'dacht dat het was ... op een oude fiets moet je het leren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef mister-v het volgende:
[..]
'dacht dat het was ... een oude fiets moet je goed oliën?
http://forum.fok.nl/topic/1244669quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Hardrebel het volgende:
Gister een meid van 36 tegengekomen. Ik dacht van ik probeer het eens een keer. En geil dat ze was! ongelooflijk.
(moet nog wel neuken, maar dat kon andere keer begon ze zelf over omdat ze nu met vriendin ofzo daar was)
wrm niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Fronde het volgende:
sex hoeft niet speciaal intiem te zijn, toen ik 14-15 was werd ik wel eens afgetrokken door een buurvrouw van over de 40, ik denk niet dat ik met haar had willen neuken
cool van je..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef rise2 het volgende:
ach ja, ik seks ook liever met "jongere" mannen....
Mwa, ik heb nog geen enkele kreet gehoord van: JA DAAR HERKEN IK MIJZELF IN!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Hebus het volgende:
Geen zorg, sommigen snappen het nooit.
quote:
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mwa, ik heb nog geen enkele kreet gehoord van: JA DAAR HERKEN IK MIJZELF IN!
Ik vraag dan ook nergens om een oordeel over de levensstijl; dat boeit me immers niet wat anderen daar over zouden denken.quote:En dat komt niet vanwege de levensstijl, want dat boeit mij namelijk en heb ik geen oordeel over klaar behalve dat het niets voor mijzelf is,
Die post was duidelijk genoeg; gewoon kwestie van de leestekens correct te interpreteren. Op het internet wordt dat al eens vergeten.quote:maar gewoon omdat je het niet duidelijk neer gezet hebt.
oke oke.. maar wou ze wel dan?? of was je gewoon beetje preuts?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef Fronde het volgende:
nou ik denk niet dat ze een aantrekkelijk lichaam had op die leeftijd
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
oke oke.. maar wou ze wel dan?? of was je gewoon beetje preuts?
Wat een zever.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Menelikboy het volgende:
Sex met oudere vrouwen is een zonde.
Hihi, je zei k**quote:
Sex?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |