Sex met oudere vrouwen is best lekker, je kan lekker raggen in de doos van zequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb er ook wel eens overna gedacht hoe zoiets zou wezen tong.
Meh ik werkte in een kroeg waar 30ers en 40ers kwamen. Dan gaat het snel zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef Hardrebel het volgende:
Ben zelf ook 24. Hoe ontmoet je zon vrouw. Neem aan dat je die niet even op straat aanspreekt
Bestaan die kroegen nog?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Meh ik werkte in een kroeg waar 30ers en 40ers kwamen. Dan gaat het snel zat
Ik hoop dat het neuken je beter afgaat dan het construeren van een goedlopende Nederlandse zin...quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Hardrebel het volgende:
Gister een meid van 36 tegengekomen. Ik dacht van ik probeer het eens een keer. En geil dat ze was! ongelooflijk.
(moet nog wel neuken, maar dat kon andere keer begon ze zelf over omdat ze nu met vriendin ofzo daar was)
Ah, het topic verandert van "gezocht" naar "gezocht/aangeboden"!quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Ole het volgende:
Ook raar... inmiddels ben ik voor sommigen ook een 'oudere vrouw'
tijd vliegt!
En hij heeft het niveau van een kind van 13. Sommige mensen worden blijkbaar nooit volwassen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Opzoek?quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Ole het volgende:
tijd vliegt!
Misschien kan je het niet begrijpen dat ik een dikke kater had van de vorige feest avond?quote:Op zondag 21 december 2008 03:51 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het neuken je beter afgaat dan het construeren van een goedlopende Nederlandse zin...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Geeft niets hoor Ole, als jij een oudere vrouw ben dan ben ik een oudere man, maar ik kan zeggen dat ik vrouwen van "onze" leeftijd nog heel aantrekkelijk vindquote:schreef Ole het volgende:
tijd vliegt!
Waarom ging die man toe kijken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef S_1980 het volgende:
Ik heb als 19-jarige ooit een 46-jarige geneuqt. Haar man keek toe.
Ze was inderdaad (en uiteraard) ongeremder, meer ervaren, rijper etc. etc. Ik vond het leuk, maar ben niet op herhaling gegaan.
Wel ooit nog als 25-jarige met een 32-jarige vrouw liggen rollenbollen. Ook die was vrij ongeremd, maar had toen niet echt het idee dat ik een 'oudere vrouw' aan de haak had geslagen.
Omdat er niets op TV was.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Waarom ging die man toe kijken?
sjeetje manquote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Omdat er niets op TV was.
Nee serieus, omdat hem en haar dat opwond. Ieder zo z'n fantasie, en ik hielp graag een handje.
Ik had bij haar meer het idee, dat het niet alleen een oude, maar op die leeftijd ook een doorgeroeste fiets was...quote:
Behalve bij de mannen van 30+ Die willen nadat ze jarenlang met oudere vrouwen hebben geexperimenteerd en geleerd hun ervaringen dan weer overbrengen op lekkere strakke jonge blaadjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
ik had geen idee dat wij 18-jarige meisjes zo'n concurrentie hadden van 40+-ers![]()
shocking
dat moet ik toch even verwerken...
wanaar t meteen uitgerekte gaten zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Behalve bij de mannen van 30+ Die willen nadat ze jarenlang met oudere vrouwen hebben geexperimenteerd en geleerd hun ervaringen dan weer overbrengen op lekkere strakke jonge blaadjes.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
ik had geen idee dat wij 18-jarige meisjes zo'n concurrentie hadden van 40+-ers![]()
shocking
Ik weet niet waar je woont maar hier zijn er toch echt meer mannen dan vrouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]In verhouding zijn er toch veel meer vrouwen als dat er mannen zijn, dus hup vecht maar om mijn toverstok.
Mannen neuken doorgaans alles wat enigzins lekker is, ongeacht de leeftijd...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
shocking
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Hebus het volgende:
Dat zit hem toch vooral tussen de oren hoor, dat milf-gedoe.
Date dit weekend was net geen 10 jaar ouder; goed ze wist wat ze deed en wat ze deed, deed ze lekker, maar mijn eigen vriendin of de vrouw van ons vaste stoeikoppel weten even goed wat ze doen en zijn even lekker (lekkerder zelfs). 't Is niet dat die wat oudere vrouwen anders voelen of zo; hun leeftijd deed er dan ook niet toe, dat ze er lekker uitzagen des te meer
![]()
.
Enfin, binnen twee weken date met koppel waarvan de vrouw 6 jaar jonger is dan ikzelf, en ook daar doet haar leeftijd er weinig toe wat mij betreft.
Nee ik snap er gewoon geen fuck van. Niet echt duidelijk geschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:55 schreef Hebus het volgende:
[..]
Komkom, zo'n desillusie kan dat toch niet zijn?
'dacht dat het was ... op een oude fiets moet je het leren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef mister-v het volgende:
[..]
'dacht dat het was ... een oude fiets moet je goed oliën?
http://forum.fok.nl/topic/1244669quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Hardrebel het volgende:
Gister een meid van 36 tegengekomen. Ik dacht van ik probeer het eens een keer. En geil dat ze was! ongelooflijk.
(moet nog wel neuken, maar dat kon andere keer begon ze zelf over omdat ze nu met vriendin ofzo daar was)
wrm niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Fronde het volgende:
sex hoeft niet speciaal intiem te zijn, toen ik 14-15 was werd ik wel eens afgetrokken door een buurvrouw van over de 40, ik denk niet dat ik met haar had willen neuken
cool van je..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef rise2 het volgende:
ach ja, ik seks ook liever met "jongere" mannen....
Mwa, ik heb nog geen enkele kreet gehoord van: JA DAAR HERKEN IK MIJZELF IN!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Hebus het volgende:
Geen zorg, sommigen snappen het nooit.
quote:
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mwa, ik heb nog geen enkele kreet gehoord van: JA DAAR HERKEN IK MIJZELF IN!
Ik vraag dan ook nergens om een oordeel over de levensstijl; dat boeit me immers niet wat anderen daar over zouden denken.quote:En dat komt niet vanwege de levensstijl, want dat boeit mij namelijk en heb ik geen oordeel over klaar behalve dat het niets voor mijzelf is,
Die post was duidelijk genoeg; gewoon kwestie van de leestekens correct te interpreteren. Op het internet wordt dat al eens vergeten.quote:maar gewoon omdat je het niet duidelijk neer gezet hebt.
oke oke.. maar wou ze wel dan?? of was je gewoon beetje preuts?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef Fronde het volgende:
nou ik denk niet dat ze een aantrekkelijk lichaam had op die leeftijd
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
oke oke.. maar wou ze wel dan?? of was je gewoon beetje preuts?
Wat een zever.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Menelikboy het volgende:
Sex met oudere vrouwen is een zonde.
Hihi, je zei k**quote:
Sex?quote:
Leeftijd & Pics willen we hebben.quote:
1.Je zegt in je vorige post dat je een oudere vrouw bent.quote:
Ws heb je gelijk. Volgens Fok! begrippen ben ik een fossiel, want ik ben al 40!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
1.Je zegt in je vorige post dat je een oudere vrouw bent.
2.Ik ben zelf geen oudere man.
Ik concludeer hier dus uit dat jij ouder dan ik moet zijn, tenzij jij loog in je vorige post.
Oh ik zit volgens Fok!begrippen net tegen het fossiele aan want ik ben 32.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ws heb je gelijk. Volgens Fok! begrippen ben ik een fossiel, want ik ben al 40!
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh ik zit volgens Fok!begrippen net tegen het fossiele aan want ik ben 32.
Oké...;)quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef seasushi het volgende:
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.
sex?
Hahaha wel een heel domme opmerking! Dus vrouwen die boven de 27 zijn, zijn volgens jou uitgerekt en afgelebberd, stinkend??? Misschien moet je even gaan kijken welke vrouwen allemaal boven de 27 zijn? Kijken of je ze dan nog allemaal uitgerekt en afgelebberd, stinkend vindt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef halo1 het volgende:
Iedere vrouw heeft natuurlijk een soort A-1-fase, tussen pakweg 17 en 27, dan zijn ze goddelijk (meestal)daarna begint ontegenzeggelijk de aftakeling en sex lukt mij alleen als ik aan die fase denk.. met iemand boven de 40 zou ik absoluut niet klaarkomen, zon oude doos... brr.. .. na 25 jaar uitgerekt en afgelebberd, stinkend?.. ..dan kan je je beter aftrekken...bovendien worden ze meestal strontvervelend.. bah... die oude tangen
Laat me raden, je bent nog maagd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef halo1 het volgende:
Iedere vrouw heeft natuurlijk een soort A-1-fase, tussen pakweg 17 en 27, dan zijn ze goddelijk (meestal)daarna begint ontegenzeggelijk de aftakeling en sex lukt mij alleen als ik aan die fase denk.. met iemand boven de 40 zou ik absoluut niet klaarkomen, zon oude doos... brr.. .. na 25 jaar uitgerekt en afgelebberd, stinkend?.. ..dan kan je je beter aftrekken...bovendien worden ze meestal strontvervelend.. bah... die oude tangen
Nee ..dat aftakelingsproces gaat natuurlijk langzaam A-2, B-3 enz., met 40 als uiterste houdbaarheidsdatum, moet dan te veel aan mn moeder denken; die leeftijden varieren ook per persoonJe moet trouwens niet komen aanzetten met termen als ""domme opmerking"" ; het gaat hier om uitwisseling van meningen dacht ik zo..niemand is hier dom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Hahaha wel een heel domme opmerking! Dus vrouwen die boven de 27 zijn, zijn volgens jou uitgerekt en afgelebberd, stinkend??? Misschien moet je even gaan kijken welke vrouwen allemaal boven de 27 zijn? Kijken of je ze dan nog allemaal uitgerekt en afgelebberd, stinkend vindt...
Wat jij geeft is geen mening maar een veronderstelling. En een veronderstelling die nergens op gebasseerd is vind ik, en dit mag, dom.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef halo1 het volgende:
[..]
Nee ..dat aftakelingsproces gaat natuurlijk langzaam A-2, B-3 enz., met 40 als uiterste houdbaarheidsdatum, moet dan te veel aan mn moeder denken; die leeftijden varieren ook per persoonJe moet trouwens niet komen aanzetten met termen als ""domme opmerking"" ; het gaat hier om uitwisseling van meningen dacht ik zo..niemand is hier dom!
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Wat jij geeft is geen mening maar een veronderstelling. En een veronderstelling die nergens op gebasseerd is vind ik, en dit mag, dom.
En nog maals er zijn heel, echt heel veel ontzettend aantrekkelijke vrouwen van boven de 40. Ga maar eens opzoeken.
Ja, prima!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef seasushi het volgende:
[..]
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.
sex?
Denk je nou echt dat na 25 jaar ervaring de lol eraf is? Dan wordt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef halo1 het volgende:
[..]
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!
Misschien moet je dan zelf wat meer je best doen om het de ander naar haar zin te maken;) Wordt het er voor jezelf ook leuker op!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef halo1 het volgende:
[..]
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!
Mijn vriendin is 42 maar nog altijd een uberbabe. Strak lichaam en eindeloze sexuele energie. Ik denk dat er zat vrouwen van begin 30 zijn die zouden willen dat ze er zo goed uitzien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef mr_t88 het volgende:
En nogmaals er zijn heel, echt heel veel ontzettend aantrekkelijke vrouwen van boven de 40. Ga maar eens opzoeken.
Oh je bent er zo één, degene die een andere mening is toegedaan die zijn gek, sporen niet, of doen alsof ze een andere mening hebben. Zegt meer over jezelf dunkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef halo1 het volgende:
Je krijgt natuurlijk altijd contra-voorbeelden als je de dingen een beetje boud stelt zoals ik, okay uitzonderingen zullen wellicht de regel bevestigen maar in 9 van de 10 gevallen zijn het (oudere vrouwen) sexueel uitgebluste, daarbij nog vaak veeleisende, verveelde en vervelende, berekenende fantasieloze, ze nemen-me-maar-zoals-ik-ben (nee dus!) grijze muizen met (ter compensatie van de ontbrekende aantrekkelijkheid )een .. net iets te grote assertiviteit. je kan m.i. van een man niet verwachten het daar nog 40 jaar mee te moeten doen....die politiek correcte houding van "'ze zijn toch nog zo aantrekkelijk!"'.. sorry maar het wil er bij mij niet in!! Dan desnoods maar liever geen vrouw, waarbij de situatie in NL. trouwens nog net iets dramatischer is dan elders....vind ik dus nogmaals.. maar fijn voor die vrouwen dat veel mannen (pretenderen) er anders over (te) denken..!!!
Leeftijd is maar een getal. In het geval van mijn vriendin is leeftijd niets meer dan dat, de tijd dat ze leeft (in haar geval 42 jaar). Als je mij en iedereen die haar kent vraagt hoe oud ze is (en dat is dus heel iets anders) dan zeggen we allemaal dat ze 32 is. Maar goed, dat zul jij nooit snappen. En een seksuele uitgebluste grijze muis is ze absoluut ook niet. Ze heeft juist een geweldige fantasie en seksuele energie. Assertief is ze wel. Ze is gek op seks (met mij) en weet precies wat ze wil. Dat is niet hoe ik pretendeer er over te denken, dat is hoe het is dus ga nou niet lopen suggereren dat ik uit m'n nek zit te lullen omdat jij met je beperkte voorstellingsvermogen niet verder kunt kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef halo1 het volgende:
Je krijgt natuurlijk altijd contra-voorbeelden als je de dingen een beetje boud stelt zoals ik, okay uitzonderingen zullen wellicht de regel bevestigen maar in 9 van de 10 gevallen zijn het (oudere vrouwen) sexueel uitgebluste, daarbij nog vaak veeleisende, verveelde en vervelende, berekenende fantasieloze, ze nemen-me-maar-zoals-ik-ben (nee dus!) grijze muizen met (ter compensatie van de ontbrekende aantrekkelijkheid )een .. net iets te grote assertiviteit. je kan m.i. van een man niet verwachten het daar nog 40 jaar mee te moeten doen....die politiek correcte houding van "'ze zijn toch nog zo aantrekkelijk!"'.. sorry maar het wil er bij mij niet in!! Dan desnoods maar liever geen vrouw, waarbij de situatie in NL. trouwens nog net iets dramatischer is dan elders....vind ik dus nogmaals.. maar fijn voor die vrouwen dat veel mannen (pretenderen) er anders over (te) denken..!!!
ik dacht rond de 15quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Ik zeg het nogmaals: wat een domme opmerkingen maak jij toch!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef halo1 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen, want als zij de laatste vrouw op aarde zou zijn werd ik op slag homo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het niet over Patty Brard. Want daar is half Nederland![]()
overheen gegaan.
Vannacht om 4.05 lag ik lekker te pitten met een hele jonge vrouw (?!) en is die computer echt uit, maar goed, ik heb best argumenten en mn mening gegeven als je alle postings leest, maar het gaat mij erom dat er een soort sfeertje heerste alsof iedereen het ""nog zo leuk"vindt met oudere vrouwen, maar ik het idee heb dat ik toch de mening van de politiek-corrrecte zwijgende meerderheid(?) die daar anders over denkt, heb vertolkt.. En het gaat hier ook qua topic inhoud alleen maar om het sexuele aspect.. de geestelijke band kan natuurlijk bij oudere vrouwen best beter zijn dan bij jongere. Maar kijk b.v. naar de prostitutie: hoeren boven de 40 zijn toch uitermate zeldzaam, rara hoe kan dat...!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:05 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik zeg het nogmaals: wat een domme opmerkingen maak jij toch!!!
Kom niet met veronderstellingen die nergens op gebasseerd zijn. Kom met een argument of met een mening. Maar ga niet zeggen dat 9 van de 10 oudere vrouwen uitgeblust zijn. Onderbouw deze uitspraken op zijn minst ergens mee. Zolang je met dit soort opmerkingen komt, kan niemand je serieus nemen.
Jij kwam gisteren met jouw voorbeeld, partner 42 jaar, maar erg blij dat ze er nog uitziet en zich gedraagt als 32, heb je wel door dat je mij impliciet daarmee gelijk geeft??. Zullen we bij deze afspreken dat je over 10 jaar dit draadje nog even oppakt, dan is ze 52 (42).. moet kunnen in het onvolprezen fok-archief .En een ander belangrijk aspect wat we nog niet belicht hebben, is natuurlijk dat de meeste vrouwen na hun 40e zo uitgedijd zijn, want dat is natuurlijk de m.i. grootste seks-killer: alle andere onvolkomenheden zijn nog wel te corrigeren...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef PalmRoyale het volgende:
@ halo1:
Ben je zo dom geboren of heb je er een cursus voor gevolgd?
Of misschien een loodvergiftiging.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef PalmRoyale het volgende:
@ halo1:
Ben je zo dom geboren of heb je er een cursus voor gevolgd?
Gaat het nou nog door?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef seasushi het volgende:
Inderdaad, bij 40 gaat de zwaartekracht meetellen ja, en is het allemaal niet zo strak meer
Maar maakt dat iemand suf? Een grijze muis met te veel assertiviteit? Uitgeblust?
Dacht het niet...
Maar het werkt ook naar haar toe: zelfbevestiging dat ze met haar 34 nog meetelt op de markt...sex is meestal ik-gericht ondanks de mythe van gericht-zijn-op de ander...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef Heatseeker het volgende:
Toen ik 22 was ofzo had ik een soort van sexrelatie met een vrouw van 34.
Fuckin hell op een oude fiets heb ik het geleerd.
Zij telde nog echt wel mee in de marktquote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef halo1 het volgende:
[..]
Maar het werkt ook naar haar toe: zelfbevestiging dat ze met haar 34 nog meetelt op de markt...sex is meestal ik-gericht ondanks de mythe van gericht-zijn-op de ander...
Dan is er natuurlijk ook niets mis mee, 34 is nog echt geen 40 en het hangt toch ook sterk van het type vrouw af, zo!n Patricia Paay is bijna leuker dan die dochter, dat is maar een gewoon 20-jarig meisje..quote:Op maandag 15 februari 2010 15:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zij telde nog echt wel mee in de markt.
Niet herkenbaar , mijn vriendin (dertiger) heeft een hoger libido dan ik (veertiger).quote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef halo1 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat niemand reageerde op die (sex killing) houding van ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem dan maar die 10 minuten !".. dat moet toch herkenbaar zijn....
Wat heerlijk voor je maar het is toch echt biologisch bepaald dat een vrouw boven de 40 bijna altijd net iets minder zin heeft dan een man.. sex fungeert n.l. veelal als vrouwelijk manipulatie-verleidings-middel en terecht!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Niet herkenbaar , mijn vriendin (dertiger) heeft een hoger libido dan ik (veertiger).
Voor mij is sex erg lekker, maar niet zo'n big deal dat het tig keer per week moet.
Ik vraag me echt af waar jij al deze wijsheid vandaan haalt. Ook krijg ik steeds meer het gevoel dat je eens een blauwtje hebt gelopen, of verkracht o.i.d. bent door een oudere vrouw en dat je hieraan een trauma ofzo hebt over gehouden. Het lijkt wel alsof je altijd maar in de verdediging gaat en daardoor kom je met steeds dommere en tegenstrijdigere argumenten. Als je namelijk een beetje onderzoek doet, zijn al jouw argumenten vrij makkelijk te weerleggen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef halo1 het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je maar het is toch echt biologisch bepaald dat een vrouw boven de 40 bijna altijd net iets minder zin heeft dan een man.. sex fungeert n.l. veelal als vrouwelijk manipulatie-verleidings-middel en terecht!!
Ik moet ook steeds harder lachen als de post van halo weer verschijnt. Ik heb ook niet meer de behoefte om zijn argumenten te weerleggen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:07 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar jij al deze wijsheid vandaan haalt. Ook krijg ik steeds meer het gevoel dat je eens een blauwtje hebt gelopen, of verkracht o.i.d. bent door een oudere vrouw en dat je hieraan een trauma ofzo hebt over gehouden. Het lijkt wel alsof je altijd maar in de verdediging gaat en daardoor kom je met steeds dommere en tegenstrijdigere argumenten. Als je namelijk een beetje onderzoek doet, zijn al jouw argumenten vrij makkelijk te weerleggen...
En het is ook een hobby van je?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik moet ook steeds harder lachen als de post van halo weer verschijnt. Ik heb ook niet meer de behoefte om zijn argumenten te weerleggen...
Stel je voor dat ik als overassertieve 40er wordt gezien, die sex gebruikt om jongere manen mee te manipuleren, ipv dat het misschien wel gewoon een leuke hobby is..
Belladonna ofzo?quote:
Dat kan natuurlijk ook een vorm van (psychische) overcompensatie en zelfbevestiging van haar zijn: kijk mij nog eens !! Ik heb het trouwens niet zo op een beest in bed, denk al gauw Doe jij even gewoon!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik was 21 toen heb ik ook een soort van sexrelatie gehad met een vrouw van 38. De term op een oude fiets moet je het leren is echt op mij van toepassing geweest. Daarna nog een keer met een vrouw van 41. Die was helemaal een beest in bed.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Nee zij was echt een soort van sexverslaafd. En altijd een beest in bed is niks nee maar die 2x dat ik het met haar gedaan heb was geweldig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef halo1 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook een vorm van (psychische) overcompensatie en zelfbevestiging zijn: kijk mij nog eens !! Ik heb het trouwens niet zo op een beest in bed, denk al gauw Doe jij even gewoon!
Alsof oudere vrouwen het altijd lang volhouden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef geilekans01 het volgende:
Ik weet wel dat er genoeg oudere vrouwen rondlopen die echt op zoek zijn naar een lekkere jonge vent die het lang vol kan houden. In hun eigen leeftijdsklasse slaat het verval immers snel toe!
Ton80 is een enigma.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie![]()
Ik dacht serieus 20 maximaal 25!
Ja dat willen we natuurlijk graag weten en ook hoeveel rondjes je eventueel eerst gegeven hebt...quote:
Mwoh, het is eerder zo dat jonge gastjes minder dick-control hebben en sneller komen. Alleen kunnen ze het kunstje daarna nog een keer. (Generaliseer-alertquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef geilekans01 het volgende:
Ik weet wel dat er genoeg oudere vrouwen rondlopen die echt op zoek zijn naar een lekkere jonge vent die het lang vol kan houden. In hun eigen leeftijdsklasse slaat het verval immers snel toe!
Ik ben 38. Geen rondje, wel aardig wat drank inderdaad. En t was aangenaam :-) daarom volgende nacht nog eens herhaald. Ist gelijk geen onenightstand meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:59 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ja dat willen we natuurlijk graag weten en ook hoeveel rondjes je eventueel eerst gegeven hebt...
Het klinkt wel een beetje passief.. alsof ze al een tijdje droogstond. Maar word jij wel opgewonden van een vrouw die jou niet het einde vindt (of dat tenminste faket).. ik (helaas) niet dus...en dan lig ik daar met een (te) slappe.. zo genantquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:37 schreef Argento het volgende:
Ik was 21 zij 33. Gaf netjes van te voren aan dat ze niet verliefd op me was. Dat ervaarde ik niet als problematisch.
Dus sex is alleen lekker met een vrouw die jou het einde vind? Hahahaha je bent toch een kerel? Zolang jij haar maar geil vind is het goed genoeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef halo1 het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje passief.. alsof ze al een tijdje droogstond. Maar word jij wel opgewonden van een vrouw die jou niet het einde vindt (of dat tenminste faket).. ik (helaas) niet dus...en dan lig ik daar met een (te) slappe.. zo genant
Dus als er een geil wijf voor je staat maar je vindt haar niet 'leuk leuk' zegmaar, krijg je 'm niet omhoog?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef halo1 het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje passief.. alsof ze al een tijdje droogstond. Maar word jij wel opgewonden van een vrouw die jou niet het einde vindt (of dat tenminste faket).. ik (helaas) niet dus...en dan lig ik daar met een (te) slappe.. zo genant
Nou, dat dus. Op die leeftijd is de 'just sex'-optie sowieso het aantrekkelijkst. En ja, het was gewoon een lekker wijf. Carrierevrouw, mantelpakje, snelle Volkswagen en een enorm bed. Ik vond het wel schattig dat ze, inmiddels al half ontkleed, nog even meldde dat ze niet verliefd op me was. Daar had ik me sowieso niet mee bezig gehouden. Had het druk zat met de hormoonhuishouding.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Dus sex is alleen lekker met een vrouw die jou het einde vind? Hahahaha je bent toch een kerel? Zolang jij haar maar geil vind is het goed genoeg!
Nee, andersom dus.. als zij MIJ niet het einde vindt..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus als er een geil wijf voor je staat maar je vindt haar niet 'leuk leuk' zegmaar, krijg je 'm niet omhoog?_____!!
Dus als het bijv. een Doutzen Kroes oid op je bed ligt en je mag haar neuken om elke manier zoals jij wilt, maar ze vind jou niet het einde dan krijg jij hem niet omhoog? Wat ben jij? Homo? 12? Een vrouw? christen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef halo1 het volgende:
[..]
Nee, andersom dus.. als zij MIJ niet het einde vindt..
Je bent niet oud voor iemand van 23... Je bent ouder;) Maar er moet wel een paar jaar tussen zitten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe oud moet zo een oudere vrouw dan zijn? 30/40? Zijn daar nog een soort van "regels" voor? Ik bedoel ik ben 29 ben ik dan oud voor iemand van 23?
voor mij nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe oud moet zo een oudere vrouw dan zijn? 30/40? Zijn daar nog een soort van "regels" voor? Ik bedoel ik ben 29 ben ik dan oud voor iemand van 23?
Daar noem je dan ook iemand.. maar zelfs dan nog .. en als jij je b.v. aftrekt bij D.K. heb je toch ook de fantasie dat ze jou het einde vindt in je hoofd.. niet dat ze er als een weliswaar mooie maar ongepassioneerde zoutzak bij ligt.....nou dat bedoel ik dus.. passie moet van twee kanten komen; zij geil op mij, ik een stijve ... je kan dan nog beter een minder mooie vrouw hebben die jou het einde vindt dan een bloedmooi typje dat blasee is.. m.i.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:14 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Dus als het bijv. een Doutzen Kroes oid op je bed ligt en je mag haar neuken om elke manier zoals jij wilt, maar ze vind jou niet het einde dan krijg jij hem niet omhoog? Wat ben jij? Homo? 12? Een vrouw? christen?
Je begaat de misvatting dat als een vrouw niet op je valt, dat de sex daar dan meteen onder te lijden heeft. Zelfs vrouwen weten dat er een verschil bestaat tussen liefde en lust.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef halo1 het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook iemand.. maar zelfs dan nog .. en als jij je b.v. aftrekt bij D.K. heb je toch ook de fantasie dat ze jou het einde vindt in je hoofd.. niet dat ze er als een weliswaar mooie maar ongepassioneerde zoutzak bij ligt.....
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Stansfield het volgende:
Dan blijft er nog maar 1 mogelijkheid over waardoor je niks voelde.........
33 en 27 vind ik 30+ en 30- , dus geen echt verschil.. maar leuk dat je me verder gelijk geeft... alleen zo bot zou ik het niet durven zeggen, bedenk dat veel oudere ladies dit wellicht lezen......die moeten nog een tijdje meequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef Heremeteit het volgende:
Niks mis mee, mits het verschil niet te groot is zeker een aanrader. Laatst nog eentje van 33 gedaan (ik 27) en die wist wel waar ze mee bezig was..![]()
Echt veel ouder zou ik trouwens niet willen, als het allemaal begint uit te lubberen enzo
Heb je dan niet het gevoel dat je zo!n niet op jou verliefde vrouw een beetje aan het verkrachten bent; bovendien wordt ze wel nat genoeg en komen die tepels wel 2 cm naar voren, dat is toch je trots als man dat jij dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef Argento het volgende:
[..]
Je begaat de misvatting dat als een vrouw niet op je valt, dat de sex daar dan meteen onder te lijden heeft. Zelfs vrouwen weten dat er een verschil bestaat tussen liefde en lust.
Dat zegt niets. Ik heb ook een meid gehad van 26 die aardig uitgewoont was zeg maar.. Direct gedumpt. Later een meid gehad (ongeveer even oud) die nog super strak was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik heb het een keer met iemand van 26 gedaan, terwijl ik zelf 20 was. Viel me eerlijk gezegd tegen: Ze was al nogal uitgerekt en met een condoom om voelde ik er dus eigenlijk niks van.
Jammer jammer jammer...Ik blijf tegenwoordig maar bij meisjes van mijn eigen leeftijd
He ist meer om het verschil in levensfase, dat ze ervaring uitstraaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:39 schreef Tassiepassie het volgende:
Bij oudere vrouwen krijg ik toch een heel ander beeld dan de 6 a 7 jaar verschil die de meeste hier aangeven![]()
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als ik 40 ben maar over ene jaar ben ik 30.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef halo1 het volgende:
Er komt denk ik toch ook nog iets anders bij: de wens om jong te blijven uit zich natuurlijk ook in de sex drive, dus oudere vrouwen zullen niet gauw toegeven dat ze minder zin in sex hebben, daarmee geven ze toe dat ze ouder worden( hoorde net op de radio dat dat toch 60 % is).Opmerkelijk trouwens dat niemand reageerde op die (sex killing) houding van ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem dan maar die 10 minuten !".. dat moet toch herkenbaar zijn....bepaalde dingen blijven toch nog tamelijk in de taboe-sfeer.. naar het schijnt!
Om goede sex te hebben hoef je niet verliefd te zijn hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef halo1 het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dat je zo!n niet op jou verliefde vrouw een beetje aan het verkrachten bent; bovendien wordt ze wel nat genoeg en komen die tepels wel 2 cm naar voren, dat is toch je trots als man dat jij dat voor elkaar krijgt...??
Ik ben niet piep jong meer (zelfs ouder dan Vera..) maar ze ziet er inderdaad nog zeer aantrekkelijk uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
Vera farmiga is van 1973. (37 dus)
Denk dat vele jonge mannen wel het bed met haar zouden willen delen.
[ afbeelding ]
En ja, ze is zwanger geweest...
Wees daar maar heel zeker van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik ben een stuk jonger en zou meteen met haar ruilen qua lichaam :pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Mwuah, zoveel zou je er niet op vooruit gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou ik ben een stuk jonger en zou meteen met haar ruilen qua lichaam :p
iig langere benenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mwuah, zoveel zou je er niet op vooruit gaan.
20 jaar geleden.. toen was je 9 volgens mij, je bedoelt 10 jaar zeker, 19 0f 29, sommige meisjes zijn idd. nog een beetje kinderlijk met 19 en onzeker, zodat ik me dat best voor kan stellen. Maar een beetje gestuntel in bed kan ook erg erotisch zijn hoor, een dame die je als een """meesteres"" instructies geeft heeft soms ook iets (str) engs. een beetje kirren en giechelen maakt mij b.v. erg eager...enfin je ziet wel.. hoe subtiel het allemaal ligt..!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als ik 40 ben maar over ene jaar ben ik 30.
Ik weet van mezelf dat mijn libido nu veel hoger is dan 10 jaar geleden, ook durf ik meer en geniet ik meer.
Nu weet ik wat ik lekker vind en wat ik wil en ik ben zelfverzekerder, ook al zag ik er 20 jaar geleden uiteraard beter uit weet ik nu dat ik me niet druk moet maken om die kleine dingen maar gewoon moet genieten!
Maar aan een jonge deerne ook voordelen, je kan gewoon zeggen dat iets echt zo hoort en dat ze door moet gaan.
73 beste bouwjaar Evaaahhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik voor betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef moody_h het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat gaat je alleen lukken als je Bill Gates heet....
![]()
Wat dacht je van Jenniffer Tilly (51):quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
echt niettttttttttttt dat is '81
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef halo1 het volgende:
Tha.. die Jennifer Tilly van 51.. het resultaat mag er zijn..maar hoe lang zouden ze bezig zijn geweest voordat ze er zo uitziet qua make up en belichting, zwart (slank makend) ondergoed etc. Uiteindelijk kunnen ze van iedereen mits niet te dik een stuk maken.. 30 jaar geleden zag ze er smorgens zonder make up ws altijd net zo smakelijk uit.. scheelt wel tijd!! Deze zo gestylde vrouwen zijn alleen maar om naar te kijken en van te dromen eventueel maar voor practisch '"gebruik"' (sorry!)...hm??
As if jij dat nodig hebt, proest!!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:01 schreef incident het volgende:
[..]
As if jij dat nodig hebt, proest!!Leuuuk
:)
Bijna 54 en nog niet weten dat het ik word is??quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:20 schreef Jeroenz het volgende:
Ik wordt over 2 weken 54 en heb pas nog een meidje van net 18 gehad
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Bijna 54 en nog niet weten dat het ik word is??
dat weet ik goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Bijna 54 en nog niet weten dat het ik word is??
En ze hebben een lekkere, licht gerijpte muts.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Muts100 het volgende:
De reactie van jonge mannen is vaak dat ze vrouwen van in de dertig veel aantrekkelijker vinden. Dertigers zijn vaak zelfverzekerd en stralen dat uit, vinden ze sexy. Is ook zo natuurlijk!
Ja? Dat dacht ik wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:51 schreef Muts100 het volgende:
Licht gerijpt......hahahaha.
Als jij het zegt.
Die van mij is wel lekker ja,
Kan ik pas beoordelen na een test.quote:de rest betwijfel ik....
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef Muts100 het volgende:
Hmja, dat zou kunnen. Maar jij bent niet dat lekkere jonge ding waar ik dan naar zou moeten smachten...![]()
Alhoewel, ik heb ook nog nooit een man van mijn eigen leeftijd......
Zitten hier genoeg 'jonge dingen' die je wel kunnen helpen volgens mij;)quote:Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef Muts100 het volgende:
Hmja, dat zou kunnen. Maar jij bent niet dat lekkere jonge ding waar ik dan naar zou moeten smachten...![]()
Ik ben jonger dan jij!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef Muts100 het volgende:
en wanhopig vergeet je er even bij te zeggenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jij!Dus ik ben gewoon wel dat lekkere jongere ding waar je naar smacht.
En dan ben ik ook nog eens intelligent en heb ik humor.
![]()
Ik zit op dit moment nog in de ODOL-fase.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en wanhopig vergeet je er even bij te zeggen
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment nog in de ODOL-fase.
Het is ZONDAGmiddag.quote:
Hij zegt dank je wel!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah geniet er dan maar van zou ik zeggen
Jij bent gewoon Mister Right! Ik kan mn RP wel opzeggen..............quote:Op zondag 28 februari 2010 13:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jij!Dus ik ben gewoon wel dat lekkere jongere ding waar je naar smacht.
En dan ben ik ook nog eens intelligent en heb ik humor.
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:08 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Mister Right! Ik kan mn RP wel opzeggen..............
Kan toch nu niet meer misgaan? Jij moet 'm zijn!!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou ik mijn lieve mutsje dan nu gevonden hebben!?
Keep on dreamin'quote:Op zondag 28 februari 2010 15:53 schreef J.D. het volgende:
Alle vrouwen boven de 30/40+ flirten met mij
op Fok! kan alles tochquote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Haha, kun je die hier ergens boeken......
Nou niet veel aantrekkelijker ofzo, maar het is wel een ander soort aantrekkingskracht. Ook het idee, denk ik, dat een ' oudere' vrouw jouw wilt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Muts100 het volgende:
Jeetje, best wel debiele discussie...haha. (tijd om er aan deel te nemen!!)
Ik ben 34 en word regelmatig benaderd door jonge gasten (begin 20) om 'contact' te hebben....
Via dit forum en via RP. (bij RP dus wel foto's van mezelf)
Ik heb zelf niet zoveel met jonge jongens, ik date ook liever een meer ervaren kerel, maar ach, een keer lijkt me wel lekker om te proberen....![]()
De reactie van jonge mannen is vaak dat ze vrouwen van in de dertig veel aantrekkelijker vinden. Dertigers zijn vaak zelfverzekerd en stralen dat uit, vinden ze sexy. Is ook zo natuurlijk!
Ik vind oudere vrouwen veel aantrekkelijker dan iemand van mijn eigen leeftijd. Als je een mooi meisje van mijn leeftijd voor me zet of een wat mooie oudere dame (max 45) zou ik het wel weten hoor;)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef robert842 het volgende:
[..]
Nou niet veel aantrekkelijker ofzo, maar het is wel een ander soort aantrekkingskracht. Ook het idee, denk ik, dat een ' oudere' vrouw jouw wilt.![]()
Voor een relatie zou ik niet teveel van m'n eigen leeftijd gaan afwijken.
Zoals je zegt, het is meer om te proberen.
In dat opzicht heb ik wel een brede range aan wat ik aantrekkelijk vindt, ben gewoon een bewonderaar van vrouwen in t algemeenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik vind oudere vrouwen veel aantrekkelijker dan iemand van mijn eigen leeftijd. Als je een mooi meisje van mijn leeftijd voor me zet of een wat mooie oudere dame (max 45) zou ik het wel weten hoor;)
iddquote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik vind oudere vrouwen veel aantrekkelijker dan iemand van mijn eigen leeftijd. Als je een mooi meisje van mijn leeftijd voor me zet of een wat mooie oudere dame (max 45) zou ik het wel weten hoor;)
Goh, heel sterk hoor.quote:
Zielig voor hem.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Goh, heel sterk hoor.
Zwakzinnig persoontje dat je bent.
Voel je je aan de kant gezet?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Muts100 het volgende:
Huh? Waarom een Milf, is een dertiger met kind dan aantrekkelijker dan een dertiger zonder kind??
Weirdo's!
Je laat het zelf anders wel duidelijk merkenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
Hoezo? Jij weet niet of ik een Milf ben of niet......
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
Wat een dom woord ook trouwens, en ik gebruik het zelf ook nog![]()
![]()
Jonge gasten die roepen, ooeh sexy een Milf...en dan bij haar thuiskomen en struikelen over het speelgoed en luiers...jaja, heel aantrekkelijk.
Ze mag ook wel gewoon bij mijn huis komen hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
![]()
Jonge gasten die roepen, ooeh sexy een Milf...en dan bij haar thuiskomen en struikelen over het speelgoed en luiers...jaja, heel aantrekkelijk.
Ik zou zeggen, zet de stap, maak het weer interessant.....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef halo1 het volgende:
.. tijdje al weinig wijze woorden gelezen... lets get back or not
Dank je.. nou.. keek net naar Toren C.. twee vrouwen van boven de 40 erin, die ene (kleinere) is een stereotiepe muts terwijl ik met die andere nog wel een beschuitje zou willen eten en dat komt ws. door de combinatie van roofdier in haar en poes... ze speelt heerlijk met haar sensuele/erotische raffinement en dat kon nog wel eens een kwestie van ervaring zijn ,maar het kan anderzijds ook weer afstotend werken want ik wil haar veroveren en niet dat zij mij verovert...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet de stap, maak het weer interessant.....
What's your point?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef halo1 het volgende:
[..]
Dank je.. nou.. keek net naar Toren C.. twee vrouwen van boven de 40 erin, die ene (kleinere) is een stereotiepe muts terwijl ik met die andere nog wel een beschuitje zou willen eten en dat komt ws. door de combinatie van roofdier in haar en poes... ze speelt heerlijk met haar sensuele/erotische raffinement en dat kon nog wel eens een kwestie van ervaring zijn ,maar het kan anderzijds ook weer afstotend werken want ik wil haar veroveren en niet dat zij mij verovert...
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef halo1 het volgende:
[..]
Dank je.. nou.. keek net naar Toren C.. twee vrouwen van boven de 40 erin, die ene (kleinere) is een stereotiepe muts terwijl ik met die andere nog wel een beschuitje zou willen eten en dat komt ws. door de combinatie van roofdier in haar en poes... ze speelt heerlijk met haar sensuele/erotische raffinement en dat kon nog wel eens een kwestie van ervaring zijn ,maar het kan anderzijds ook weer afstotend werken want ik wil haar veroveren en niet dat zij mij verovert...
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
![]()
Gazelles eten ook geen leeuwen toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef halo1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "net" = niet (typfoutje) of "juist"?? . jou verovert......??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef YellowBag het volgende:
[..]
![]()
het is net fijn als ze jouw veroverd
De dierenwereld geldt natuurlijk niet altijd voor ons.. die hebben nog geen (?) emancipatie-fase gehad. nou ja? En het blijft natuurlijk altijd spannend: ....wie versiert nou wie? Tegen 3 paar zulke boezems als hierboven is ws. geen enkele man bestand .. ook al heeft hij op het stadhuis eeuwige trouw beloofdquote:
ik bedoel 'net' in de zin van : " juist" jou verovertquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef halo1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "net" = niet (typfoutje) of "juist"?? . jou verovert......??
.. heb nog even beter gekeken.. de rechtse lady lijkt me idd. 40 + maar de prachtige horizontale stand van haar boezem maakt haar 15 jaar jonger + het besef bij haar dat dat zo werkt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef seasushi het volgende:
Kijk eens even goed. Deze dames, zijn naar mijn idee eind dertig. Dus dames die in jouw ogen oud zouden zijn. (zie een paar pagina,s terug.) En vrouwen van rond de 40 kunnen dat absoluut ook doen.
Sorry.. 1 x halo1 lijkt me wel genoeg.... nog een beetje dizzy van de drie dames in de A-1-stand....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef halo1 het volgende:
[..]
.. heb nog even beter gekeken.. de rechtse lady lijkt me idd. 40 + maar de prachtige horizontale stand van haar boezem maakt haar 15 jaar jonger + het besef bij haar dat dat zo werkt...![]()
De middelste is toch echt een jonkertje volgens mij.. 25 +, maar ook een giga- lekkerdje.!!..
En de linker 30 + imponeerde weer door de lengte van haar boezem.. er lijkt geen eind aan te komen.. met dat 30 + bedoelde ik 30 cm +...![]()
Dank je , want door jouw hint ben ik nog even iets beter erop gaan letten... er zijn wel eens 3 minuten die vervelender zijn..
Doorgeredeneerd vanuit deze analyse zou het ook kunnen dat we op deze foto te maken hebben met de zogenaamde zeldzame 3-generatie-milf verschijning.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef halo1 het volgende:
[..]
.. heb nog even beter gekeken.. de rechtse lady lijkt me idd. 40 + maar de prachtige horizontale stand van haar boezem maakt haar 15 jaar jonger + het besef bij haar dat dat zo werkt...![]()
De middelste is toch echt een jonkertje volgens mij.. 25 +, maar ook een ergf lekkerdje...
En de linker 30 + imponeerde weer door de lengte van haar boezem.. er lijkt geen eind aan te komen.. met dat 30 + bedoelde ik 30 cm +...![]()
Dank je , want door jouw hint ben ik nog even iets beter erop gaan letten... er zijn wel eens 3 minuten die vervelender zijn..
'de prachtige horizontale stand van haar boezem maakt haar 15 jaar jonger' Je hebt wel door dat ze haar 'boezem' omhoog duwt he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef halo1 het volgende:
[..]
De middelste is toch echt een jonkertje volgens mij.. 25 +, maar ook een erg lekkerdje...
Ja.. ze weet natuurlijk verdomd goed wat ze doet.. maar dat is juist een bewijs van haar erotische raffinement.. zij geeft daardoor een bepaald signaal af, doordat ze zo "ondeugend" doet (push uppen) gaat ze ook (automatisch?!)ondeugend kijken en die combinatie van die stand van haar borsten en die ondeugende blik.... doet zn werk bij..........ons..........mannen, totaal verkocht... voor schut in je zwembroekquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:42 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
'de prachtige horizontale stand van haar boezem maakt haar 15 jaar jonger' Je hebt wel door dat ze haar 'boezem' omhoog duwt he?
Ben je nu opeens overstag? Eerst wilde je niks weten van dames van boven de 27 en nu opeens vind je deze dames die allemaal boven de 35 zijn 'imponerend'?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:12 schreef halo1 het volgende:
[..]
.... in zoverre komt misschien de erotische wijsheid wel met de jaren....
Hij heeft het doorquote:
En uitglijden over kleuterkots!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
![]()
Nou ja.. in dit geval dan wel.. het ligt allemaal heel individueel verschillend... maar ik blijf toch afknappen op een "'meesteres"' die mij wel even "'onder handen neemt"" .. . de . naiviteit van het ""domme blondje"" is ook vaak super sexy...droom ook nog wel eens van mn eerste vriendinnetje der (niet helemaal gevulde) witte punt-behaatje.....daar kon je zo heerlijk op drukken (moest wel heel soft, anders kreeg je een dreun!quote:
Zoek een foto. Kopier de link. Plak de link tussen [img] en [/img] en klaar ben je. Kom met een voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:32 schreef halo1 het volgende:
Hey....het topic staat weer even stil.. iemand nog meer leuke pics van/voor sex met oudere vrouwen, zoals hierboven, ben er zelf te a-technisch (=dom) voor om dat hier te plaatsen , maar al die comments blijven natuurlijk leuk
Geniet er maar lekker van.. want je weet nooit hoe lang het paradijs duurt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef snakelady het volgende:
Ik merk wel dat ik meer sjans heb de laatste tijd van jongere gozers, geen idee waar het door komt, misschien wel de MILF rage ofzo.
Gisteren zelfs in de stad terwijl ik aan iedere hand een kind had.![]()
Ach, ik klaag niet.
Paradijs is ook weer overdreven, geniet net zoveel van sjans van mannen van mijn eigen leeftijd of zelfs ouder hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef halo1 het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van.. want je weet nooit hoe lang het paradijs duurt...
Weet er ook over mee te praten.. het werkt erg erotiserend en is zo goed voor onze egootjus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Paradijs is ook weer overdreven, geniet net zoveel van sjans van mannen van mijn eigen leeftijd of zelfs ouder hoor.
Sjans hebben is gewoonweg leuk .
hahaha inderdaad ja, goed voor de ego.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:42 schreef halo1 het volgende:
[..]
Weet er ook over mee te praten.. het werkt erg erotiserend en is zo goed voor onze egootjus...
Mwah, ik ben nu 31 en als ik mezelf op dat gebied vergelijk met toen ik 18 was ben ik nu wel veel minder onzeker over mijn lichaam, en weet ik wat ik wel en niet wil. Waardoor ik veel losser ben en veel meer initiatief neem en mezelf gewoon laat gaan tijdens de daad, terwijl ik mij vroeger inhield omdat ik bang was om de controle kwijt te raken. Persoonlijk zie ik dus zeker wel een groot verschil, maar dat betekend niet dat dit voor elke vrouw zo is, en ook niet dat een oudere vrouw perse beter moet zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:24 schreef Oester het volgende:
Ik snap het hele idee wel, ouder, meer ervaren etc.etc. Vrienden om mij heen vinden het ook heel interessant en dat kan ik me heel erg goed voorstellen! Maar ik snap niet dat er zovaak gezegd worden dat jonge meiden ´stil als een plank´ of ´ongepassioneerd´ zijn. Ik ben jong, en ik ken naast mezelf nog veel meer meiden/vrouwen onder de 30 die echt wel weten wat ze doen. Dus voor iets anders dan een plank, of zelfs een meesteres is het echt niet per se nodig om 30+ of 40+ op te zoeken.
Amen!quote:
Oké vooruit... Hier naar mijn mening een van de mooiste oudere vrouwen: Michelle Pfeiffer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:32 schreef halo1 het volgende:
Hey....het topic staat weer even stil.. iemand nog meer leuke pics van/voor sex met oudere vrouwen, zoals hierboven, ben er zelf te a-technisch (=dom) voor om dat hier te plaatsen , maar al die comments blijven natuurlijk leuk
Bij die tweede foto valt toch al gelijk het zwakkere punt op bij veel van die oudere vrouwen.. die pukkelige borststreek. daardoor moet ik dan meteen aan mn moeder denken en hopla.. een slappequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Oké vooruit... Hier naar mijn mening een van de mooiste oudere vrouwen: Michelle Pfeiffer.
Een bloedmooie vrouw maar ook een ontzettende geil vrouw!
Nu niet alleen maar comments op Michelle Pfeiffer geven, dit is gewoon een voorbeeld, maar meer on-topic blijven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter kijken Muts 100, de pukkels zitten er toch echt hoor, niet weggeretoucheerd..verder ben je erg leuk t.a.v. mijn toekomstige uiterlijk(!).., maar ook haar borsten zijn weinig spannend verpakt hier, het hangt allemaal op half 7,waarom verwachten die vrouwen toch altijd dat wij daar maar opgewonden van raken?. En ik had toch al gezegd dat ze een lekker smoeltje heeft ook al zijn daar veel betere total body-fotos van....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef Muts100 het volgende:
Huh? Welke pukkelige borststreek?
Ik ben benieuwd hoe jij er uitziet op haar leeftijd, met uitgezakte flapkont en bol hangbuikje. Inhammen of kalend achterop je hoofd en natuurlijk niet te vergeten de bruine tanden want ja, bang voor de tandarts... brrrrrrrr
Nee, geef mij dan maar een pukkeltje bij de borststreek..... (die er overigens niet eens zijn)
Nee ik ook niet... Maar halo1 ziet wel vaker dingen die er niet zijnquote:
Dat noemen ze fantasie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:22 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Maar halo1 ziet wel vaker dingen die er niet zijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
shocking
Nou ja okay, het lijken meer vlekken idd, maar toch ook niet echt lekker.. en dan krijg je ook nog vaak dat gedoe van die borst- en baarmoedercontrole-toestanden.. het zal wel nodig zijn maar toch ook wel tamelijk sex appeal killing!!!quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jenniffer Tilly (51):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 goede punten bedoel je... ?quote:
\\quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:14 schreef snakelady het volgende:
hij bedoeldeen uitstrijkje en borstcontrole op kanker.
Ik mag volgens jaar voor het eerst voor uitstrijkje, dan voel je je echt oud hoor.![]()
Is vanaf 30 jaar.
Middelste foto is lelijk, boven en onder geil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Oké vooruit... Hier naar mijn mening een van de mooiste oudere vrouwen: Michelle Pfeiffer.
Een bloedmooie vrouw maar ook een ontzettende geil vrouw!
Nu niet alleen maar comments op Michelle Pfeiffer geven, dit is gewoon een voorbeeld, maar meer on-topic blijven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt trouwens ook omdat ze daar erg vermoeid en oma-wijs kijkt,, bij 1 en 3 kijkt ze gretiger, het is meer get-me-tiger-if-you-can maar deze fotos laten natuurlijk niet de hele body language zien, b.v. de stand van de benen, gebaartjes .....en van haar billen weet ik helaas ook nietsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef baffiedebaffer het volgende:
[..]
Middelste foto is lelijk, boven en onder geil.![]()
Haha. je hoort mij niet zeggen :lets try...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Muts100 het volgende:
Volgens mij is er echt niemand die uberhaupt met jullie wil neuken, halo1 in het bijzonder.
Sneue bak!
Laatst was er eentje van 34 die mijn aandacht zocht door haar koffie te laten vallen, het enige wat ik niet van haar kon zien waren haar benen. Ze hielt haar knie hoge laarzen aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Muts100 het volgende:
Volgens mij is er echt niemand die uberhaupt met jullie wil neuken, halo1 in het bijzonder.
Sneue bak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |