Was er toen de eerste en derde dag, maar eerste was gewoon niet zo gezellig vooral door de kou idd, veel mensen die zaten te klagen enz.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is trouwens flink druk bij het huis! Veel drukker dan de eerste dag in Den Haag (maar dat kan natuurlijk ook aan de temperatuur gelegen hebben...).
Iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Giel draagt Merel nu al, dit gaat mis.
Dat is heerlijk werken dan. Happy Hardcore uit de radio en helemaal los. Ik hoop dat Paul zo af en toe er ook een lekkere happy hardcore plaat tussen door start.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zondagnacht
Komt mij prima uit, heb dan toch nachtdienst
Dat wordt dag 2 of 3 dat de SR-Anthem ontstaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Krambo het volgende:
Is er eigenlijk al een SR-Anthem gekozen? (Ik heb de hele dag nog niet kunnen kijken of luisteren)
Brabant!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is trouwens flink druk bij het huis! Veel drukker dan de eerste dag in Den Haag (maar dat kan natuurlijk ook aan de temperatuur gelegen hebben...).
Nog niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Krambo het volgende:
Is er eigenlijk al een SR-Anthem gekozen? (Ik heb de hele dag nog niet kunnen kijken of luisteren)
Mooie vrouwen ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef Impry het volgende:
Zweden! Ook geweldig. Lekker met die dubbele tong
er is nog geen anthem.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Krambo het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga voor Ray M of Fake Blood - Mars.
Vind ik eigenlijk nog wel tegen vallen ook, zweden is toch veel groterquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zweden heeft 303909.38 euro opgehaald
qua oppervlakte en dun bevolkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog wel tegen vallen ook, zweden is toch veel groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |