gezien Giel van jonge meisjes houd, zal hij Merel wel te grazen nemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ze gaan Merel flink voor de gek houden heel de avond denk ik.
Ja, ik wilde het woord 'fucken' gebruiken, maar bewust niet gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien Giel van jonge meisjes houd, zal hij Merel wel te grazen nemen.
Het zou zou maar kunnen, alleen om met haar contact te krijgen zal niet lukken i guess.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:34 schreef Mdrop het volgende:
Merel in de titel, prachtig als ze dit ooit is terug mag lezen
.
Iemand die weet of ze hier op fok ook geregistreerd is?
Zondagnachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat nou echt op zondagavond 00:00? liever op zaterdag, ofzo
ze moeten ten eerste al op het web staan, niet op je locale schijfquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:36 schreef 3FMaster het volgende:
Ummn domme vraag: Hoe kan ik hier die kleine foto's neerzetten (thumbnails? ofzoiets). Zat laatst eens te zoeken op verschillende Faq's, maar weet iemand hier hoe/linkje van topic over hoe het moet?
1 |
[img=100,100]url[/img]quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:36 schreef 3FMaster het volgende:
Ummn domme vraag: Hoe kan ik hier die kleine foto's neerzetten (thumbnails? ofzoiets). Zat laatst eens te zoeken op verschillende Faq's, maar weet iemand hier hoe/linkje van topic over hoe het moet?
Dankjequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze moeten ten eerste al op het web staan, niet op je locale schijf
[ code verwijderd ]
Was er toen de eerste en derde dag, maar eerste was gewoon niet zo gezellig vooral door de kou idd, veel mensen die zaten te klagen enz.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is trouwens flink druk bij het huis! Veel drukker dan de eerste dag in Den Haag (maar dat kan natuurlijk ook aan de temperatuur gelegen hebben...).
Iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Giel draagt Merel nu al, dit gaat mis.
Dat is heerlijk werken dan. Happy Hardcore uit de radio en helemaal los. Ik hoop dat Paul zo af en toe er ook een lekkere happy hardcore plaat tussen door start.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zondagnacht
Komt mij prima uit, heb dan toch nachtdienst
Dat wordt dag 2 of 3 dat de SR-Anthem ontstaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Krambo het volgende:
Is er eigenlijk al een SR-Anthem gekozen? (Ik heb de hele dag nog niet kunnen kijken of luisteren)
Brabant!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is trouwens flink druk bij het huis! Veel drukker dan de eerste dag in Den Haag (maar dat kan natuurlijk ook aan de temperatuur gelegen hebben...).
Nog niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Krambo het volgende:
Is er eigenlijk al een SR-Anthem gekozen? (Ik heb de hele dag nog niet kunnen kijken of luisteren)
Mooie vrouwen ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef Impry het volgende:
Zweden! Ook geweldig. Lekker met die dubbele tong
er is nog geen anthem.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Krambo het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga voor Ray M of Fake Blood - Mars.
Vind ik eigenlijk nog wel tegen vallen ook, zweden is toch veel groterquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zweden heeft 303909.38 euro opgehaald
qua oppervlakte en dun bevolkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog wel tegen vallen ook, zweden is toch veel groter.
IK vind die kerstplaat van de Wombats ook wel lekker. Maar die zal het wel niet worden aangezien de Wombats vorig jaar al de anthem hadden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga voor Ray M of Fake Blood - Mars.
Lijkt me mooi om een keer van binnen vandaan mee te maken. Ik neem aan dat Giel zich voor de camera's kan inhoudenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef gateway het volgende:
benieuwd wat merel er van gaat vinden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef Sjimmie het volgende:
Twitter Domien: Hilarisch! Tjibbe moet draaien in Friesland. Komt daar net aan... staat er een Serious Request Landrover voor de deur! Van wie?!
Mooi bedragquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zweden heeft 303909.38 euro opgehaald
Maar sowieso maar 9 miljoen inwoners en natuurlijk pas voor het eerste jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog wel tegen vallen ook, zweden is toch veel groter.
Leuke plaat inderdaad maar het is een kerstplaat en dat is wel een beetje een nadeel, denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
IK vind die kerstplaat van de Wombats ook wel lekker als. Maar die zal het wel niet worden aangezien de Wombats vorig jaar al de anthem hadden.
Held!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij het doet, maar als hij het doet is het een feit: Mijn eerste foto upload op Fok!
bewijst maar weer dat het een triangle josti is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Impry het volgende:
Haha, Giel inderdaad elke keer met die kerstbellen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij het doet, maar als hij het doet is het een feit: Mijn eerste foto upload op Fok!
Join the clubquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:52 schreef Mdrop het volgende:
En daar is dat 'menselijke' plaatje weer, begin hem steeds minder te vinden.
En wie gaat dat uiteindelijk betalen? Ook echt de users die de kotssmilie gepost hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
het vorige topic heeft 3,40 opgeleverd voor de serious request
Het zou zomaar de song van het SR kunnen zijn geweest als de plaat wat later zou zijn uitgekomen.quote:
is wel zo netjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef Impry het volgende:
[..]
En wie gaat dat uiteindelijk betalen? Ook echt de users die de kotssmilie gepost hebben?
Hej !quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef Qunix het volgende:
Ik ben nu ingeschakeld..... VAKANTIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!1!!!
Zo..... Is het wat? Paar hakkuh plaatjes al voorbij gekomen?
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef Qunix het volgende:
Ik ben nu ingeschakeld..... VAKANTIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!1!!!
Zo..... Is het wat? Paar hakkuh plaatjes al voorbij gekomen?
Ik vindt het niet zo erg zo die paar euro te betalen, alleen ik gebruikt die smiley niet zovaak:quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef Impry het volgende:
[..]
En wie gaat dat uiteindelijk betalen? Ook echt de users die de kotssmilie gepost hebben?
Waar zie je dat nou weer?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans je gaat megahard vandaag je zit al op 300+ posts
Ik ben op het eind van SR wel benieuwd naar alle cijfers van het forum!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja, Hans is lekker aan het doorpostenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat trouwens nog wel minder worden. Voor het zelfde geldt is het over een paar dagen geen zak aan omdat er te weinig gebeurd. Laten we dat laatste niet hopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, Hans is lekker aan het doorposten
"ZEKER OUWE"quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Dat was de eerste keer dat ik bewust de ZEKUR OUWE reclame hoorde. Nu al zwaar irritant.
Hoezo? Wat is daar voor gedaan? UItleg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet je doen, geen ZEKKER OUWE!, maar Annemiekquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zo ook lekker op tv volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 cent per post gedoneerd door Danny?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat ik daar nu net elke dag deze week geweest zijn behalve vandaag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Friet en bier.
Nog steeds @ Vrijthof.
[SR @ 3FM #933] Met friet en Merel! (22)quote:
quote:Wonderfull Days (ook, en eigenlijk op de correcte manier, geschreven als Wonderful Days, met 1 L) is de meest succesvolle single van het Nederlandse Happy Hardcore-duo Charly Lownoise & Mental Theo. Het nummer kwam uit in januari 1995 en behaalde een #2-positie in zowel de Nederlandse Top 40 als de Mega Top 100 en stond uiteindelijk 13 weken in beide lijsten genoteerd. In de jaarlijsten van 1995 stond het op nummer op respectievelijk nummer 14 (samengesteld op basis van het aantal behaalde punten) en nummer 9 (samengesteld op basis van verkoopgegevens).
Wonderfull Days bevat een sample van Help! Get Me Some Help van de Nederlandse zanger Tony Ronald, alleen werd zijn stem versneld en hoger gepitched. Daardoor werd de single tijdelijk uit de schappen gehaald, maar later toch weer uitgebracht.
Wonderfull Days wordt door velen gezien als het bekendste Happy Hardcore nummer (en staat daardoor op vrijwel elk Happy Hardcore-verzamel album) en tevens als het hoogtepunt van het Happy Hardcore-tijdperk.
En waar zie je dat dan weerquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
----------------------
367 posts
toen hakken bestond , was zij krap aan net uit de luiers.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:10 schreef Mdrop het volgende:
Haha zie die Paul gaan.
Merel: Hakken @ Uggs ^^
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Coen, Paul en Giel doen een poging om te hakken...
leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nop, zondag de hele nacht als het aan paul licht.
PS: Fok op Ipod werkt ook nog lekker ook.
En ook al twee records! Dagopbrengst van de eerste dag was nog nooit zo hoog en volgens een van de 3FM crewmembers kwamen er ook nog nooit zoveel mensen kijken op de eerste dag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef tha_dark het volgende:
Het eerste hoogtepuntje van SR is een feit!
2de al vandaag ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef 3FMaster het volgende:
Even kutnieuws: Opnieuw een Nederlandse militair gesneuveld in Afghanistan...
Niet bepaald nieuws..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef 3FMaster het volgende:
Even kutnieuws: Opnieuw een Nederlandse militair gesneuveld in Afghanistan...
Kende ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=82905
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef JDude het volgende:
[..]
En ook al twee records! Dagopbrengst van de eerste dag was nog nooit zo hoog en volgens een van de 3FM crewmembers kwamen er ook nog nooit zoveel mensen kijken op de eerste dag.
daaruit blijkt ook dat jij een seriousrequest poster bent, gemiddeld 12-20 per maand en in dec 2007 1200 posts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Kende ik nietCool, thanks, zal het eens in de gaten houden.
Zal wel zo'n hype zijn die er elk jaar wel verschillende zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:14 schreef gateway het volgende:
ook leuk die gast die steeds variaties op MAJA DE BIJ smst
Haha, inderdaad jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daaruit blijkt ook dat jij een seriousrequest poster bent, gemiddeld 12-20 per maand en in dec 2007 1200 posts.
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Kende ik nietCool, thanks, zal het eens in de gaten houden.
Hier nog een SR-posterquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha, inderdaad jaKlopt helemaal. Normaal heb ik eigenlijk geen tijd om zoveel te posten, maar tijdens SR altijd kerstvakantie.
(werken in het onderwijs
)
Iets met badeenden en iets met soep geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Zal wel zo'n hype zijn die er elk jaar wel verschillende zijn
Wat was het vorig jaar ook alweer?
Was de eendenhype niet alweer twee jaar geleden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Iets met badeenden en iets met soep geloof ik
Nee, vorig jaar zat Veenstra erin, dus toen was de badeendenhype.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Was de eendenhype niet alweer twee jaar geleden?
Kan wel, vorig jaar was volgens mij idd iedereen iets aan het 'soepen'.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee dat was echt vorig jaar volgens mij (met Michiel)quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker niet, die was min of meer door/van Michiel, en die zat er alleen vorig jaar in.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Serieusquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar zat Veenstra erin, dus toen was de badeendenhype.
De soephype is twee jaar terug.
Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:20 schreef Impry het volgende:
En deze Maja de Bij-hype. Hoe is die ontstaan? Is er al iets geweest over Maja?
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar zat Veenstra erin, dus toen was de badeendenhype.
De soephype is twee jaar terug.
Vorig jaar begon het wel met de soephype, maar dat sloeg om in een badeendenhype.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Serieusal 2 jaar geleden? Man, leek wel vorige week!
Ik vind het wel een tof gezicht ja, zoveel mensen op ons anders niet al te drukke pleinquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:21 schreef HocBarr het volgende:
Wel lekker druk daar in Breda!
Misschien ook wel goed ook, anders wordt het elk jaar weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
, echt jammer dat hij een jaartje overslaat....
over belgie gesproken, waren die 2 met dat bed nou nog voor 18:00 weer in de studio?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef Mdrop het volgende:
Lol...volgens mij heeft belgie de geluidstechnicus van 101 overgenomen, daar wordt nu het geluid te hard ingestuurd, al is de muziek daar wel heel goed gekozen.
Heeft ie hoofdpijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto 2 is wat afgesneden, vorige foto zat daarboven.
Als 't een beetje mooi weer is wandel ik elke dag wel even langs denk ik (woon 2 km. verderopquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
wie gaat zondags erheen
Geen idee, kijk even op de site van studio brussel zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:25 schreef gateway het volgende:
[..]
over belgie gesproken, waren die 2 met dat bed nou nog voor 18:00 weer in de studio?
http://www.stubru.be/node/78281quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:25 schreef gateway het volgende:
[..]
over belgie gesproken, waren die 2 met dat bed nou nog voor 18:00 weer in de studio?
De hele grote markt is 1 cafequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
mn zusje heeft flyers gedrukt voor mn SR-veiling, is er op/bij de grote markt wel wat uit te delen qua cafe's?
is verboden te flyerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
mn zusje heeft flyers gedrukt voor mn SR-veiling, is er op/bij de grote markt wel wat uit te delen qua cafe's?
okequote:
Dan ook gewoon vol op dat bed springenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef JJH het volgende:
WTF! Die knakkers met dat belgse bed heb ik gister in Zwolle zien lopen!
In de cafe's droppen is meestal inderdaad geen probleem. Vaak hangt er nog wel zo'n gratiskaartenrek van de Boomerang.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
okeik mag blijkbaar geen flyers op de grote markt zelf uitdelen dus dan breng ik ze huis aan huis
http://www.stubru.be/node/78281 ! Mijn foutquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef gateway het volgende:
[..]
daar is het laatste filmpje dat ze in breda zijn
Dat werd niet gezegd iig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik heb 'n stukje niet helemaal goed meegekregen, maar was die plaat van Charly & Theo jouw request Boris?
even verder kijken leert me het volgende:quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef gateway het volgende:
[..]
daar is het laatste filmpje dat ze in breda zijn
Bronquote:Linde en Sam zijn aangekomen met hun Bed On The Run. 1033 km levert volgens de spelregels 10033 euro op, maar Jurgen van Nokia rondt dat graag af naar 15000 euro.
http://www.stubru.be/node/77824quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan ook gewoon vol op dat bed springen
Ik had hem wel aangevraagd iig, maar er zijn geen namen genoemd volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik heb 'n stukje niet helemaal goed meegekregen, maar was die plaat van Charly & Theo jouw request Boris?
Nee, dat was ene Niels.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Het was 10330, want 10 euro per kilometer. Typfoutje dus daarzo op de site.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:34 schreef gateway het volgende:
[..]
even verder kijken leert me het volgende:
[..]
Bron
Lapo-erquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:36 schreef Impry het volgende:
Iemand volgende topic openen? Of gewoon lapo-er?
Is goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:36 schreef Impry het volgende:
Iemand volgende topic openen? Of gewoon lapo-er?
Vast wel toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Mag ik het nieuwe topic openen? Of niet..
ik vermaak mij nu veel meer dan de rest van vandaag , moet ook wel nu we ekstraweekend en moveyourass missenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:36 schreef JJH het volgende:
Goeie musiek weer!!!
Ik vind Paul wel een aanwinst voor 't huus
Je doet maar , zolang je maar een goede nieuwe titel hebtquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Mag ik het nieuwe topic openen? Of niet..
Inderdaad, lekker ruigquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Heerlijk... geen zeikerige nummers
Heb al wat denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je doet maar , zolang je maar een goede nieuwe titel hebt
Mischien iets over hakken en paul ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |