Iets met badeenden en iets met soep geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Zal wel zo'n hype zijn die er elk jaar wel verschillende zijn
Wat was het vorig jaar ook alweer?
Was de eendenhype niet alweer twee jaar geleden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Iets met badeenden en iets met soep geloof ik
Nee, vorig jaar zat Veenstra erin, dus toen was de badeendenhype.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Was de eendenhype niet alweer twee jaar geleden?
Kan wel, vorig jaar was volgens mij idd iedereen iets aan het 'soepen'.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee dat was echt vorig jaar volgens mij (met Michiel)quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker niet, die was min of meer door/van Michiel, en die zat er alleen vorig jaar in.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Serieusquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar zat Veenstra erin, dus toen was de badeendenhype.
De soephype is twee jaar terug.
Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:20 schreef Impry het volgende:
En deze Maja de Bij-hype. Hoe is die ontstaan? Is er al iets geweest over Maja?
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar zat Veenstra erin, dus toen was de badeendenhype.
De soephype is twee jaar terug.
Vorig jaar begon het wel met de soephype, maar dat sloeg om in een badeendenhype.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Serieusal 2 jaar geleden? Man, leek wel vorige week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |