Sex met oudere vrouwen is best lekker, je kan lekker raggen in de doos van zequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb er ook wel eens overna gedacht hoe zoiets zou wezen tong.
Meh ik werkte in een kroeg waar 30ers en 40ers kwamen. Dan gaat het snel zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef Hardrebel het volgende:
Ben zelf ook 24. Hoe ontmoet je zon vrouw. Neem aan dat je die niet even op straat aanspreekt
Bestaan die kroegen nog?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Meh ik werkte in een kroeg waar 30ers en 40ers kwamen. Dan gaat het snel zat
Ik hoop dat het neuken je beter afgaat dan het construeren van een goedlopende Nederlandse zin...quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Hardrebel het volgende:
Gister een meid van 36 tegengekomen. Ik dacht van ik probeer het eens een keer. En geil dat ze was! ongelooflijk.
(moet nog wel neuken, maar dat kon andere keer begon ze zelf over omdat ze nu met vriendin ofzo daar was)
Ah, het topic verandert van "gezocht" naar "gezocht/aangeboden"!quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Ole het volgende:
Ook raar... inmiddels ben ik voor sommigen ook een 'oudere vrouw'
tijd vliegt!
En hij heeft het niveau van een kind van 13. Sommige mensen worden blijkbaar nooit volwassen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Opzoek?quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Ole het volgende:
tijd vliegt!
Misschien kan je het niet begrijpen dat ik een dikke kater had van de vorige feest avond?quote:Op zondag 21 december 2008 03:51 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het neuken je beter afgaat dan het construeren van een goedlopende Nederlandse zin...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Geeft niets hoor Ole, als jij een oudere vrouw ben dan ben ik een oudere man, maar ik kan zeggen dat ik vrouwen van "onze" leeftijd nog heel aantrekkelijk vindquote:schreef Ole het volgende:
tijd vliegt!
Waarom ging die man toe kijken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef S_1980 het volgende:
Ik heb als 19-jarige ooit een 46-jarige geneuqt. Haar man keek toe.
Ze was inderdaad (en uiteraard) ongeremder, meer ervaren, rijper etc. etc. Ik vond het leuk, maar ben niet op herhaling gegaan.
Wel ooit nog als 25-jarige met een 32-jarige vrouw liggen rollenbollen. Ook die was vrij ongeremd, maar had toen niet echt het idee dat ik een 'oudere vrouw' aan de haak had geslagen.
Omdat er niets op TV was.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Waarom ging die man toe kijken?
sjeetje manquote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Omdat er niets op TV was.
Nee serieus, omdat hem en haar dat opwond. Ieder zo z'n fantasie, en ik hielp graag een handje.
Ik had bij haar meer het idee, dat het niet alleen een oude, maar op die leeftijd ook een doorgeroeste fiets was...quote:
Behalve bij de mannen van 30+ Die willen nadat ze jarenlang met oudere vrouwen hebben geexperimenteerd en geleerd hun ervaringen dan weer overbrengen op lekkere strakke jonge blaadjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
ik had geen idee dat wij 18-jarige meisjes zo'n concurrentie hadden van 40+-ers![]()
shocking
dat moet ik toch even verwerken...
wanaar t meteen uitgerekte gaten zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Behalve bij de mannen van 30+ Die willen nadat ze jarenlang met oudere vrouwen hebben geexperimenteerd en geleerd hun ervaringen dan weer overbrengen op lekkere strakke jonge blaadjes.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
ik had geen idee dat wij 18-jarige meisjes zo'n concurrentie hadden van 40+-ers![]()
shocking
Ik weet niet waar je woont maar hier zijn er toch echt meer mannen dan vrouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]In verhouding zijn er toch veel meer vrouwen als dat er mannen zijn, dus hup vecht maar om mijn toverstok.
Mannen neuken doorgaans alles wat enigzins lekker is, ongeacht de leeftijd...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef Pink_Apple het volgende:
shocking
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Hebus het volgende:
Dat zit hem toch vooral tussen de oren hoor, dat milf-gedoe.
Date dit weekend was net geen 10 jaar ouder; goed ze wist wat ze deed en wat ze deed, deed ze lekker, maar mijn eigen vriendin of de vrouw van ons vaste stoeikoppel weten even goed wat ze doen en zijn even lekker (lekkerder zelfs). 't Is niet dat die wat oudere vrouwen anders voelen of zo; hun leeftijd deed er dan ook niet toe, dat ze er lekker uitzagen des te meer
![]()
.
Enfin, binnen twee weken date met koppel waarvan de vrouw 6 jaar jonger is dan ikzelf, en ook daar doet haar leeftijd er weinig toe wat mij betreft.
Nee ik snap er gewoon geen fuck van. Niet echt duidelijk geschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:55 schreef Hebus het volgende:
[..]
Komkom, zo'n desillusie kan dat toch niet zijn?
'dacht dat het was ... op een oude fiets moet je het leren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef mister-v het volgende:
[..]
'dacht dat het was ... een oude fiets moet je goed oliën?
http://forum.fok.nl/topic/1244669quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Hardrebel het volgende:
Gister een meid van 36 tegengekomen. Ik dacht van ik probeer het eens een keer. En geil dat ze was! ongelooflijk.
(moet nog wel neuken, maar dat kon andere keer begon ze zelf over omdat ze nu met vriendin ofzo daar was)
wrm niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Fronde het volgende:
sex hoeft niet speciaal intiem te zijn, toen ik 14-15 was werd ik wel eens afgetrokken door een buurvrouw van over de 40, ik denk niet dat ik met haar had willen neuken
cool van je..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef rise2 het volgende:
ach ja, ik seks ook liever met "jongere" mannen....
Mwa, ik heb nog geen enkele kreet gehoord van: JA DAAR HERKEN IK MIJZELF IN!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Hebus het volgende:
Geen zorg, sommigen snappen het nooit.
quote:
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mwa, ik heb nog geen enkele kreet gehoord van: JA DAAR HERKEN IK MIJZELF IN!
Ik vraag dan ook nergens om een oordeel over de levensstijl; dat boeit me immers niet wat anderen daar over zouden denken.quote:En dat komt niet vanwege de levensstijl, want dat boeit mij namelijk en heb ik geen oordeel over klaar behalve dat het niets voor mijzelf is,
Die post was duidelijk genoeg; gewoon kwestie van de leestekens correct te interpreteren. Op het internet wordt dat al eens vergeten.quote:maar gewoon omdat je het niet duidelijk neer gezet hebt.
oke oke.. maar wou ze wel dan?? of was je gewoon beetje preuts?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef Fronde het volgende:
nou ik denk niet dat ze een aantrekkelijk lichaam had op die leeftijd
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
oke oke.. maar wou ze wel dan?? of was je gewoon beetje preuts?
Wat een zever.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Menelikboy het volgende:
Sex met oudere vrouwen is een zonde.
Hihi, je zei k**quote:
Sex?quote:
Leeftijd & Pics willen we hebben.quote:
1.Je zegt in je vorige post dat je een oudere vrouw bent.quote:
Ws heb je gelijk. Volgens Fok! begrippen ben ik een fossiel, want ik ben al 40!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
1.Je zegt in je vorige post dat je een oudere vrouw bent.
2.Ik ben zelf geen oudere man.
Ik concludeer hier dus uit dat jij ouder dan ik moet zijn, tenzij jij loog in je vorige post.
Oh ik zit volgens Fok!begrippen net tegen het fossiele aan want ik ben 32.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ws heb je gelijk. Volgens Fok! begrippen ben ik een fossiel, want ik ben al 40!
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh ik zit volgens Fok!begrippen net tegen het fossiele aan want ik ben 32.
Oké...;)quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef seasushi het volgende:
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.
sex?
Hahaha wel een heel domme opmerking! Dus vrouwen die boven de 27 zijn, zijn volgens jou uitgerekt en afgelebberd, stinkend??? Misschien moet je even gaan kijken welke vrouwen allemaal boven de 27 zijn? Kijken of je ze dan nog allemaal uitgerekt en afgelebberd, stinkend vindt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef halo1 het volgende:
Iedere vrouw heeft natuurlijk een soort A-1-fase, tussen pakweg 17 en 27, dan zijn ze goddelijk (meestal)daarna begint ontegenzeggelijk de aftakeling en sex lukt mij alleen als ik aan die fase denk.. met iemand boven de 40 zou ik absoluut niet klaarkomen, zon oude doos... brr.. .. na 25 jaar uitgerekt en afgelebberd, stinkend?.. ..dan kan je je beter aftrekken...bovendien worden ze meestal strontvervelend.. bah... die oude tangen
Laat me raden, je bent nog maagd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef halo1 het volgende:
Iedere vrouw heeft natuurlijk een soort A-1-fase, tussen pakweg 17 en 27, dan zijn ze goddelijk (meestal)daarna begint ontegenzeggelijk de aftakeling en sex lukt mij alleen als ik aan die fase denk.. met iemand boven de 40 zou ik absoluut niet klaarkomen, zon oude doos... brr.. .. na 25 jaar uitgerekt en afgelebberd, stinkend?.. ..dan kan je je beter aftrekken...bovendien worden ze meestal strontvervelend.. bah... die oude tangen
Nee ..dat aftakelingsproces gaat natuurlijk langzaam A-2, B-3 enz., met 40 als uiterste houdbaarheidsdatum, moet dan te veel aan mn moeder denken; die leeftijden varieren ook per persoonJe moet trouwens niet komen aanzetten met termen als ""domme opmerking"" ; het gaat hier om uitwisseling van meningen dacht ik zo..niemand is hier dom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Hahaha wel een heel domme opmerking! Dus vrouwen die boven de 27 zijn, zijn volgens jou uitgerekt en afgelebberd, stinkend??? Misschien moet je even gaan kijken welke vrouwen allemaal boven de 27 zijn? Kijken of je ze dan nog allemaal uitgerekt en afgelebberd, stinkend vindt...
Wat jij geeft is geen mening maar een veronderstelling. En een veronderstelling die nergens op gebasseerd is vind ik, en dit mag, dom.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef halo1 het volgende:
[..]
Nee ..dat aftakelingsproces gaat natuurlijk langzaam A-2, B-3 enz., met 40 als uiterste houdbaarheidsdatum, moet dan te veel aan mn moeder denken; die leeftijden varieren ook per persoonJe moet trouwens niet komen aanzetten met termen als ""domme opmerking"" ; het gaat hier om uitwisseling van meningen dacht ik zo..niemand is hier dom!
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Wat jij geeft is geen mening maar een veronderstelling. En een veronderstelling die nergens op gebasseerd is vind ik, en dit mag, dom.
En nog maals er zijn heel, echt heel veel ontzettend aantrekkelijke vrouwen van boven de 40. Ga maar eens opzoeken.
Ja, prima!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef seasushi het volgende:
[..]
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.
sex?
Denk je nou echt dat na 25 jaar ervaring de lol eraf is? Dan wordt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef halo1 het volgende:
[..]
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!
Misschien moet je dan zelf wat meer je best doen om het de ander naar haar zin te maken;) Wordt het er voor jezelf ook leuker op!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef halo1 het volgende:
[..]
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!
Mijn vriendin is 42 maar nog altijd een uberbabe. Strak lichaam en eindeloze sexuele energie. Ik denk dat er zat vrouwen van begin 30 zijn die zouden willen dat ze er zo goed uitzien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef mr_t88 het volgende:
En nogmaals er zijn heel, echt heel veel ontzettend aantrekkelijke vrouwen van boven de 40. Ga maar eens opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |