
nee, ik had gewoon niet zoveel te verhuizenquote:
Pics!quote:
Het is hier ook zo verdomd stil.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damn, tis ineesn een uur later
kutbier
Ja, want daarna is het jaar zo ongeveer voorbij hèquote:Op zondag 21 december 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Over een weekje nog even naar het buitenland. Laatste keer dit jaar.
En welk buitenland wordt het nu?quote:Op zondag 21 december 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Over een weekje nog even naar het buitenland. Laatste keer dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |