Oh je bent er zo één, degene die een andere mening is toegedaan die zijn gek, sporen niet, of doen alsof ze een andere mening hebben. Zegt meer over jezelf dunkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef halo1 het volgende:
Je krijgt natuurlijk altijd contra-voorbeelden als je de dingen een beetje boud stelt zoals ik, okay uitzonderingen zullen wellicht de regel bevestigen maar in 9 van de 10 gevallen zijn het (oudere vrouwen) sexueel uitgebluste, daarbij nog vaak veeleisende, verveelde en vervelende, berekenende fantasieloze, ze nemen-me-maar-zoals-ik-ben (nee dus!) grijze muizen met (ter compensatie van de ontbrekende aantrekkelijkheid )een .. net iets te grote assertiviteit. je kan m.i. van een man niet verwachten het daar nog 40 jaar mee te moeten doen....die politiek correcte houding van "'ze zijn toch nog zo aantrekkelijk!"'.. sorry maar het wil er bij mij niet in!! Dan desnoods maar liever geen vrouw, waarbij de situatie in NL. trouwens nog net iets dramatischer is dan elders....vind ik dus nogmaals.. maar fijn voor die vrouwen dat veel mannen (pretenderen) er anders over (te) denken..!!!
Leeftijd is maar een getal. In het geval van mijn vriendin is leeftijd niets meer dan dat, de tijd dat ze leeft (in haar geval 42 jaar). Als je mij en iedereen die haar kent vraagt hoe oud ze is (en dat is dus heel iets anders) dan zeggen we allemaal dat ze 32 is. Maar goed, dat zul jij nooit snappen. En een seksuele uitgebluste grijze muis is ze absoluut ook niet. Ze heeft juist een geweldige fantasie en seksuele energie. Assertief is ze wel. Ze is gek op seks (met mij) en weet precies wat ze wil. Dat is niet hoe ik pretendeer er over te denken, dat is hoe het is dus ga nou niet lopen suggereren dat ik uit m'n nek zit te lullen omdat jij met je beperkte voorstellingsvermogen niet verder kunt kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef halo1 het volgende:
Je krijgt natuurlijk altijd contra-voorbeelden als je de dingen een beetje boud stelt zoals ik, okay uitzonderingen zullen wellicht de regel bevestigen maar in 9 van de 10 gevallen zijn het (oudere vrouwen) sexueel uitgebluste, daarbij nog vaak veeleisende, verveelde en vervelende, berekenende fantasieloze, ze nemen-me-maar-zoals-ik-ben (nee dus!) grijze muizen met (ter compensatie van de ontbrekende aantrekkelijkheid )een .. net iets te grote assertiviteit. je kan m.i. van een man niet verwachten het daar nog 40 jaar mee te moeten doen....die politiek correcte houding van "'ze zijn toch nog zo aantrekkelijk!"'.. sorry maar het wil er bij mij niet in!! Dan desnoods maar liever geen vrouw, waarbij de situatie in NL. trouwens nog net iets dramatischer is dan elders....vind ik dus nogmaals.. maar fijn voor die vrouwen dat veel mannen (pretenderen) er anders over (te) denken..!!!
ik dacht rond de 15quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Ik zeg het nogmaals: wat een domme opmerkingen maak jij toch!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef halo1 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen, want als zij de laatste vrouw op aarde zou zijn werd ik op slag homo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het niet over Patty Brard. Want daar is half Nederland![]()
overheen gegaan.
Vannacht om 4.05 lag ik lekker te pitten met een hele jonge vrouw (?!) en is die computer echt uit, maar goed, ik heb best argumenten en mn mening gegeven als je alle postings leest, maar het gaat mij erom dat er een soort sfeertje heerste alsof iedereen het ""nog zo leuk"vindt met oudere vrouwen, maar ik het idee heb dat ik toch de mening van de politiek-corrrecte zwijgende meerderheid(?) die daar anders over denkt, heb vertolkt.. En het gaat hier ook qua topic inhoud alleen maar om het sexuele aspect.. de geestelijke band kan natuurlijk bij oudere vrouwen best beter zijn dan bij jongere. Maar kijk b.v. naar de prostitutie: hoeren boven de 40 zijn toch uitermate zeldzaam, rara hoe kan dat...!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:05 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik zeg het nogmaals: wat een domme opmerkingen maak jij toch!!!
Kom niet met veronderstellingen die nergens op gebasseerd zijn. Kom met een argument of met een mening. Maar ga niet zeggen dat 9 van de 10 oudere vrouwen uitgeblust zijn. Onderbouw deze uitspraken op zijn minst ergens mee. Zolang je met dit soort opmerkingen komt, kan niemand je serieus nemen.
Jij kwam gisteren met jouw voorbeeld, partner 42 jaar, maar erg blij dat ze er nog uitziet en zich gedraagt als 32, heb je wel door dat je mij impliciet daarmee gelijk geeft??. Zullen we bij deze afspreken dat je over 10 jaar dit draadje nog even oppakt, dan is ze 52 (42).. moet kunnen in het onvolprezen fok-archief .En een ander belangrijk aspect wat we nog niet belicht hebben, is natuurlijk dat de meeste vrouwen na hun 40e zo uitgedijd zijn, want dat is natuurlijk de m.i. grootste seks-killer: alle andere onvolkomenheden zijn nog wel te corrigeren...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef PalmRoyale het volgende:
@ halo1:
Ben je zo dom geboren of heb je er een cursus voor gevolgd?
Of misschien een loodvergiftiging.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef PalmRoyale het volgende:
@ halo1:
Ben je zo dom geboren of heb je er een cursus voor gevolgd?
Gaat het nou nog door?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef seasushi het volgende:
Inderdaad, bij 40 gaat de zwaartekracht meetellen ja, en is het allemaal niet zo strak meer
Maar maakt dat iemand suf? Een grijze muis met te veel assertiviteit? Uitgeblust?
Dacht het niet...
Maar het werkt ook naar haar toe: zelfbevestiging dat ze met haar 34 nog meetelt op de markt...sex is meestal ik-gericht ondanks de mythe van gericht-zijn-op de ander...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef Heatseeker het volgende:
Toen ik 22 was ofzo had ik een soort van sexrelatie met een vrouw van 34.
Fuckin hell op een oude fiets heb ik het geleerd.
Zij telde nog echt wel mee in de marktquote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef halo1 het volgende:
[..]
Maar het werkt ook naar haar toe: zelfbevestiging dat ze met haar 34 nog meetelt op de markt...sex is meestal ik-gericht ondanks de mythe van gericht-zijn-op de ander...
Dan is er natuurlijk ook niets mis mee, 34 is nog echt geen 40 en het hangt toch ook sterk van het type vrouw af, zo!n Patricia Paay is bijna leuker dan die dochter, dat is maar een gewoon 20-jarig meisje..quote:Op maandag 15 februari 2010 15:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zij telde nog echt wel mee in de markt.
Niet herkenbaar , mijn vriendin (dertiger) heeft een hoger libido dan ik (veertiger).quote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef halo1 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat niemand reageerde op die (sex killing) houding van ""hij moet weer zo nodig!"" en ""laat hem dan maar die 10 minuten !".. dat moet toch herkenbaar zijn....
Wat heerlijk voor je maar het is toch echt biologisch bepaald dat een vrouw boven de 40 bijna altijd net iets minder zin heeft dan een man.. sex fungeert n.l. veelal als vrouwelijk manipulatie-verleidings-middel en terecht!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Niet herkenbaar , mijn vriendin (dertiger) heeft een hoger libido dan ik (veertiger).
Voor mij is sex erg lekker, maar niet zo'n big deal dat het tig keer per week moet.
Ik vraag me echt af waar jij al deze wijsheid vandaan haalt. Ook krijg ik steeds meer het gevoel dat je eens een blauwtje hebt gelopen, of verkracht o.i.d. bent door een oudere vrouw en dat je hieraan een trauma ofzo hebt over gehouden. Het lijkt wel alsof je altijd maar in de verdediging gaat en daardoor kom je met steeds dommere en tegenstrijdigere argumenten. Als je namelijk een beetje onderzoek doet, zijn al jouw argumenten vrij makkelijk te weerleggen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef halo1 het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je maar het is toch echt biologisch bepaald dat een vrouw boven de 40 bijna altijd net iets minder zin heeft dan een man.. sex fungeert n.l. veelal als vrouwelijk manipulatie-verleidings-middel en terecht!!
Ik moet ook steeds harder lachen als de post van halo weer verschijnt. Ik heb ook niet meer de behoefte om zijn argumenten te weerleggen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:07 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar jij al deze wijsheid vandaan haalt. Ook krijg ik steeds meer het gevoel dat je eens een blauwtje hebt gelopen, of verkracht o.i.d. bent door een oudere vrouw en dat je hieraan een trauma ofzo hebt over gehouden. Het lijkt wel alsof je altijd maar in de verdediging gaat en daardoor kom je met steeds dommere en tegenstrijdigere argumenten. Als je namelijk een beetje onderzoek doet, zijn al jouw argumenten vrij makkelijk te weerleggen...
En het is ook een hobby van je?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik moet ook steeds harder lachen als de post van halo weer verschijnt. Ik heb ook niet meer de behoefte om zijn argumenten te weerleggen...
Stel je voor dat ik als overassertieve 40er wordt gezien, die sex gebruikt om jongere manen mee te manipuleren, ipv dat het misschien wel gewoon een leuke hobby is..
Belladonna ofzo?quote:
Dat kan natuurlijk ook een vorm van (psychische) overcompensatie en zelfbevestiging van haar zijn: kijk mij nog eens !! Ik heb het trouwens niet zo op een beest in bed, denk al gauw Doe jij even gewoon!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik was 21 toen heb ik ook een soort van sexrelatie gehad met een vrouw van 38. De term op een oude fiets moet je het leren is echt op mij van toepassing geweest. Daarna nog een keer met een vrouw van 41. Die was helemaal een beest in bed.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Nee zij was echt een soort van sexverslaafd. En altijd een beest in bed is niks nee maar die 2x dat ik het met haar gedaan heb was geweldig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef halo1 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook een vorm van (psychische) overcompensatie en zelfbevestiging zijn: kijk mij nog eens !! Ik heb het trouwens niet zo op een beest in bed, denk al gauw Doe jij even gewoon!
Alsof oudere vrouwen het altijd lang volhouden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef geilekans01 het volgende:
Ik weet wel dat er genoeg oudere vrouwen rondlopen die echt op zoek zijn naar een lekkere jonge vent die het lang vol kan houden. In hun eigen leeftijdsklasse slaat het verval immers snel toe!
Ton80 is een enigma.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie![]()
Ik dacht serieus 20 maximaal 25!
Ja dat willen we natuurlijk graag weten en ook hoeveel rondjes je eventueel eerst gegeven hebt...quote:
Mwoh, het is eerder zo dat jonge gastjes minder dick-control hebben en sneller komen. Alleen kunnen ze het kunstje daarna nog een keer. (Generaliseer-alertquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef geilekans01 het volgende:
Ik weet wel dat er genoeg oudere vrouwen rondlopen die echt op zoek zijn naar een lekkere jonge vent die het lang vol kan houden. In hun eigen leeftijdsklasse slaat het verval immers snel toe!
Ik ben 38. Geen rondje, wel aardig wat drank inderdaad. En t was aangenaam :-) daarom volgende nacht nog eens herhaald. Ist gelijk geen onenightstand meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:59 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ja dat willen we natuurlijk graag weten en ook hoeveel rondjes je eventueel eerst gegeven hebt...
Het klinkt wel een beetje passief.. alsof ze al een tijdje droogstond. Maar word jij wel opgewonden van een vrouw die jou niet het einde vindt (of dat tenminste faket).. ik (helaas) niet dus...en dan lig ik daar met een (te) slappe.. zo genantquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:37 schreef Argento het volgende:
Ik was 21 zij 33. Gaf netjes van te voren aan dat ze niet verliefd op me was. Dat ervaarde ik niet als problematisch.
Dus sex is alleen lekker met een vrouw die jou het einde vind? Hahahaha je bent toch een kerel? Zolang jij haar maar geil vind is het goed genoeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef halo1 het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje passief.. alsof ze al een tijdje droogstond. Maar word jij wel opgewonden van een vrouw die jou niet het einde vindt (of dat tenminste faket).. ik (helaas) niet dus...en dan lig ik daar met een (te) slappe.. zo genant
Dus als er een geil wijf voor je staat maar je vindt haar niet 'leuk leuk' zegmaar, krijg je 'm niet omhoog?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef halo1 het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje passief.. alsof ze al een tijdje droogstond. Maar word jij wel opgewonden van een vrouw die jou niet het einde vindt (of dat tenminste faket).. ik (helaas) niet dus...en dan lig ik daar met een (te) slappe.. zo genant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |