Leeftijd & Pics willen we hebben.quote:
1.Je zegt in je vorige post dat je een oudere vrouw bent.quote:
Ws heb je gelijk. Volgens Fok! begrippen ben ik een fossiel, want ik ben al 40!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
1.Je zegt in je vorige post dat je een oudere vrouw bent.
2.Ik ben zelf geen oudere man.
Ik concludeer hier dus uit dat jij ouder dan ik moet zijn, tenzij jij loog in je vorige post.
Oh ik zit volgens Fok!begrippen net tegen het fossiele aan want ik ben 32.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ws heb je gelijk. Volgens Fok! begrippen ben ik een fossiel, want ik ben al 40!
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh ik zit volgens Fok!begrippen net tegen het fossiele aan want ik ben 32.
Oké...;)quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef seasushi het volgende:
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.
sex?
Hahaha wel een heel domme opmerking! Dus vrouwen die boven de 27 zijn, zijn volgens jou uitgerekt en afgelebberd, stinkend??? Misschien moet je even gaan kijken welke vrouwen allemaal boven de 27 zijn? Kijken of je ze dan nog allemaal uitgerekt en afgelebberd, stinkend vindt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef halo1 het volgende:
Iedere vrouw heeft natuurlijk een soort A-1-fase, tussen pakweg 17 en 27, dan zijn ze goddelijk (meestal)daarna begint ontegenzeggelijk de aftakeling en sex lukt mij alleen als ik aan die fase denk.. met iemand boven de 40 zou ik absoluut niet klaarkomen, zon oude doos... brr.. .. na 25 jaar uitgerekt en afgelebberd, stinkend?.. ..dan kan je je beter aftrekken...bovendien worden ze meestal strontvervelend.. bah... die oude tangen
Laat me raden, je bent nog maagd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef halo1 het volgende:
Iedere vrouw heeft natuurlijk een soort A-1-fase, tussen pakweg 17 en 27, dan zijn ze goddelijk (meestal)daarna begint ontegenzeggelijk de aftakeling en sex lukt mij alleen als ik aan die fase denk.. met iemand boven de 40 zou ik absoluut niet klaarkomen, zon oude doos... brr.. .. na 25 jaar uitgerekt en afgelebberd, stinkend?.. ..dan kan je je beter aftrekken...bovendien worden ze meestal strontvervelend.. bah... die oude tangen
Nee ..dat aftakelingsproces gaat natuurlijk langzaam A-2, B-3 enz., met 40 als uiterste houdbaarheidsdatum, moet dan te veel aan mn moeder denken; die leeftijden varieren ook per persoonJe moet trouwens niet komen aanzetten met termen als ""domme opmerking"" ; het gaat hier om uitwisseling van meningen dacht ik zo..niemand is hier dom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Hahaha wel een heel domme opmerking! Dus vrouwen die boven de 27 zijn, zijn volgens jou uitgerekt en afgelebberd, stinkend??? Misschien moet je even gaan kijken welke vrouwen allemaal boven de 27 zijn? Kijken of je ze dan nog allemaal uitgerekt en afgelebberd, stinkend vindt...
Wat jij geeft is geen mening maar een veronderstelling. En een veronderstelling die nergens op gebasseerd is vind ik, en dit mag, dom.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef halo1 het volgende:
[..]
Nee ..dat aftakelingsproces gaat natuurlijk langzaam A-2, B-3 enz., met 40 als uiterste houdbaarheidsdatum, moet dan te veel aan mn moeder denken; die leeftijden varieren ook per persoonJe moet trouwens niet komen aanzetten met termen als ""domme opmerking"" ; het gaat hier om uitwisseling van meningen dacht ik zo..niemand is hier dom!
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Wat jij geeft is geen mening maar een veronderstelling. En een veronderstelling die nergens op gebasseerd is vind ik, en dit mag, dom.
En nog maals er zijn heel, echt heel veel ontzettend aantrekkelijke vrouwen van boven de 40. Ga maar eens opzoeken.
Ja, prima!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef seasushi het volgende:
[..]
Oke, ik ben dus duidelijk de oudere vrouw.
sex?
Denk je nou echt dat na 25 jaar ervaring de lol eraf is? Dan wordt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef halo1 het volgende:
[..]
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!
Misschien moet je dan zelf wat meer je best doen om het de ander naar haar zin te maken;) Wordt het er voor jezelf ook leuker op!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef halo1 het volgende:
[..]
Zo!n vrouw heeft 25 jaar sexuele ervaring.. dat is een kwart eeuw, die is geschiedenis geworden,, dat is drijven op routine en gedachten als ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem maar ..over 10 minuten is het voorbij""; als ik daaraan denk krijg ik acuut zo!n slappe!!
Mijn vriendin is 42 maar nog altijd een uberbabe. Strak lichaam en eindeloze sexuele energie. Ik denk dat er zat vrouwen van begin 30 zijn die zouden willen dat ze er zo goed uitzien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef mr_t88 het volgende:
En nogmaals er zijn heel, echt heel veel ontzettend aantrekkelijke vrouwen van boven de 40. Ga maar eens opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |