IUk had vorige week koorts en het enige wat mij overheind hield was koffie en roken en paracetamolquote:Op zondag 21 december 2008 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
mopperen, onder mijn dekentje liggen en morgen weer naar de dokter
koffie houdt ik niet binnen, ik ben al een beheurlijke tijd gestopt met roken, dus ik draai inderdaad op paracetamolquote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef Loire het volgende:
[..]
IUk had vorige week koorts en het enige wat mij overheind hield was koffie en roken en paracetamol
Ik ben gestopt met blowen, roken kan ik niet ook nog missen!quote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
koffie houdt ik niet binnen, ik ben al een beheurlijke tijd gestopt met roken, dus ik draai inderdaad op paracetamol
Wedden? En ik heb een nieuwe baan!quote:
Verlies jequote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wedden? En ik heb een nieuwe baan!
gefeliciteerd! wat ga je doen?quote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wedden? En ik heb een nieuwe baan!
Hetzelfde als nu, maar dan net anders (hopelijk iig met meer plezier) en bij het bedrijf aan de overkant van de straat van waar ik nu werk. Wat overigens erg handig was bij mijn sollicitatiegesprekken..quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hetzelfde als nu, maar dan net anders (hopelijk iig met meer plezier) en bij het bedrijf aan de overkant van de straat van waar ik nu werk. Wat overigens erg handig was bij mijn sollicitatiegesprekken..
Whehehehe, ik was er heel open en eerlijk in hoor, ze wisten dat ik weg wilde en ze wisten ook waar ik heen ging en met welk doel.quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Valt ook zo lekker opgeeft een leuk signaal af zeg maar
quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hetzelfde als nu, maar dan net anders (hopelijk iig met meer plezier) en bij het bedrijf aan de overkant van de straat van waar ik nu werk. Wat overigens erg handig was bij mijn sollicitatiegesprekken..
"Hoi. Ik vind het hier kut. Ik ben ff kijken of het aan de overkant beter is. Tot zo. "quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehehe, ik was er heel open en eerlijk in hoor, ze wisten dat ik weg wilde en ze wisten ook waar ik heen ging en met welk doel.
Hey scheetjequote:
* LL troostquote:
je kan er gewoon niet mee omgaan. Homo.quote:Op zondag 21 december 2008 18:19 schreef JortK het volgende:
En van die flood control begin je ook helemaal leip te worden
Goh verzin eens wat nieuws.quote:Op zondag 21 december 2008 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet mee omgaan. Homo.
WOmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |