He ist meer om het verschil in levensfase, dat ze ervaring uitstraaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:39 schreef Tassiepassie het volgende:
Bij oudere vrouwen krijg ik toch een heel ander beeld dan de 6 a 7 jaar verschil die de meeste hier aangeven![]()
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als ik 40 ben maar over ene jaar ben ik 30.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef halo1 het volgende:
Er komt denk ik toch ook nog iets anders bij: de wens om jong te blijven uit zich natuurlijk ook in de sex drive, dus oudere vrouwen zullen niet gauw toegeven dat ze minder zin in sex hebben, daarmee geven ze toe dat ze ouder worden( hoorde net op de radio dat dat toch 60 % is).Opmerkelijk trouwens dat niemand reageerde op die (sex killing) houding van ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem dan maar die 10 minuten !".. dat moet toch herkenbaar zijn....bepaalde dingen blijven toch nog tamelijk in de taboe-sfeer.. naar het schijnt!
Om goede sex te hebben hoef je niet verliefd te zijn hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef halo1 het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dat je zo!n niet op jou verliefde vrouw een beetje aan het verkrachten bent; bovendien wordt ze wel nat genoeg en komen die tepels wel 2 cm naar voren, dat is toch je trots als man dat jij dat voor elkaar krijgt...??
Ik ben niet piep jong meer (zelfs ouder dan Vera..) maar ze ziet er inderdaad nog zeer aantrekkelijk uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
Vera farmiga is van 1973. (37 dus)
Denk dat vele jonge mannen wel het bed met haar zouden willen delen.
[ afbeelding ]
En ja, ze is zwanger geweest...
Wees daar maar heel zeker van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik ben een stuk jonger en zou meteen met haar ruilen qua lichaam :pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Mwuah, zoveel zou je er niet op vooruit gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou ik ben een stuk jonger en zou meteen met haar ruilen qua lichaam :p
iig langere benenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mwuah, zoveel zou je er niet op vooruit gaan.
20 jaar geleden.. toen was je 9 volgens mij, je bedoelt 10 jaar zeker, 19 0f 29, sommige meisjes zijn idd. nog een beetje kinderlijk met 19 en onzeker, zodat ik me dat best voor kan stellen. Maar een beetje gestuntel in bed kan ook erg erotisch zijn hoor, een dame die je als een """meesteres"" instructies geeft heeft soms ook iets (str) engs. een beetje kirren en giechelen maakt mij b.v. erg eager...enfin je ziet wel.. hoe subtiel het allemaal ligt..!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als ik 40 ben maar over ene jaar ben ik 30.
Ik weet van mezelf dat mijn libido nu veel hoger is dan 10 jaar geleden, ook durf ik meer en geniet ik meer.
Nu weet ik wat ik lekker vind en wat ik wil en ik ben zelfverzekerder, ook al zag ik er 20 jaar geleden uiteraard beter uit weet ik nu dat ik me niet druk moet maken om die kleine dingen maar gewoon moet genieten!
Maar aan een jonge deerne ook voordelen, je kan gewoon zeggen dat iets echt zo hoort en dat ze door moet gaan.
73 beste bouwjaar Evaaahhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik voor betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef moody_h het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat gaat je alleen lukken als je Bill Gates heet....
![]()
Wat dacht je van Jenniffer Tilly (51):quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
echt niettttttttttttt dat is '81
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef halo1 het volgende:
Tha.. die Jennifer Tilly van 51.. het resultaat mag er zijn..maar hoe lang zouden ze bezig zijn geweest voordat ze er zo uitziet qua make up en belichting, zwart (slank makend) ondergoed etc. Uiteindelijk kunnen ze van iedereen mits niet te dik een stuk maken.. 30 jaar geleden zag ze er smorgens zonder make up ws altijd net zo smakelijk uit.. scheelt wel tijd!! Deze zo gestylde vrouwen zijn alleen maar om naar te kijken en van te dromen eventueel maar voor practisch '"gebruik"' (sorry!)...hm??
As if jij dat nodig hebt, proest!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |